Tippem : Elképzelhető, hogy kidörzsölte valamelyik vezetéket a váz. Ott le tudott testelni. És ezért égett meg.
Mindenképp át kéne nézni a vezetékeket, főleg ahol fém mellett mennek ( váz, esetleg tartófülek ). Az elégett vezetéket nem bonyolult kicserélni. Szerintem Te is megoldod.
Ha küldesz képet arról a szürke vezetékről, ahol látszik hogy honnan csúszhatott ki, megpróbálok segíteni.
de bizony igazam van
ha elől 1 fogal kisebb akkor az olyan mintha hátul három fogal nagyobb lenne ha elől 1 foggal nagyobb akkor hátul három foggal kisebb
ezesetben 14 elől hátul 44 tehát elöl 15 mivel 1 fogal nagyobb ezért hátul 3 fogal kisebb
hátul 44 másik pedig 41 azért 3 fogal kisebb elöl 1 fogal nagyobb....................................
enél részletesebben nem tudom leírni
képzeld levi
nekem meg az volt multkor hogy lementem egy csajhoz kicsit gizdulni aztán menék haza beindítom kormányt egyenesbe álítom és egyszer csak füstöl az eleje mondom mi ez gyorsan leállítotam hát szépen a vezeték szétégett meg a bisztosíték is
nagynehezen megkötözgetem de lehet átkéne majd vezetékelni is
és az a baj hogy egy vezetéket kitéptem idegesígembe véletlen ami szerintem a hátsó lámpa mert az nem ég most és egy szürke vezeték az megtudod mondani nekem hogy hova kell az a vezeték.....
köszike
Wááá...
Én azért, biztos ami biztos alapon, átnézném a csatlakozókat. Főleg azt, amelyikbe a rajzon az a sok színes vezeték megy. ( Ha jól tippelek, ez az első lámpa mögött van, nálam egy tépőzáras fekete műanyagba tekerve. Csak a fejidomot kell levenni hozzá, 3 csavar. ) Nem oxidos -e valamelyik érintkező. Lehet kapott egy kis vizet és most kontakthibás. Mára olyanja lett, hogy érintkezik...
Levi, el sem fogod hinni mi történt
Megyek le a garázsba, viszem a multimétert meg a szerszámokat, de mondom előtte megpróbálom még1szer, hátha... És működik a féklámpa Kipróbáltam vagy 50szer és semmi baja. Pedig tegnap óta hozzá sem értem.
Szóval köszi szépen a segítséget, de megoldódott.
Pityu9! Volt régen egy ősrégi fehér Ktm-em, kb 91-92-es évjáratú, már az nikasil-os volt és a 93-as Cr-250-em is. Különben úgy értettem, hogy a DRZ blokk nem egy új fejlesztés, mert már 10éve gyártják lényeges módosítás nélkül. Mert ami jó, azt nem kell bántani. Én 99 tájékán nem igazán láttam még fullsint olajakat, ebböl gondoltam, hogy nem azokhoz tervezték a blokkot! Motul még a környéken sem volt. Egyébként jó olaj, a Motul láncspray pedig a legjobb szerintem. Utcai motorjaimhoz csak azt használtam.
Hopi, most számolom... A 6A -áramfölvétel az 14V -os aku fesznél 84W. Azt kissé sokallom.... Ezt az akkusarunál mérted, vagy közvetlen a Xenon gyújtónál?
Figyu...Lehet én tudom rosszul. De. A gyári halogén izzó országúti fényen 55W -ot fogyaszt. A Xenon izzó viszont 35W. Ezzel szerintem nem lehet gond. Xenon még kevesebbet kaját. Valami más baj lesz....
Próbálom értelmezni a " visszafelé tölt " -dolgot. Ha jól sejtem. Az volt a gond, hogy járó motornál nem emelkedett meg az aksi feszültsége? Elvileg úgy 13,2V - 13,8V -közt kéne lennie.
Apropó, Xenon izzó. Mesélj már kicsit légyszi? Hogy vált be, mennyivel jobb mint a halogén? Nekem az autómba került utólagos Xenon, ott pöpec. De nem tom milyen lehet a DRZ-ben. Agyalok rajta, hogy beruházok egy szettre.
Ezt a tévhitedet jobb ha minél előbb eloszlatod, amíg nem találod magad vízszintesen az aszfalton...tanulj más hibáján, és hidd el, a motorfék nem elég!
többiek mit szóltak?