2-est nehezen v,2-3, alkalomra veszi csak be..a többi rendben van, tavaj volt totál szét húzva,mert a váltóból törtek le darabok,és beszippantotta az olaj pumpa...így váltó,hajtókar,szelep+szimering csere volt...de mivel piszkáltam a kuplungot,állítgattam,lehet csak azzal kell valamit kezdeni...
az olaj is elég használt már,nem tudom az okozhatja e..
Beszéltem a szerelőmmel,de csak jövő 7-en tudja megnézni,h biztosan az e baj...mert 1 éve cseréltünk benne,és nem biztos hogy ez...lehet a kuplung,nem emel ki rendessen
utánvétel esetén a postaköltség 2090 ft a minap postáztam...sajnos a környékemen nincs lehetőség futárra. legyen akkor 7500 ft ennyit engedek. és pontosan ennyit kellesz fizetned.
hali ! nekem drz 400 S en volt fent. jó az E szériára is. betéttel együtt adom 6 ezer ft ért + posta.... baja nem volt...szétbontottam motor hiba miatt a motort ezért vannak még dolgok amik eladóak.
Szerintetek http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_dr-z_400-8916344 milyen vásár lenne? A képek alapján megérne egy személyes megtekintést nem? Jónak tűnik Esetleg lát vmi valami elrettentőt?
Sziasztok tudom sokszor elhangzik,de azért felteszem a kérdést suzuki drz 400 vásárlás elött állok föleg supermoto de ha enduro az se baj szinte csak város na meg ugye visegrád lenne a helyszín ahol használnám. Eddig mindenki csak biztat sok rosszat nem hallani róluk csak ugye a teljesítmény nos igen kérdés hogy elég e? Azét elég jólmegtermet gyerek vagyok (100 kg) szal hogy bírná ? Válaszotokat előre is köszönöm.
Akkor vehet fehér TTR-t is azt is olcsón ki lehet fogni viszonylag normális állapotút és nekem jobban bejön mint a DR 350. Pár éviv volt DR-em és nagyon szerettem amit eladtam és mikor újra motort néztem kizárólag DR volt a cél ám amekkora szarok vannak időnként a piacon letettem róla és vettem egy TT amit nem bántam meg.
A legegyszerűbb berta96 gyűjtesz pénz és inkább megveszed azt a motort ami az álmod.
szó sincs versenyről, de ne legyen már egy rakat fos, de ha igen akkor meg legyen aprópénz
volt egy 82es cagiva ar350esem simán hozta a dr350 motorélmény szintet kb féláron
az alp4 egy katasztrófa, komolyan mondom ettől szarabb futómű nincs a világon
egy nagy előnye van hogy alacsony, bár gondolom ezért is ilyen elbaszott a futómű, eleje szinte mint egy simson
a 88as ténérémnek sokkal jobb a futóműve
Ami nem leélt az legalább 500eFt, de nehéz kifogni és az is közel 20 éves. Ismerősi körben van pár darab és működnek, ahogy kell Egy darabig én is nézelődtem, de végül feladtam és vettem egy TT. Esetleg Beta alp 4.0 vagy Beta M4 ami blokkilag DR 350 és fiatal.
2 éve néztünk egyet 320ért, de olyan lepukkant volt hogy legalább 200 pénz ráment volna csak arra amit az első 2 percben észrevettünk rajta
és akkor még mindig ott a harmatgyenge blokk és a vérszegény futómű
ennyiért meg már egy átlagos állapotú xr4-et kap az ember aminek minden része jobb mint a dr350-nek szerintem a futóműve még a drz400tól is jobb már azokhoz képest amikkel mentem
az olaj is elég használt már,nem tudom az okozhatja e..