Az E teljesítményétől sztem nemvolna vészesen erősebb...
De sztem tök fölösleg az ilyen tuning, csak pénzkidobás aki hegyes motort akar vagy vegyen KTM -et vagy vmi crossmotort
Szerintetek milyen lenne egy 2004-es 400e egy yoshimura rendszerrel, 440-es hengerrel hozzá egy emelt kopmressziós dugóval, ezekhez hangolva a karbi és persze egy tuning vezérműtengely!
Szerintetek mennyit adna le így?
az enyém beindul vágtat is csak az a baj hogy a vágta KB 1 KM-ren belül kimerül, mondjuk attól függ hogy huzom neki és az alapjárat is össze- vissza jár hol jobban pörög hol kevésbé remélem a gyertya lesz a baja kösz mégegyszer , ,
nincs mit de a gyertya a legvalószínűbb mrá szívtam egysort énis igaz hoyg még a DT-m nél, szikra volt minden csak nem indult én hülye meg vagy 5 km-t toltam ja és durrogott is, vetem bele újat és láss csodát pöcc röff
A gyertyát meg kell néznem akkor ,a tankszürö rendbe volt
visszont a gyertyára vissza térve már oldalaztam körülötte csak nem tudtam berakni a gyertyakulcsot a váztol szoval vehetek valami specko kulcsot és kösz a gyors reagálast mindenkinek
De sztem tök fölösleg az ilyen tuning, csak pénzkidobás aki hegyes motort akar vagy vegyen KTM -et vagy vmi crossmotort
Szerintetek mennyit adna le így?
Milyen lánckenő olajat tudtok ajánlani saját tapasztalatotok alapján, ami jó is, és a legfontosabb, hogy nem dobja le egyáltalán a lánc magáról?
Ez a művelet össz-vissz 6 csavarba kerül, úgyhogy nem kell megijedni.
visszont a gyertyára vissza térve már oldalaztam körülötte csak nem tudtam berakni a gyertyakulcsot a váztol szoval vehetek valami specko kulcsot és kösz a gyors reagálast mindenkinek