Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jaah és max respect a géphez amit építettél mi is építők vagyunk :D GRAT
Jónapot kolléga
Örömmel lestem az löbbi kommentet vagyis hirdetést érdekel ha még meg van ha komoly a dolog akkor eggyeztetnünk kéne..
üdv
Dave
Nekem van egy megmaradt összekötőcsövem, házi darab, tehát semmi profi hegesztés, de úgyse sok látszik belőle...óccsó pézér.
Van hozzávaló dob is, egy ősrégi Yoshi, erősen lerövidítve, frissen tömve, nem túl csendes fajta.15 eFt.Pár kép róla:
Az van rajt, de nem tom megmondani pontosan milyen széles
húúú Szolnokra megint jó lenne elmenni :D Nézni a sok koszos raccsingolós DRZ-t :D... Kár hogy én nem csinálhatok olyat... :( :D
van vkinek drz E-hez összekötő cső?
az a rész kellene,ahol a végdobra rávan hegesztve,és onnantól az összeillesztésig!
az a jó 30-40 cenis darab,nem több
van vkinek occcsó pénzé?
esetleg egy rothadó horpadt E dob is érdekel... akinek van írjon
köszi
azt lehet tudni hogy egyáltalán melyik nap lesz szombat vagy vasárnap vagy vasárnap vagy szombat
Mikor és mi?

kormány már nem aktuális elkelt!
hali,mikor lesz,mi lesz?nem vágom!kormányt elcseréljük ha megyek?
csá,ma hívtál de aludtam
Csak nem NSR felni van a gépeden? Ha igen, milyen széles a hátsó?
Semmi extra nincs benne. Leveszed a tankot, pár csövet, 3 csavar és kész. A láncfeszítő automata. Ha gondolod vegyél fel msn-re...
és Hajdú Bihari DRZ-sek? vagy a környéken... jó lenne errefele is 1 tali, nem csak dunántúlon
Vas megyei DRZ-sek vmikor egy közös motorozás?
Nekem a kétoldalú ragasztó úgy megfogta, hogy ha akarnám is nehéz lenne leszedni! csak jó ragasztó kell
oké
de mikor megyünk szaggatni oda
menyéééé
szolnokon hol lesz a drzkupa
crosspályánál?
vagy az ártérbe
ja és mikor?
na mikor mehetek tarcsán megint a motoroddal
na azééééééééééé mert egy jó DRZ-ésnek nem kerüli el a figyelmét semmi .
akkor ahogy Szilárd mondaná ,, majd kiderül"
a fához
jó hogy volt nálam
azzal engedtem le
mert felhúzni nem birtam mert bevolt akadva a lábtartó
igaz próbálkoztam másfél órát kisseb nagyobb megszakitásokkal
az volt a szerencsém leengedéskor hogy a motor oldala végig hozzá ért a falhoz és a lábtartó nem engedte hogy nagyon megcsusszon
azért féltem 1kicsit amikor elkeztem lenyomni a falról a motort
vajon hogy érkezik le
de semmi baja nem lett
1edül a lengövillán a matrica jött le