Pont itt néztem én is!Arra lennék kiváncsi,hogy ugye gyujtáson mindig van lámpa és azt hogy bírja a xenon indításkor?Nekem nem mindig indul be elsőre a motor.Vagy ez nem probléma neki?
Sziasztok lenne egy kérdézem hozzátok aki tudja válaszoljon! 17 évesen letettem a1 re a jogsit ott ugye 2 évig nemlehet vinni 2 személyt most18 éves lettem letettem a korlátra itt ugyanúgy fenntmarad az 1 év nuku személyszállítás előre is köszi!
Levi 71 igen igen ám csak nekem a xenon is 60/55w-os jóó tom 35 -os is van de ez 55w-os! és igen amit mondtál én is szarul irtam le nem emelkedett a feszültség hanem csökkent amikor gázt húztam és ez a sarunál lett mérve! elvileg kevesebbet kéne neki fogyasztani de nem tom na most lehet h tényleg az akksi a szar de azért érdekes mert halogénnel nem szívja le annyira h be se induljon.
amugy sztem a xenon kurva jóó fénye van mindeki pofázik h szar meg igy szar jóó nekem 50 ezer volt itt szereltettem www.martincaraudio.hu mindeddig semmi baja nem de sztem akksi lessz az öreg és már nem birja
Hú wazz.. most rúgtam bele az álkapcsomba. Lent hever a földön.... Ha jól látom, bal alsó egyes és jobb alsó egyes cserés, legalább nem fogazok
Tedd már közzé annak a Miskolci Suzuki szerviznek az elérhetőségét? El kell raknom, ínséges időkben még jól jöhet.
köszönöm az infót
kitakaritotam a koromlerakódásokat és tényleg nem durrog vissza
valaki azt mondta kemény a kuplungja javaslom mossa ki a bovdent WD -40 el és ne higgye hogy csoda történt ezer köszönet
hát elvileg nem sok dolog kell de sorolom
kell kipuff könyök karbi veztengely
ha minden igaz akkor ennyi.....
de a legelső amit ajánlok a ipuff könyök én is azt akarok majd most szerezni rá...2-3 paci plus
én igen csak elfelejtetem....bocsi...
nah szóval nagyon nagy külömbség nincs szerintem vagyis ha majd akarod akor úgyis kitudod küszöbölni....
én az s-st ajánlom mert felesleges városba az e nem kell anyira figyelni rá meg ilyenek....de az a legjobb ha gyári sm et veszel annak a telói is másak....de én úgy ajánlom hogy s-s és hozzá van sm felni is ....
de ez csak egy vélemény
ha érdekel még valami akkor szólj
nekem a karbi is gyári
ha anyira erősíteni akarod akkor kezd a könyökel....
karbi nem is tudom abol is jobb angyobb de el is kell tudni égetni az anyagot szal lehet felesleges.....gyertya csere jobbra....dinoyet....
ilyenek
de szerintem első a kipuff könyök.....az kb 2-3 + paci neki
Szerintem az annyira nem is húzós. Azon az oldalon, amit belinkeltem lentebb, ott is 12500,- -jön ki a vezérmű lánc. Tehát közel egyforma az ár. Ezek szerint a kipuf szelep meg 8000 / db körül lesz. A szelep vezető meg 2300 / db. Ha ez így van, akkor biztos belerúgok az államba ( le fog esni... ) . Itthon annyiért lehet DRZ alkatrészt venni mint az USA -ban? Azonnal törlöm az összes összegyűjtögetett linket......
A CR-hez rendeltem kintről, ott -30% volt a külömbség ( pedig VÁM -ot és ÁFA -t is fizettem ).
csőcső
hát szerintem meg sikerülnie kell neked is
mivel ha minden igaz akkor nekem is ugyan az mint neked
enyémben sincs semmi tuning csak a kipu meg amit én álítgatam rajta..........
azt tudom ajánlani hogy találd meg azt a pontot ahol felkell kapni nem mind 1 mikor húzod oda neki
Hogy látod, milyen a drz a cr-hez képest? Jó tudom ,nem egy kategória...
amugy sztem a xenon kurva jóó fénye van mindeki pofázik h szar meg igy szar jóó nekem 50 ezer volt itt szereltettem www.martincaraudio.hu mindeddig semmi baja nem de sztem akksi lessz az öreg és már nem birja
üdv: Máté
Hívj,ha szeretnél egy jó drz-e-t!(SM)
0630/499-6227
Üdv,
Tedd már közzé annak a Miskolci Suzuki szerviznek az elérhetőségét? El kell raknom, ínséges időkben még jól jöhet.
kitakaritotam a koromlerakódásokat és tényleg nem durrog vissza
valaki azt mondta kemény a kuplungja javaslom mossa ki a bovdent WD -40 el és ne higgye hogy csoda történt ezer köszönet
kell kipuff könyök karbi veztengely
ha minden igaz akkor ennyi.....
de a legelső amit ajánlok a ipuff könyök én is azt akarok majd most szerezni rá...2-3 paci plus
Mekkora átalakítás S-ből 50 lovas mocit csinálni?
nah szóval nagyon nagy külömbség nincs szerintem vagyis ha majd akarod akor úgyis kitudod küszöbölni....
én az s-st ajánlom mert felesleges városba az e nem kell anyira figyelni rá meg ilyenek....de az a legjobb ha gyári sm et veszel annak a telói is másak....de én úgy ajánlom hogy s-s és hozzá van sm felni is ....
de ez csak egy vélemény
ha érdekel még valami akkor szólj
a kipuff szelep darabja 7500 ft
szelepszár szimering darabja 700 ft
a vez lánc meg 13000 vagy 14000 ft
nah hogy tetszik ?
ha anyira erősíteni akarod akkor kezd a könyökel....
karbi nem is tudom abol is jobb angyobb de el is kell tudni égetni az anyagot szal lehet felesleges.....gyertya csere jobbra....dinoyet....
ilyenek
de szerintem első a kipuff könyök.....az kb 2-3 + paci neki
Milyen volt vasárnap Nána?
karbi?
hát figy megnézem hogy mit vettem és mindjárt leírom hogy mi menyiben volt pontosan
A CR-hez rendeltem kintről, ott -30% volt a külömbség ( pedig VÁM -ot és ÁFA -t is fizettem ).
hát szerintem meg sikerülnie kell neked is
mivel ha minden igaz akkor nekem is ugyan az mint neked
enyémben sincs semmi tuning csak a kipu meg amit én álítgatam rajta..........
azt tudom ajánlani hogy találd meg azt a pontot ahol felkell kapni nem mind 1 mikor húzod oda neki