Nem álltak le! Minden olyan országban viszik, és forgalmazzák, ahol még az euro2-ös szabványnak megfelelő járműveket beírnak forgalomba! Csak az EU-ba nem írják be ezeket a roncsokat mert környezetet rombolják! Hogy rohadnának meg!
Sziasztok!
Néhány napja vettem egy drz 400e-t, és nincs rajta féklámpa.... Ezt biztosan tudnom kellett volna, de hát sajna így jártam. Mivel a mocit úton is szeretném használni, és nincs kedvem a rend őreivel versenyezni, szeretnék összehozni egy féklámpát rá, csak nem tudom hogy álljak neki. Ha valakinek lenne (részletes) ötlete, nagyon megköszönném. Gondolom nem csak én járok ebben a cipőben. Ja, a hátsó lámpa ledes..
Balesetmentes motorozást kívánok
nypx
sziasztok!
az,hogy van,hogy a napokban néztem a 2009.-es motorkatalógust,és volt benne drz...2009.-es fehér-arany matricával...
nem úgy volt hogy a drz gyártásával leállnak?
Ősszel lépte át a 30.000-et,most teljes szétszedés volt(gondoltam dugot,fötengo szimmeringet stb. cserélni kellene) de teljesen rendben van minden,veszteség 0,kompresszió meg szinte gyári
szal hihetetlen,de kifogtam egy olyan ktm-et ami tényleg szinte elnyühetetlen(igaz ismerőstöl vettem és ő is betartotta sziguruan az 1500-as olajcserét),bár az enyém szerencsére japó gyujtásu,de hálistennek olajat semmit sem kajál szal meg vagyok vele elégedve!
vez.mütengelyt cseréltem meg lamellákat,zsirzások,polir meg ilyenek..
20ezer km-ota van nálam,pedig kapja rendesen az adagot,mégis birja hálistennek.
amugy most felkerült rá egy Akrapovic kipu,meg én is tervezek ledes hátsot ill indexet is
amugy milyet/hol vetted a hátsot?kell ellenálást bekötni hozzá?
Heló!
Tudna nekem valaki segíteni egy pár tanáccsal!
DRZ vásárlás előtt állok és fogalmam nincs mit kell megnézni ezen a motoron megvétel előtt!
Mire figyeljek, mit kérdezzek az eladótól ami fontos?
Melyiket érdemesebb megvenni az új verziót aminek már fordított telója van, vagy a régebbit?
Előre is köszönöm!
Kösz srácok , hánykolodta az ágyba és kóra reggel lementem szerelni ,és a benzincsapba volt egy nagy szikla én meg szetszedtem az egész motort fejreálitottam és ugy ráztam hátha megjavul , de igy legalább meg ismertem a motorom kakukk,saraz kösz nektek is ,és ott leszek hétvégén mint állat , ja ha nem tudom bedobni a ragasztot holnap, akkor viszem hétvégén jó kakukk
Hali!
Az régi kép, azóta leszedtem
A dizájn annyit változott, h vettem rá egy ledes hátsó lámpát meg előre sm sárvédőt.
Olajat 4-5km-enként cserélem, a légszűrőt 1000km-enként tisztítom. Most vettem rá sm láncvezetőt, mert a régi ketté volt szakadva (nem tudod hogy történt? Nincs jelentősége csak kérdezem ), láncszettet, a bal oldaldeklibe szimeringeket, meg egy tömítést, mert ott mindig olajos volt. A gyújtás csavarokat nemrég ragasztottam be, vagyis csak akartam, mert már be voltak Nem tudom Te voltál e. Ja meg vettem már deklivédőket is, meg bukógombákat. Szóval imádom, nagyon vigyázok rá, eddigi legjobb motorom!
És mi a helyzet a KülföldiTerepMotottal?
hogyan müxik a kis drz?jó szuperál?
Ha jól látom a képen,meghagytad rajt az állatorvosos kék keresztet amugy szerintem párszor azért adtak elsőbbséget az autok,mert szemből látták rajta
Néhány napja vettem egy drz 400e-t, és nincs rajta féklámpa.... Ezt biztosan tudnom kellett volna, de hát sajna így jártam. Mivel a mocit úton is szeretném használni, és nincs kedvem a rend őreivel versenyezni, szeretnék összehozni egy féklámpát rá, csak nem tudom hogy álljak neki. Ha valakinek lenne (részletes) ötlete, nagyon megköszönném. Gondolom nem csak én járok ebben a cipőben. Ja, a hátsó lámpa ledes..
Balesetmentes motorozást kívánok
nypx
az,hogy van,hogy a napokban néztem a 2009.-es motorkatalógust,és volt benne drz...2009.-es fehér-arany matricával...
nem úgy volt hogy a drz gyártásával leállnak?
a csavarokat még én cseréltettem/ragasztattam be,hallotam pár levált csavarrol szóval az nem volt rossz ötlet
Ősszel lépte át a 30.000-et,most teljes szétszedés volt(gondoltam dugot,fötengo szimmeringet stb. cserélni kellene) de teljesen rendben van minden,veszteség 0,kompresszió meg szinte gyári
szal hihetetlen,de kifogtam egy olyan ktm-et ami tényleg szinte elnyühetetlen(igaz ismerőstöl vettem és ő is betartotta sziguruan az 1500-as olajcserét),bár az enyém szerencsére japó gyujtásu,de hálistennek olajat semmit sem kajál szal meg vagyok vele elégedve!
vez.mütengelyt cseréltem meg lamellákat,zsirzások,polir meg ilyenek..
20ezer km-ota van nálam,pedig kapja rendesen az adagot,mégis birja hálistennek.
amugy most felkerült rá egy Akrapovic kipu,meg én is tervezek ledes hátsot ill indexet is
amugy milyet/hol vetted a hátsot?kell ellenálást bekötni hozzá?
üdv
Tudna nekem valaki segíteni egy pár tanáccsal!
DRZ vásárlás előtt állok és fogalmam nincs mit kell megnézni ezen a motoron megvétel előtt!
Mire figyeljek, mit kérdezzek az eladótól ami fontos?
Melyiket érdemesebb megvenni az új verziót aminek már fordított telója van, vagy a régebbit?
Előre is köszönöm!
Az régi kép, azóta leszedtem
A dizájn annyit változott, h vettem rá egy ledes hátsó lámpát meg előre sm sárvédőt.
Olajat 4-5km-enként cserélem, a légszűrőt 1000km-enként tisztítom. Most vettem rá sm láncvezetőt, mert a régi ketté volt szakadva (nem tudod hogy történt? Nincs jelentősége csak kérdezem ), láncszettet, a bal oldaldeklibe szimeringeket, meg egy tömítést, mert ott mindig olajos volt. A gyújtás csavarokat nemrég ragasztottam be, vagyis csak akartam, mert már be voltak Nem tudom Te voltál e. Ja meg vettem már deklivédőket is, meg bukógombákat. Szóval imádom, nagyon vigyázok rá, eddigi legjobb motorom!
És mi a helyzet a KülföldiTerepMotottal?
hogyan müxik a kis drz?jó szuperál?
Ha jól látom a képen,meghagytad rajt az állatorvosos kék keresztet amugy szerintem párszor azért adtak elsőbbséget az autok,mert szemből látták rajta
üdv