Hazaértem egyben, Gödöllőnél leváltam Isaszeg felé, csak kicsit széthúzódott a csapat, nem tudtam elköszönni.
Először is köszönöm ESso, Dawntez és Erik68 segítségét a bukócső felszerelésében, hálám nem marad el! Na mindjárt visszaolvasok, mi történt itt ma...
Sajnálom Nyuszi, hogy a csuklód megint fájni kezdett, mielőbbi jobbulást kívánok neki! Azon gondolkodom, hogy nem esetleg a tartásod miatt vagy a kuplung távolsága miatt van ez? Anno pl. amikor országúti bicikliztem, annál volt ilyen gondom, de sikerült pár hét alatt belőnöm úgy a kormány ülés távolságot, hogy kényelmes legyen, és a fájdalom is elmúlt. OK, itt ennyire nem állíthatók a cuccok, de lehet, hogy már egy kormánymagasító is jó lenne, nem terhelnéd úgy a kezeid. Vagy pl. a kuplungot lejjebb forgatni, hogy ne kelljen felfelé görbíteni a csuklód, ha használod.
Viszont most biztos ki lett égetve a rendszerem, kíváncsi vagyok, ilyenkor szokott 0,5 literrel lejjebbmenni a fogyasztásom. A hátsóm viszont szétültem, szerintem valamit fogok kezdeni az üléssel, kell bele puhább, több szivacs, szerintem már szétültem a benne lévőt... Az a nagy súlyom...
Jó estét mindenkinek!
Én bő félórája értem haza. Ezek a csúnya speedes GS-esek úgy otthagytak mint szentpál
Hát eddig se nagyon vígan előztem 110 fölött hatodikban, na de most... Háát jócskán fogja a szelet. Mindegy ez kellett. Köszi esSO! Egyiket kipróbáltam! 300 méteren kibírt egy kenyeret, két cigit, meg két sört . A szélességet meg majd megtanulom.
esSO! NEM KÉNE MÓDOSÍTANOD AZ ADATLAPODAT?
Blúúú! Hazaértél egyben? Hol vagy már? Izgulásilag vagyunk érted! És persze a többiekért is, szépen tessék bejelentkezni!
Nagyon köszi ezt a mai kis gurulást, egy élmény volt! Még veled is, Tomi!
Nyuszek-Cicek! Sajnálom, hogy nem jöttetek. Fújt a szél erre is, nem is kicsit néha, de azért mentünk Még 3hét, és találkozunk, addig gyógyuljon a csukló és Pöfi!
Szia! Nem tudom milyen a shoei (biztos jó), de én most vettem a szolgálati motorra egy Caberg Justissimo sisakot, amiben van BELÜL lenyitható napszemüveg. És ez a lényeg, hogy belül. Sajna a korábbi szolgálati BMW sisakban mindíg kellett hordanom napszemüveget, ami nyomta a halántékom és ez hosszabb út során igen kellemetlen volt, valamint a szemüveg szára mellett a kis rést kihasználva a kisebb rovarok a fülembe repültek . A "BELÜL" azért fontos, mert ha fel van nyitva az eleje (hogy az arcod fújja a szél) akkor is le tudod csukni a napszemcsit ami akkora, hogy a bogarakat eltereli az arcodtól és élvezheted a hűsítő szelet (persze nem 220-nál ) (A nolan pl ezért nem jó, mert felnyitott plexinél a napszemcsi is nyílik). Szóval ez szuper sisak túrázni vagy városban. A motoroázisnál vettem a tavaly előtti típust 35.000-ért a tavalyi az 50.000 Ft (tavaly voltam vásárolni) szerintem az ár érték arány nagyon jó. Ha gondolod érdemes megnézni felpróbálni, megvenni
Háát legkézenfekvőbb lenne egy ortopédiai magánrendelésre menni. Kicsit tanácstalan vok, mert ügye az egyik ötlet az ínhüvelygyulladás (vagy a "kattanásból" induló gyulladás) ami pihentetésre, fastumra hetek alatt javulni illene, és visszatérni is csak idővel szabadna (megeröltetéssel).
Másik ötlet az alkarizom gyengeséből adódó izomgyulladás, amit a gumikarika tréningnek oldani illet volna.
Harmadik ötlet, és talán ezért lenne érdemes ortopédhez fordulni: valami gond van az izülettel... Én spec adnék egy steroid injectiót az izületbe és ha arra javulna... egyenlőre az is valami, és lőnék rá egy röngönyt és egy ultrahangot, nincs é szakadás...
Kiegészítő ötlet: motorozáshoz egy masszív gumi csuklószorító a kesztyű alá, minkét praclira és kibúvó nélkül (ááá most meleg van, ááá macera...)
Sajnos pesten nincs ismerős... azért utánakérdezek.
A multitec a shoei felnyitható sisakja... szeretnék egy ilyen dögbe befektetni, érdekelne a márkával kapcsolatos tapasztalataid... illetve hogy a tartozékok milyen árban vannak (plexit azt tom, de új belső ha majd cserélném, hangcsökkentő szett stb.)
Használd Te is a hátsót... Ajánlom figyelmedbe... kanyarban kihúz a szarból, ha besokallsz. Nem pályamotorosok vagyunk, hogy csak első legyen a használatban. Ha progreszíven fékezel, akkor bizony mindkettő kell a megálláshoz. Próbálgasd, tanuld, és rájössz, hogy fele annyi úton meg tudsz majd állni. Ha csak elsőzöl, akkor zakó lehet belőle kritikus helyzetben.
A fizikáját most nem írom le, mert indulnom kell, és késésben vagyok. De majd legközelebb...
A fiatalok azzé nem látják át az essssőőőőőőőőruha línyegét, mert még nem motoroztak 1ütt BLUE-val!
Utána nem érzed túlspirázottnak az víz elleni védelmet!
Végre már csak 5,5L/100 az eredmény......eddig ez a legkevesebb