Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

6.000 Ft/db, pályázásra alkalmatlanok...
ahha értem
hát én sose gondoltam arra hogy hátra fogok esni mivel akora a motor fék hogy egyszerüen nem lehet
kicsit vedd le az alapjáratot hogy még nagyobat húzon vissza a motor és akkor tényleg nem elhet baj
és hátsóféket sose használtam.....ha néha túlhúzom akkor gáz vissza és motorfék megold de azért féken van a lábam is
de menyibe lenne ?
Levi bocsi nagyon elirtam nem visszatölt hanem más ok volt a baj hosszas méregetés után rájöttünk h mivel xenon van benne egy kicsit az basz oda az akksinak és eléggé leszopja 6ampert vesz fel csak az izzó! szal majd agyalok egyet túl nagy baj nincs max visszacserélem oszt bassza meg!

és semmi rossz hír a drz-elnyirhatatlan gép vagyis legalábbis nállam minden oké ezeket leszámítva

na jók legyetek! csáóóóóó
este elmentünk egy lájtosat motorozni XD Jó volt... Csak kicsit hideg...
DRZ vs. SIMSON
Láttam ma balatonlellén egy sárga drz t de nem tudom hogy E vagy S volt!:D Meikötök volt az?
Ok. Nincs mit! Sok sikert hozzá....
igazából én azért sem próbálkozok annyira ezzel mert az elözö motoromnál kicsit beszivtam
többször is
utolsó volt a legdurvább
hátsó sárvédö ketté tört
lámpa is letört hátul
és a vas segédváz felhajlott kb 20centit
drzénél alu van,nem tudom azt mennyire lehetne hajtogatni
de 1esbe tudom rakosgatni az elejét
amennyire kell,árkon átgurulni,nyomvájúból kijönni+ilyenek
Ohh, nagyon zsír, köszi szépen!
Holnap délután végig próbálom amiket írtál.
Itt vok, csak a féklámpa kapcsoló mérését írtam. Már fönt vagyok MSN.
Nos... A csatolt elektromos rajzon keresd meg a Front Brake Light Swirch -et. Ez az első féklámpa kapcsoló. Erre két vezeték csatlakozik, egy Fekete/Piros és egy Fekete.

Fekete / Piros : Ezen a vezetéken kap áramot a féklámpa kapcsoló.
Fekete : Ez a vezeték megy a féklámpa izzóhoz.
1.,
Ha a moccot gyújtásra rakod. Akkor a Fekete / Piros vezetékben +12V -kell mérned. Mérőműszer piros vezetéke a kapcsoló Fekete / Piros vezetékéhez, mérőműszer fekete vezetéke az akkumulátor negatív pólusához. Majd gyújtás ráad és a műszernek 12V -kell mutatnia.
2.,
A legtöbb multiméter tud szakadást mérni. Ez az a funkció, ahol a műszer két zsinórját összeérintve sípol a műszer. Kapcsold erre a funkcióra a műszert. Aztán vedd le a hátsó lámpaburát ( ha ledes van, akkor bontsd ki a lámpára menő vezetékeket az ülés alatt és keresd a Fehér / Fekete vezetéket. ) A mérőműszer egyik vezetékét érintsd a féklámpa kapcsoló Fekete vezetékéhez, a másik végét a féklámpa izzó érintkezőihez ( vedd ki az izzót, és a két kis réz fülhöz próbáld ) a műszernek sípolnia kell. ( Ha ledes a féklámpa, akkor a kibontott Fehér / Fekete vezetékhez érintsd a műszer egyik zsinórját, a másikat az első féklámpa kapcsoló Fekete vezetékéhez... ekkor is sípolnia kéne )

Ha ezeket megmérted, írom a továbbiakat.
Esetleg 170/55-ös nem érdekel?
nah mind1 megyek én ki....
remélem mogoldod valahogy majd
levi nem jönél fel msn re ?
kicsit akarok veled besézlni az órámrol....
Ööö... milyen is a moccod? ( E, S, SM ? )
Szia Bazsi!

Mindjárt utána nézek a doksiban. Aztán írom, mit hámozok ki ez ügyben.
Ügyes!
De majd az első pár száz km megmondja, hogy sikerült. Remélhetőleg jól...
Visszafelé tölt? Ezt picit magyarázd már el nekem, mert így elsőre nem értem....
neked meg ezzel az átételel simán kikéne jönie 2 ben ! ez tuti
számold át ha hátul kisebb akkor gyengébb de gyorsabb mivel neked hátul jó nagy van ezért simán jónak kéne lennie 2 ben is .......
lehet roszul csináod mert nem gurulásbol kell kikapni hanem egy bizonyos tempónál 4 ben próbálkozz olyan 30-50 körül....tuti hogy fog menni csak nehogy háravágd magad
jah és ha nem megy akkor igen kicsit rántást a kormányra és tuti a siker
de azt ugye tudod hogy neked a 14 44 az olyan mint nekem a 15 41..................errök enyit
ez most nekem szólt ?
csak azért mellé teszem a kerék nekem a szórakozás része
manapság inkább gyorsasábik ellen szoktam tolni egy közeli szakaszon és hát nagyon kell menni a kanyarokban elég szokszor szép csúsztatás is sikerül.....ha nem lenének kocsik akkor lenne még igazán jó
...
öööö hát ezzel az átételel 2 ben még gázra 3 ban nehezen de kijön igaz hogy kuplungra......

de a 13 44 el 3 ban nagyon könnyen
nekem 14-45 van rajta.... 100 a kényelmes utzazó ami nekem is jó meg a motornak is... 140 a vége így...... és 2-ben kerék...de én sem próbálgatom mert nem izgat... Nem a kerekezéstől lesz valakiből májer, hanem hogy hogy közlekedik meg meg tud-e állni...
nekem 15/46nál sem 1 izom gép
ezt rángathatod
max 1esbe
vagy én vagyok béna
de én amúgy sem eröltetem