Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

tényleg a km et benne lelehet tekerni 0 ra ?
ha már nem mért rendesen meg minen akkor számoljon előröl
Ezt figyuzd! Sima 4MHz -es kvarcal is megy a műszerfalad. Most hagyom had menjen pár órát. Aztán megnézem mennyit csal az óra rajta. Remélem az fog csalni, mert ha nem...akkor a sebesség mérés fog hazudni miatta.
maj írj ha kész a műszerfal....
én most megyek husaberget szerelni csapágyakat fogok kiütni
jaja ez az
szerintem nagyon korekt áron voltak....és ha jól tudom rendelnek mindent 1 hét a beszerzési idő és talán japán vagyis nekem japán izék voltak rajta a csomagoláson
Miskolci Suzuki bolt interneten : http://www.maxxpowerm.hu/
sok sikert hozzá
nem zavar a kis plusz a motoron.....úgyis bivaj erős
Köszi! Most fogok neki a műszerfaladnak.
ni na most már meg kell birkoznod velem mert nem engedlek föleg ha meg jóbban ráérzek az izére
oksa
a szervíz/bolt neve a maxpowerm üzlet
tel szám....:06 46 555422

van netes elérhetőség is csak nemtudom pontosan de majd felrakom azt is
Ezt én is pont így tudom.
Maga a Xenon töltésű izzó tudtommal ugyanaz. A trafó zabál 55W-ot. De az újabbak talán 45W -osak. Olvastam már olyat is, hogy az 55W-oshoz adott izzó jobban világít. Háát... én még nem láttam.

Szerintem a poén pont az lenne, hogy a gyári 55W-os halogén helyett, 35W-ot zabáló Xenon van a mocin. Így még kímélem is a generátort, viszont jobban látok. 2 legyet egy csapásra.
pedig ez slim izzó nézz utánna martincaraudio.hu ott lett belerakatva

de am a neve premium pro 60/55w
Igen.
Slim izzó?Ilyet még nem hallottam.Úgy tudom azért van 55W-os rendszer,mert némelyik jármű figyeli ha kiégett az izzó.Ezt hívják Can-Bus rendszernek.Fényerőben nincs külömbség 35W,és 55W között.
nekem csak az izzó slim és a fejidom meg a lámpabúra közé lett felfogatva a trafó és semmi nem látszik belőlle csak nagyon kicsi! hát igazából nem tom valszeg azért lett 55-ös emrt erősebben világít és tényleg fasza ha sötétbe megyek vele sztem job mint a 35-ös!
Lehet van benne valami védelem.A fémhalogén lámpák csak akkor kapcsolnak vissza,ha kihűlt az izzó.De szerintem Xenonnál nem kéne,mert ugye ha este lefulladsz 1 kereszterődésben...
Nekem az EU.-s szabvány miatt már gyújtáson világít,de fogok rakni bele valahova 1 kapcsolót.Tudomásom szerint az ívkisüléses lámpák nem szeretik,ha ki-be vannak kapcsolgatva.Neked slim trafód van?Hova rakták a trafót?Miért 55W-ost vettél?
ja és igen Böcsi nállam is előfordult már oylan h beindítottam a motort rajta volt a lámpa ujra beindítottam és a lámpa nem kapcsolt be pedig rá volt kapcsolva a világítás érdekes dolgok nem tom mért csinálja
hát alapból külön lehet kapcsolni világítást ha nem kapcsolom be akkor semmi gond csak ha bevan akkor azután elképzelhetőő ha leállítom beindulni már nem fog a motor ez a gond h nagyon visszafogja a töltést is
Ja olvastam.Hova raktad a kapcsolót?
aha aha külön kapcsolón van és az a baj h utóbbi iődbe sehogy enm birja a motor a xenont mert mindig leszopja az akksit
Gondoltam rá én is!
Ok! Jelezz, ha jössz Kalocsára! Különben az ÖMV-kutatokról kifordulva a város felé lehet a világon legjobban kerekezni! És még a benzin is sokkal olcsóbb, mint nálunk! Gondolom az új Petrol kút miatt...
Kiskőrös. No majd legközelebb ha kalocsán járok, összefuthatnánk.
Akkor az a Dávid haverom volt! Én megállítottalak volna pár szóra!Te hol laksz különben?