Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én az sm-en csinálgatam meg ezeket
Az E teljesítményétől sztem nemvolna vészesen erősebb...
De sztem tök fölösleg az ilyen tuning, csak pénzkidobás aki hegyes motort akar vagy vegyen KTM -et vagy vmi crossmotort
Szerintetek milyen lenne egy 2004-es 400e egy yoshimura rendszerrel, 440-es hengerrel hozzá egy emelt kopmressziós dugóval, ezekhez hangolva a karbi és persze egy tuning vezérműtengely!
Szerintetek mennyit adna le így?
sajnos nincs szerszám készlete
levetem de ugy nézki hogy bénák a gyertya kulcsaim mert a gyertya tul mélyen van és nem tudtam beforgetnia váztol a kulcsot , de köszönöm
Az E-t nagyon lekopasztották, ami a létszükséghez kell annyi cucc van rajta, de az ára sajnos nem olcsóbb annyival ...
Bocs!
Csak az E-hez nem adnak szerszámkészletet
A gyári szerszámkészletében van hozzá kulcs!
Sziasztok!

Milyen lánckenő olajat tudtok ajánlani saját tapasztalatotok alapján, ami jó is, és a legfontosabb, hogy nem dobja le egyáltalán a lánc magáról?
Könyve szerint le kell venni a tankot, úgy férsz hozzá rendesen.
Ez a művelet össz-vissz 6 csavarba kerül, úgyhogy nem kell megijedni.
az enyém beindul vágtat is csak az a baj hogy a vágta KB 1 KM-ren belül kimerül, mondjuk attól függ hogy huzom neki és az alapjárat is össze- vissza jár hol jobban pörög hol kevésbé remélem a gyertya lesz a baja kösz mégegyszer , ,
Akkor okés Jön haverom is Majsára akivel motoroztunk múltkor a KTM es.
Az jó ha jössz! Nevezni a helyszínen lehet. Nem kel semmi csak Te és a motor. (tudomásom szerint)
Jó gyorsan! Vezetni 8-ra megyek és akkor még lesz idő Majsára is menni.
Akkor megpróbálok ott lenni a majsai futamon, aztán meglátjuk. A nevezés lehet a helyszínen is? Kell hozzá valami engedély, licenc vagy ilyesmi?
nincs mit de a gyertya a legvalószínűbb mrá szívtam egysort énis igaz hoyg még a DT-m nél, szikra volt minden csak nem indult én hülye meg vagy 5 km-t toltam ja és durrogott is, vetem bele újat és láss csodát pöcc röff
A gyertyát meg kell néznem akkor ,a tankszürö rendbe volt
visszont a gyertyára vissza térve már oldalaztam körülötte csak nem tudtam berakni a gyertyakulcsot a váztol szoval vehetek valami specko kulcsot és kösz a gyors reagálast mindenkinek
Az legyen egy DRZ-vel a legnagyobb gond, hogy be kell ragasztani pár csavart. Azt hiszem ez megbocsájtható neki...
és akkor hogy jöttök Majsára, ha még vezetned is kell menni ?
Az üa. tank szűrőjét nézted?
Sztem a gyertyát is nézdmeg vagy cseréld ki attól szokott durrogni...
Jajj bocs, félreolvastam, azt hittem már vizsga
Remélem,hogy jó hely! De ez még nem a vizsga!