ahha értem
hát én sose gondoltam arra hogy hátra fogok esni mivel akora a motor fék hogy egyszerüen nem lehet
kicsit vedd le az alapjáratot hogy még nagyobat húzon vissza a motor és akkor tényleg nem elhet baj
és hátsóféket sose használtam.....ha néha túlhúzom akkor gáz vissza és motorfék megold de azért féken van a lábam is
Levi bocsi nagyon elirtam nem visszatölt hanem más ok volt a baj hosszas méregetés után rájöttünk h mivel xenon van benne egy kicsit az basz oda az akksinak és eléggé leszopja 6ampert vesz fel csak az izzó! szal majd agyalok egyet túl nagy baj nincs max visszacserélem oszt bassza meg!
és semmi rossz hír a drz-elnyirhatatlan gép vagyis legalábbis nállam minden oké ezeket leszámítva
igazából én azért sem próbálkozok annyira ezzel mert az elözö motoromnál kicsit beszivtam
többször is
utolsó volt a legdurvább
hátsó sárvédö ketté tört
lámpa is letört hátul
és a vas segédváz felhajlott kb 20centit
drzénél alu van,nem tudom azt mennyire lehetne hajtogatni
de 1esbe tudom rakosgatni az elejét
amennyire kell,árkon átgurulni,nyomvájúból kijönni+ilyenek
Nos... A csatolt elektromos rajzon keresd meg a Front Brake Light Swirch -et. Ez az első féklámpa kapcsoló. Erre két vezeték csatlakozik, egy Fekete/Piros és egy Fekete.
Fekete / Piros : Ezen a vezetéken kap áramot a féklámpa kapcsoló.
Fekete : Ez a vezeték megy a féklámpa izzóhoz.
1.,
Ha a moccot gyújtásra rakod. Akkor a Fekete / Piros vezetékben +12V -kell mérned. Mérőműszer piros vezetéke a kapcsoló Fekete / Piros vezetékéhez, mérőműszer fekete vezetéke az akkumulátor negatív pólusához. Majd gyújtás ráad és a műszernek 12V -kell mutatnia.
2.,
A legtöbb multiméter tud szakadást mérni. Ez az a funkció, ahol a műszer két zsinórját összeérintve sípol a műszer. Kapcsold erre a funkcióra a műszert. Aztán vedd le a hátsó lámpaburát ( ha ledes van, akkor bontsd ki a lámpára menő vezetékeket az ülés alatt és keresd a Fehér / Fekete vezetéket. ) A mérőműszer egyik vezetékét érintsd a féklámpa kapcsoló Fekete vezetékéhez, a másik végét a féklámpa izzó érintkezőihez ( vedd ki az izzót, és a két kis réz fülhöz próbáld ) a műszernek sípolnia kell. ( Ha ledes a féklámpa, akkor a kibontott Fehér / Fekete vezetékhez érintsd a műszer egyik zsinórját, a másikat az első féklámpa kapcsoló Fekete vezetékéhez... ekkor is sípolnia kéne )
neked meg ezzel az átételel simán kikéne jönie 2 ben ! ez tuti
számold át ha hátul kisebb akkor gyengébb de gyorsabb mivel neked hátul jó nagy van ezért simán jónak kéne lennie 2 ben is .......
lehet roszul csináod mert nem gurulásbol kell kikapni hanem egy bizonyos tempónál 4 ben próbálkozz olyan 30-50 körül....tuti hogy fog menni csak nehogy háravágd magad
jah és ha nem megy akkor igen kicsit rántást a kormányra és tuti a siker
ez most nekem szólt ?
csak azért mellé teszem a kerék nekem a szórakozás része
manapság inkább gyorsasábik ellen szoktam tolni egy közeli szakaszon és hát nagyon kell menni a kanyarokban elég szokszor szép csúsztatás is sikerül.....ha nem lenének kocsik akkor lenne még igazán jó
nekem 14-45 van rajta.... 100 a kényelmes utzazó ami nekem is jó meg a motornak is... 140 a vége így...... és 2-ben kerék...de én sem próbálgatom mert nem izgat... Nem a kerekezéstől lesz valakiből májer, hanem hogy hogy közlekedik meg meg tud-e állni...
