Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

No, megtaláltam. Természetesen Blue oldaláról.

GS 500 szervizhez segítségek

Csak penge, hogy gyűjtögetett a Főni!

Szóval, megsasoltam a képet, és láss csodát, a GS-ben formatervezett úszó van. Nem láttam tengelyt... leget, hogy úgy van kiképezve, mint egy dugattyú a hengerben. Még tanulmányozom az ábrát, mert csak rápillnatottam. Ha nincs tengely, akkor tényleg csak kocc-kocc kel neki.

Nos, még egy infó 2004-től más karbi van a GS-en (ha jól tudom az évjáratot), egy-két apróság eltérhet a rajztól, mert azt nem tudom, hogy ez melyik karburátor. De, lehet, hogy ez a jó neked, ha szerelni kell. (bár, nem hiszem, hogy ez kellene)
Teddy!

Ezért nagyon hálás lennék!
Nekem ugyanis a kezelési könyve sincs meg. ( két éves motornál minek is őrizné meg a tulaj )
Tudod csak az zavar hogy ha kiveszem a légszűrőt tocsog a benya a légszűrőház alján.
Haliiiiiii ! Ejj, 2 napja nem jutottam számítógéphez, ez is valami.
Dorcsi, úgy néz ki, h Cicc kicsit később tud indulni (legkésőbb 11), de megjelen arrafelétek .
Ha eső es vagy valami, akkor persze annyira nem szeretnék motorzani, de ha ilyen idő van, mint ma, akko menés lösz .
Üdv! Voltam ma Pécsen motort venni, Baján keresztül mentünk de nem láttam egy medvét sem motorozni
Megpróbálok keríteni egy robbantott rajzot, hogy belenézzünk szerelés nélkül.
Hi!
Reprodukálod Tibkin baját. Maradjunk a kocc-koccnál egyelőre. Ugyan is az a szmötyi, ami megragasztotta az úszód, no, az nem jött még le teljesen az úszó felttébb finom kis tengelyéről. Nem hiszem, hogy kosz az... valőszínű, hogy olyan kis cucc, ami mostanában előszerettel keletkezik a benznből. Olyan ragcs, mintha lakk lenne. Ez a fúvókát képes volt eltömni az ETZ-n. A GS-é nagyobb átmérőjű azért...
Nos, oldogassa csak a benya fel ezt a ragacsot, aztán egy kis kocc a karbinak, és már fel is tud menni az úszó a szelepig. Szerintem még ne szedd szét...

Egyébként emlékeim szerint jelölés nincs a karbiban. ETZ-t láttam és egy-két autóét... Egy kis fülecske meghajlításával tudsz szabályozni a szinten. Ez a fül zárja le a szelepet. Épen, mint a mérleghinta. Az utolsó legyen, hogy szétkapod... maradjunk a hagyományos gyógymódnál, ha eddig bevált. ;)
Hápiért jöhet! Nem leszek ott!
13.00-kor pattan a pack a kezdőponton! És hát hülyén nezne ki üressen a kapu!
Nyuszkó imádtam, hogy jöttél! Bocs, hogy olyan gyorsan távoztam dolog volt (kiss)!


Volt szó napközben valami döntögetésről, meg lábtartó karcolgatásról? Nagy ügy Én még a bukócsövet is letettem! Sőt még a tankot is! !
Nykány!

Mi csak a bélés alatt egy cicanaciban nyomjuk, és nem fázunk, 10-12 fokban. Apu nagyon szexi benne Szóval a "hideg" nem kifogás! A csuklód már inkább , de erre jó megoldás az, amit dawntez javasolt! Nagyon örülne Dooorcsi, ha meglátogatná őt egy Nyuszek!

És egy Cicek?
Van ott egy LLLLLL is csak lehet nem vetted észre!:)
Jó persze nem azt mondom hogy nem létezik, de nem olyan szinten mint abban a cikkben van.........


http://totalbike.hu/tesztek/gs500f/




Az tény, hogy a leömlők a Gs egyik gyenge pontja......ezt bizza minden télen meg lehet csinálni, főleg ha olyan mazohista valaki mint én voltam/vagyok.....
De ugye mi kell? 1 csiszolópapir, meg egy hőálló matt fekete festék.
Nekem egy helyen kapta meg a rozsda....a hátsó kerék mögötti íven.... azt érdemes tényleg tisztán tartani.....és akár a mosás/száradás után bekenni olajal, zsírral....mert ugye a legapróbb takonyt is felverri oda......
Továbbá jelentkezett a hátó kerék fékrendszerének merevítő csővénnél....ami megoldható egy kis fekete festékkel.......

Szóval egy jó gazda figyel a lovára......
1 egész jónak tűnő megoldás holanpra: elmész Hápiért, aztán átadod vezető helyet (neki nincs mocija, neked meg még pihentetni kéne a csuklódat) Amúgy nem igazán értem h hónapok óta miért nem javítottad (javíttattad) meg a csuklódat. Azért nem kéne ennyit várni a vizitdíjmentes egészségügyre
u.i. Csinál vmit a kezeddel! mert jön a tavasz! gyorsan!
Köszi én is ebben bízom! A jelben!
Passzolok, nem láttam még szétszedett GS karbit. Sztem kell, hogy legyen vmi jel.
Mocimon pedig van.

Rozsda.
Persze.
nálam
Rozsda nállam van.
ÚÚÚ-ez gyönyörű.
"nem beszélve a kis lángcsovákrol"

R1-SV-is.
Talán a GS-is, 1 jó cső. . .
Sziasztok Drágák!

helyzetjelentés: hazaérkezéskor ronda fellegek, és esőcseppek tülekedtek cigeccen"miklós egén. Miután elültettem egy rakat tulipánhagymát, lecsattogtam a garázsba, betettem a feltöltött akksit az moccba. kirutinoztam, éééééééééés (pri állásban) 3-ra indult!

Meglátogattam Hápit (kemény 3 km.... ) és dumcsiztunk.

Ez a jó hír. ja meg az, hogy egyáltalán nem fáztam.

A rossz, hogy összesen 9 km-t mentem, de a bal csuklóm megint nem okés. Pedig szeretnék holnap elcsavargni a zord északra. nyufffff.....
Sziasztok!

No már megint itt vagyok egy kérdéssel! Az imába foglalás természetesen áll, de ahhoz, hogy valakit szentté is avassak árulja el nekem aki tudja! Van valamiféle jelölés a karbi uszóházában, hogy hol kéne lenni a benzinszintenek? Hol kellene elzárni az úszónak? Mert a problámám most meg az, hogy megy ugyan a gép de ha megállok csöpög belőle a benzin. Megnéztük és a légszürőház túlfolyóján. Sajnos a balos karbiból valahogyan bejut a benya a légszűrőbe. Arra gondolunk, hogy magas lenne benne a benzinszint? Mindenesetre bele kéne nézni.
Márcsak azért is , mert a majdnem Banditás lőrinci, nyugdíjas nem ír sehová (na ez nem igaz) időpontot. Ha vki akar, jöhet velem is.
Akkor elvileg ha 10 után ott vagyok az neked elég?