Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

SZÉPJÓREGGELTMINDENKINEK!

Én mindenkinek ajánlom a MotorRad-ot a Nagykőrösi úton. Korrektek, gyorsak, jól dolgoznak, szerintem elfogadható áron, és nagyon jó fejek.
Viszed a szánkód is?
Wehehe
Hi! Nekem pl. 20000 Ft volt az 1000 Km a 6000 Km is és a 12000 Km 35000 Ft volt.
Mindez márka szervízben.
Szerbusztok Ti kedves emberek!

A Macska ma hazautazik Baranyába nyávogni, mert motorozás helyett majd hóembert fog építeni.

A fiúknak boldog tojást, a lányoknak meg boldog nyulat!


Üdv mindenkinek!
Van egy GS500F K5 mocim és a következő történt vele. 2006.05-ik hónap valamelyik napján vettem és már 2007.10-ik hónapban már ki kellett cserélni minde fő alkatrészt 15000 Km után , (henger ,dugattyú, gyűrű, vezérmű tengely, főtengely, főtengely csapágy) persze mid ezt gariban. Mondanom se kell, hogy ott volt 5.5 hónapot a mocim. Alig bírtam kivárni de lassan kész lett. Kaptam ismét egy bejáratós mocti, ennek örülök de amit észre vettem annak nem és itt szeretném azon motor tulajdonosok segítségét kérni akik GS500F K4-K7 tipusú motorral rendelkeznek. Ugyanis a mellékelt képen látható rendszert kihagyták és ez aggaszt. Ha valamilyen okból kifolyólag nem jelenik meg a kép ezen a linken megnézhető.
http://www.hillsboromotorcycle...
A kérdésem az lenne, hogy ez miként befolyásolja a motor telyesítményét, milyen előnyei, hátrányai vannak?
A hozzászólásokat előreis köszönöm.
Csak érdekességként írom:szerdán bevittem a gépet a szervízbe, mert lejár vasárnap a vizsga. Mivel elromlott valami internetes program,ezért kedd előtt nem tudom elhozni. Pedig legurulhattunk volna Velencére fakutyázni a hétvégén.
kedvezőbb, igen
Azért köszi.
Remélem jó árakat adnak...
Bejáratásban nem vagyok kompetens, mivel még nem volt új motorom. Ennek okán az ezres szervíz áráról sem tudok nyilatkozni.
Azért az megvan, hogy bizonyos km-ig maximum x fordulatszám, de ez le van írva a kezelési utasításban. Az ezres szervíz költsége az olaj és a szűrő. Meg egy kis munkadíj. Akár tíz ropi is lehet.
Bejáratás téma hogy zajlik mocinál?
Ezres szerviz mennyibe fáj?
Nem vagyok bankos szakember, de én is úgy tudom, hogy újra jobb feltételekkel adják a hitelt.
Sziasztok.
Tegnap vettem észre, hogy a suzuki hollós-nál akciós még a gs500f. 1.098.000.-
Nemsok a kölönbség egy használt között árban, viszont totál új a moci.
Valszeg a hitelfeltételek is kedvezőbbek új mocira nem?
Karbiszonron helyet szelephézagállítás......................ennyit hogy qura fáradt vagyok.....és mehetek dolgozni
A kérdés annyiban merül ki hogy ugyebár bemész a szervízbe - motorral............ergo meleg a vas.........
Karbiszinkront viszont CSAK hideg motoron szabad mérni, ahol ugye a szelephézagot nem befolyásolja a hőtágulás.......
Vagyis ha bemész, akkor kell 2-3-4-5 óra mig totálisan ki nem hül a gép.........innen számítva jön a szétszerelés kb 30 perc........méretvétel.........10 perc..........méretek felírása......1 perc.............és a legfontosabb: LAPKA rendelés! Mivel Én még nem találtam olyan szervízt (és nem is hallotam róla) ahol minden méretből lenne legalább egy.


Az ok?
2000-2500ft 1db lapka......a Gs-be van 4db..........szóval nem kis befektetés lenne a szervízeknek hogy 1mm-10mm-ig 0,01-es osztályonként tartsanak (kellene ugyebár 4x100db)



2 nap? az kevés..........Én hétfőn vittem a gépet és pénteken mehettem érte...............




1000km-nél szelephézag?
Ott biza le akarnak nyúlni!

Én 40.000nél csináltattam elsőre.......2db lapkát cseréltek
majd 60.000nél 3db lapkát cseréltek

Tehát 1000km-nél fölösleges.......és ha olyannal jönnek hogy mind a 4et cserélték akkor abba a szervizbe Én biztos nem mennék többször!
Már tisztára bevagyok zsongva!
Remélem hétvégén már jó idő lesz!

Az 1 dolog hogy +3°C volt amikor forgalmi vizsgáztam motorból.(Megérte!) De ez azért már túlzás hogy a természet elhúzza elöttünk a mézes madzagot, és most meg... reggel 0°C napközbe max 7°C.
És ma értettem meg mért hülyézett minket a vizsgabiztos! Szét fagytam ma meló közben. (nesze neked karbantartós meló egy közel 50 éves gyárterületen).
Sziasztok!

Dorina! merre laksz hogy ekkora hó esett?
Mert itt ma 10-12 óra közt sütött a nap elég melegen.. Mondom tök jó lehet majd d.u. mocizni.
Ja bementem az eggyik üzembe ellenőrizni a fűtést, kijövök és szakad a hó! Rá 2 percre megint süt a nap. és ez ment d.u. 3-ig. De akkora hó nem esett hogy hóembert lehessen építeni .
Hali!

Nos, gondolom, hogy Veszprémben vetted a mocit. Én is ott, és nekem is meg akarta csinálni a srác 1000-nél a szelephézag állítást. Lelkiismeretes, jó szerelő hírében áll, és lehet, hogy igaza van az "ellenőrzéssel" kapcsolatban. Én utánakérdeztem másutt is, így nem csináltattam meg. Szerintem csak néhány pacin végeztek ilyen beavatkozást 1000 km-nél, és több ezernél nem. Tehát, döntsd el, hogy viszed, vagy sem. Baja nem lesz tőle, sem így, sem úgy. A garanciát szerintem nem befolyásolja, hiszen akkor a többségnek nem lenne garija 1000 km után.
Egyébként a 2 nap azért annyi, mert egyik nap este beviszed és lehül a moci másnapra teljesen. Reggel megcsinálják egy óra alatt, és már mehetsz is érte. A lényeg, hogy teljesen hideg moci kell hozzá. Ezért 2 nap az a néhány óra.
Holnapig páá mindenkinek
Kössz a válaszokat.
Átverni? Én téged? Sosenem... Csak nem közöltem a paramétereket!
Úgy esett itt, mint télen, az agyam majd eldobtam... Tenyérnyi pelyhek voltak
Nem kell félni ,holnap már tavasz van
Hála istennek végre megint értem a hozzászolásokat!
Ezernél csak olajcsere van. A gyári híg bejáratós löttyöt cserélik rendes olajra. Kb 20 perc.
esSO voltam.
Jah, én már azt hittem, hogy termetesebb... Átvertél .
De akkor is, mi a framcot keres itt a hóóóóóóóóóóóóóóó?