hát én sose gondoltam arra hogy hátra fogok esni mivel akora a motor fék hogy egyszerüen nem lehet
kicsit vedd le az alapjáratot hogy még nagyobat húzon vissza a motor és akkor tényleg nem elhet baj
és hátsóféket sose használtam.....ha néha túlhúzom akkor gáz vissza és motorfék megold de azért féken van a lábam is
és semmi rossz hír a drz-elnyirhatatlan gép vagyis legalábbis nállam minden oké ezeket leszámítva
na jók legyetek! csáóóóóó
DRZ vs. SIMSON
többször is
utolsó volt a legdurvább
hátsó sárvédö ketté tört
lámpa is letört hátul
és a vas segédváz felhajlott kb 20centit
drzénél alu van,nem tudom azt mennyire lehetne hajtogatni
de 1esbe tudom rakosgatni az elejét
amennyire kell,árkon átgurulni,nyomvájúból kijönni+ilyenek
Holnap délután végig próbálom amiket írtál.
Fekete / Piros : Ezen a vezetéken kap áramot a féklámpa kapcsoló.
Fekete : Ez a vezeték megy a féklámpa izzóhoz.
1.,
Ha a moccot gyújtásra rakod. Akkor a Fekete / Piros vezetékben +12V -kell mérned. Mérőműszer piros vezetéke a kapcsoló Fekete / Piros vezetékéhez, mérőműszer fekete vezetéke az akkumulátor negatív pólusához. Majd gyújtás ráad és a műszernek 12V -kell mutatnia.
2.,
A legtöbb multiméter tud szakadást mérni. Ez az a funkció, ahol a műszer két zsinórját összeérintve sípol a műszer. Kapcsold erre a funkcióra a műszert. Aztán vedd le a hátsó lámpaburát ( ha ledes van, akkor bontsd ki a lámpára menő vezetékeket az ülés alatt és keresd a Fehér / Fekete vezetéket. ) A mérőműszer egyik vezetékét érintsd a féklámpa kapcsoló Fekete vezetékéhez, a másik végét a féklámpa izzó érintkezőihez ( vedd ki az izzót, és a két kis réz fülhöz próbáld ) a műszernek sípolnia kell. ( Ha ledes a féklámpa, akkor a kibontott Fehér / Fekete vezetékhez érintsd a műszer egyik zsinórját, a másikat az első féklámpa kapcsoló Fekete vezetékéhez... ekkor is sípolnia kéne )
Ha ezeket megmérted, írom a továbbiakat.
remélem mogoldod valahogy majd
kicsit akarok veled besézlni az órámrol....
Mindjárt utána nézek a doksiban. Aztán írom, mit hámozok ki ez ügyben.
De majd az első pár száz km megmondja, hogy sikerült. Remélhetőleg jól...
számold át ha hátul kisebb akkor gyengébb de gyorsabb mivel neked hátul jó nagy van ezért simán jónak kéne lennie 2 ben is .......
lehet roszul csináod mert nem gurulásbol kell kikapni hanem egy bizonyos tempónál 4 ben próbálkozz olyan 30-50 körül....tuti hogy fog menni csak nehogy háravágd magad
jah és ha nem megy akkor igen kicsit rántást a kormányra és tuti a siker
csak azért mellé teszem a kerék nekem a szórakozás része
manapság inkább gyorsasábik ellen szoktam tolni egy közeli szakaszon és hát nagyon kell menni a kanyarokban elég szokszor szép csúsztatás is sikerül.....ha nem lenének kocsik akkor lenne még igazán jó
de a 13 44 el 3 ban nagyon könnyen
ezt rángathatod
max 1esbe
vagy én vagyok béna
de én amúgy sem eröltetem