"A bróker egyik este későn ér haza. A felesége ráförmed: Hol a pokolban voltál?
- Tetováltatni - válaszolja.
- Tetováltatni? - Szörnyülködik az asszony. - Milyen tetoválást
csináltattál?
- Egy tízezrest tetováltattam a cerkámra. - feleli büszkén.
- Hogy a pokolba jutott ez eszedbe? - Csóválja hitetlenkedve a fejét a nő.
- Mi a fenének tetováltat egy bróker egy tízrongyost a farkára?
- Hát először is szeretem látni, ahogyan nő a kontóm. Másodszor,
szívesen eljátszogatom a pénzemmel. Harmadszor, szeretem a markomban
tartani a vagyonomat, végül pedig vásárlás helyett itthon maradhatsz,
és annyiszor verhetsz el tíz rongyot, ahányszor csak akarsz!"
olyan van, h nekem hiaba tettem benzinfitert meg pucoltam ki ketszer a karbit meg a tartalyt, rangat rangat, majd megall. akkor most utolso alkalomkor atraktam PRIre es igy beindult, ment is tovabb, de se RESen se ON on nem indult be. es igy hajkurasztam par napig. ma meg lattam h folyik a benzin. nekem jobbra nem lehet tekerni csak balra, amint a kepen is lathatjatok h mi hol all....
Azért, mert a sok állás után kiszáradhat a karbi. A PRI-re tekerve egyenesen a karbiba folyik a benya, ha nem akarna a mocc beindulni, pici időre arra kell tekerni. Ha azon hagyod, akkor túlfolyhat, ami nem épp szerencsés...
Elméletileg fölfele van a RES jobbra a PRI, lefele az ON...
A lényeg: ON-on legyen, ha köhög, leáll, akkor RES.
Bár így, hogy benyelt egy csomó bnezint, nemtom, mit is kéne csinálni
A PRI-vel elzárod az anyagot, azé lett tele a karbi, az ON a normális, azon kell lennie, a RES a tartalék. Vagy föl vagy lefele mutasson a csap, de oldalra ne. Legalábbis az enyémen így néz ki, ha jól emléxem
h kell h alljon rendesen a csap?
a kepen a jobb oldali a tartalybol jon, a hosszabb kivezetesbol, meg a bal oldali elso is (tartalybol a rovidebb kivesetes), a bal oldali hatso pedig a karbiba megy. hatul van a vakum cso, de az nem latszik
Dzsoki
Holnapra megvan az olaj 4 l 15-50 Repsol 6400.-, a szürő Hiflofiltro 1190.-
Valaki keresett kutyacsontot GS-hez, nekem van véletlenül egy pár, meg van egy lengővillám is, ha érdekes lehet.
- Tetováltatni - válaszolja.
- Tetováltatni? - Szörnyülködik az asszony. - Milyen tetoválást
csináltattál?
- Egy tízezrest tetováltattam a cerkámra. - feleli büszkén.
- Hogy a pokolba jutott ez eszedbe? - Csóválja hitetlenkedve a fejét a nő.
- Mi a fenének tetováltat egy bróker egy tízrongyost a farkára?
- Hát először is szeretem látni, ahogyan nő a kontóm. Másodszor,
szívesen eljátszogatom a pénzemmel. Harmadszor, szeretem a markomban
tartani a vagyonomat, végül pedig vásárlás helyett itthon maradhatsz,
és annyiszor verhetsz el tíz rongyot, ahányszor csak akarsz!"
Oszt jónapot Népek!
Dawntez ötlete alapján módosítottam az adatlapom.
Idéztem a Kezelési útmutatóból a csapra vonatkozó részt.
Üdv: Teddy
Nyár van így kevesett vagyok a gép elött,inkább motorozom.
Jönn valaki a stopmotoros napra?
Elméletileg fölfele van a RES jobbra a PRI, lefele az ON...
A lényeg: ON-on legyen, ha köhög, leáll, akkor RES.
Bár így, hogy benyelt egy csomó bnezint, nemtom, mit is kéne csinálni
(olaj, lánc, kerék stb)
Bocsi
a kepen a jobb oldali a tartalybol jon, a hosszabb kivezetesbol, meg a bal oldali elso is (tartalybol a rovidebb kivesetes), a bal oldali hatso pedig a karbiba megy. hatul van a vakum cso, de az nem latszik
megtudna nekem valaki mondani h mi a benzincsapon az a PRI allas? mert azon maradt, es folyt ki 1 nap allas utan a benzin a karbibol :S
Szép. Mégis mit kóstál egy e-fajta hangszer?