Köszi a választ,de ezeken már túl vagyok,tank kimosva,benzincsap is,levegővel kifújatva,karbi is tiszta,az is átmosva fúvókák kifújatva.de hétvégén újra szétszedem,és ellenőrzöm az alább leírtakat.
Szia! Ha már szétszeded és tisztogatod a karburátort,érdemes az üzemanyag tankot is lebontani és egy jó alapos tisztogatásnak alávetni a benzin csappal együtt. A tankban levö apró szennyezödések is lekerülhetnek a tüszelep alá és okozhatják a benzin csöpögést.
Köszönöm a választ,hidd el tisztában vagyok az alapokkal,nem vagyok képzett szerelő,de azért tudok ezt azt,és megoldom magamnak ha olyan a probléma,éppen tudom hogy hová nyúljak és szeretem is,érdekel is a dolog,amit tudok azt is mindent magamtól.Végső megoldásként írtam már csak ide,többször szétszedtem csak az utóbbi 1 hónapban a karbit ez miatt,és lehet hogy az én hibám hogy már ennyire csöpög.Más probléma nincs vele,gázreakción nem venni észre semmit,a motor nem torpan,csak a csöpögés van.Nagyon állítgatni nem akarom,azt inkább másra bízom.De azért köszi a választ.
Most ez komoly?
Tényleg ez lett ebből a nyomorult fórumból?
Ha már motorozol, legalább az alapokkal nem ártana tisztában lenni...
Mert az hogy nem fogod online felfúrni az egy dolog. Na de ez...
Ha ne adj` Isten út közben megáll a motorod (nem kívánom!) mit csinálsz? Előveszed az okostelefont, katt a fórumra, majd beírod hogy itt állok ilyen és ilyen út szélén két falu között, mi lehet a baj...?
Mellesleg kérdésedre a válasz, nagy valószínűséggel úszó, vagy tűszelep....
Ja! A szerelődnek meg mondd meg, hogy kicsit sincs jól ha csöpög belőle a benzin! (ilyen szerelőből kell sok...)
Sziasztok.Hozzáértők válaszát várnám arra,hogy mi lehet a gond a motorom karbijával,mert álló helyzetben mikor kinyitom a csapot jön a benzin alul az egyik csövön.Teljesen tanácstalan vagyok már a témában.Eleinte csak csöpögött,de most már egyre jobban,3-4 perc elteltével 20cm átmérőjű benzinfolt csöpög ki.Tavaly volt a motor a szerelőmnél akkor szét volt szedve a karbi is,akkor a szervíz után csak néha-néha cseppent egyet,akkor rákérdeztem azt mondták ne foglalkozzak vele,ez ilyen.Ha olyan maradt volna nem érdekelne de mára ahhoz az állapothoz képest szinte ömlik.Valakinek esetleg volt már ilyen gondja,vagy valami ötlet a témában?Mert így már álló helyzetben is sokat fogyaszt. A motor E típus K4 es.
Sziasztok. Van egy eladó kerékszettem hátha valakit esetleg érdekel.
Körülbelül 6 évvel ezelőtt vettem azóta nem került beépítésre és valószínű nem is fog már! Ára : 25 ezer ft! Posta megoldható. Személyesen Tokaj-ban vehető át. Érd: c.gyuri1992@gmail.com
Motul 10w40 ásványi
Igen elfér más méret is...
Endúró gumit nem raknák,terepen,se jó,és aszfalton se..inkább kroszt,az legalább terepen jó
nekem is 200-es
nézesd meg a lentkerék csavarokat,legyenek beragasztva!
Akksit nem kell cserélni,csak ha már szar...
Van egy face Drz Hungary csoport,meghívásos ...csatlakozz :Sándor Dániell,erdőtelek,hívasd meg magad
Sziasztok. 3 napja vagyok drz 400 tulajdonos.Szeretnék pàr kérdéssel fordulni hozzàtok. Olajcserenél milyen olajat érdemes beleönteni 40 ezer v benne. Szintetikust , félszintetikust vagy àsvànyit. 10w vagy 15w esetleg 20w. Akkumlàtort is cserelni kell.Ebből vmi jó ajànlat? Meg van egy olyan problémàm, hogy ez az S verzió és a hàtsó gumim a gyàri méretű.Ebből vmi màs méretet bele lehet rakni.Endurozàsra es aszfalton hasznalom leginkàbb. A motor 2000-es évjàratú.
nem a várakozás a lényeg, hanem a beindítás. rövid motorozás után szinte azonnal van olajszint. ha nincs, akkor a nagyobbik olajpumpát cserélni kell..... az tolja fel az olajat.. a kicsi az a nyomást hozza létre, tulajdonképpen az szívja el a tartályból... és már kész is!
Nálam pl. hideg motor 3 perc járatása után hiába várok 3 percet, a pálca alját se éri el az olaj. Ha használva volt, és rendesen bemelegedett, akkor utána, leállítás után pár perccel tudok olajszintet mérni normálisan. (most már a pálca tetejénél mutatja, mivel az előírt 1.7-1.8 liter után rátöltöttem a maradékot is a flakonból (így most 2 liter van benne), pont amiatt mert a 3+3 perces metódus után szar se látszódott.
Tényleg ez lett ebből a nyomorult fórumból?
Ha már motorozol, legalább az alapokkal nem ártana tisztában lenni...
Mert az hogy nem fogod online felfúrni az egy dolog. Na de ez...
Ha ne adj` Isten út közben megáll a motorod (nem kívánom!) mit csinálsz? Előveszed az okostelefont, katt a fórumra, majd beírod hogy itt állok ilyen és ilyen út szélén két falu között, mi lehet a baj...?
Mellesleg kérdésedre a válasz, nagy valószínűséggel úszó, vagy tűszelep....
Ja! A szerelődnek meg mondd meg, hogy kicsit sincs jól ha csöpög belőle a benzin! (ilyen szerelőből kell sok...)
Sok sikert a javításhoz!
Van köztetek olyan aki DRZ tulajdonos kecskemét vonzásában? Lenne hozzá egy kérdésem :)
KTM EXC 520 /apróbb hibákkal/mocit cserélnék DRZ 400 mocira
csak email , itt a fórumon ritkán vagyok
tuzoltosageger@freemail.hu
Körülbelül 6 évvel ezelőtt vettem azóta nem került beépítésre és valószínű nem is fog már! Ára : 25 ezer ft! Posta megoldható. Személyesen Tokaj-ban vehető át. Érd: c.gyuri1992@gmail.com
Igen elfér más méret is...
Endúró gumit nem raknák,terepen,se jó,és aszfalton se..inkább kroszt,az legalább terepen jó
nekem is 200-es
nézesd meg a lentkerék csavarokat,legyenek beragasztva!
Akksit nem kell cserélni,csak ha már szar...
Van egy face Drz Hungary csoport,meghívásos ...csatlakozz :Sándor Dániell,erdőtelek,hívasd meg magad