hengerfejhez tuning szettem van! 0 km-es vadi új! Igény szerint, ami kell! Veztengelyek, (e változatnál erősebbek) hozzá szelepek, szeleprugók, vezetők, szimeringek, minden ami kellhet egy combosításhoz. Sima S-est is átalakíthatsz belőle. Nem kell hozzá a fej... keress, ha érdekel.. Akár össze is rakom.
Több helyen próbáltam már venni/rendelni láncvezetőt E-sre, de nem nagyon találtam a boltokban. A hátsó már elég gatya, ami helyett már rajzolgattam szerelhető verziót (az ötletet a kép adta), de még nem készült el a mintadarab viszont az elsőt nem tudom legyártatni. Van esetleg valakinek ötlete hogyan lehetne újítani belőle? Valami más típusú motorra való esetleg felszerelhető az E-re? Az egyik boltnál azt mondják az RM és RMZ némelyik évjárata megegyezik, de máshol meg pont az ellentétét állítják. Nem szeretnék polcdíszt rendelni drága pénzért.
Sziasztok. "Kedves" drZXR kolégánk által eladott E kipu könyök ismét eladó! Ugyanis nem E, hanem S modellre való. Persze azóta semmi reakció..
Állapota makulátlan.
Ami nagyon fontos, az OLAJ mindig legyen benne elegendő itt jobban Motul 5100 10w40-et használnak,vagy jobbat,de sztem elég az is...az olaj intervallumokra figyelj oda,cseréld le,persze a vizet is figyelni kell,fagyállóval töltsd,jobb a kenése.
Ami nagyon,nagyon,és még egyszer NAGYON fontos,azonnal vidd el és nézesd meg,hogy a gyujtás felöl a lendkerék csavarok le vannak e ragasztva,tipikus DRZ BAJ! le sem kell engedni az olajat hozzá,csak oldalra dönteni,ellenörzés után a dekli,akár pasztával vissza rakható..igazából,költség mentes művelet!De nem győzöm hangsúlyozni,nagyon fontos megnézetni!
Alapvetően jó motorok,nem egy erő gép,de megfelel kisebb hibák még szóba jönnek idő közben..pl. önindító szénkefe
Mostanában,többünkel előfordult hogy generál,vagy fél generál kellet.
Ez általában olajozási hibák miatt volt,olaj pumpa meghibásodás..nekem pl. a váltóból törtek le darabok,és ez bele ment az olaj pumpába ami elkopott,és nem volt megfelelő kenés,főtengely nem úszta meg...nem kell kuplung nélkül váltogatni..egy kisebb,mint az enyém,hajtókar cserés felújítás 160,amikor henger,dugó is kell 300e kb. Volt mind kettőre példa az ismik között...ajánlom,hogy ha olajat cserélsz,vegyél a festék boltba,egy ilyen papir szűrőt,ami nemtom hány mikronos..és azon engedd át az olajat,így jól látszik mennyi fém van az olajba,így ha sok van,és nagyobb darabok akkor,meg kell inkább nézetni..
Én 175 vagyok,és leér a lábam..(de lehet ültetni a rugó engedésével is,vagy kutya csont cserével)
Ha keveset terepezel elég az S-SM is...ha azért járod az erdőt akkor E használt SM szett 150-200 között mozog,de nagyon nehéz tipus azonost kapni...inkább ktm vagy valamit,amihez azért még kell farigcsálni,de ez egy ilyen szakma...
ha jobban úton használod,akkor SM kell,mert az ugye gyári SM szettes,amihez nem kell nyúlni,40 ló meg elég,nem speed motor ez!
Van egy új, bontatlan Drz első fékbetétem ha esetleg valakinek kellene. Eladtam a motorom ezért feleslegessé vált...
üzemóramérők: 3.500,-
markolatok: 1.500,-
új lánckerék új csapágyak hajtja a kilóméter órát, távtartók, 10 perc alatt megvan a csere.
110 eFt.
Érdeklődni telefonon:
+36302127280
Gyári hibátlan kipufogódob, sárga gyári első sarvedő, gyári hátsólámpa konzol(indexekkel), illetve első indexek.
dr650-hez gyári rendszámtábla tartója van valakinek eladó?
http://drz400.lapunk.hu/
06305305653
wagzsolt@gmail.com
Több helyen próbáltam már venni/rendelni láncvezetőt E-sre, de nem nagyon találtam a boltokban. A hátsó már elég gatya, ami helyett már rajzolgattam szerelhető verziót (az ötletet a kép adta), de még nem készült el a mintadarab viszont az elsőt nem tudom legyártatni. Van esetleg valakinek ötlete hogyan lehetne újítani belőle? Valami más típusú motorra való esetleg felszerelhető az E-re? Az egyik boltnál azt mondják az RM és RMZ némelyik évjárata megegyezik, de máshol meg pont az ellentétét állítják. Nem szeretnék polcdíszt rendelni drága pénzért.
Előre is köszönöm a válaszokat.
Állapota makulátlan.
Ami nagyon,nagyon,és még egyszer NAGYON fontos,azonnal vidd el és nézesd meg,hogy a gyujtás felöl a lendkerék csavarok le vannak e ragasztva,tipikus DRZ BAJ! le sem kell engedni az olajat hozzá,csak oldalra dönteni,ellenörzés után a dekli,akár pasztával vissza rakható..igazából,költség mentes művelet!De nem győzöm hangsúlyozni,nagyon fontos megnézetni!
Alapvetően jó motorok,nem egy erő gép,de megfelel kisebb hibák még szóba jönnek idő közben..pl. önindító szénkefe
Mostanában,többünkel előfordult hogy generál,vagy fél generál kellet.
Ez általában olajozási hibák miatt volt,olaj pumpa meghibásodás..nekem pl. a váltóból törtek le darabok,és ez bele ment az olaj pumpába ami elkopott,és nem volt megfelelő kenés,főtengely nem úszta meg...nem kell kuplung nélkül váltogatni..egy kisebb,mint az enyém,hajtókar cserés felújítás 160,amikor henger,dugó is kell 300e kb. Volt mind kettőre példa az ismik között...ajánlom,hogy ha olajat cserélsz,vegyél a festék boltba,egy ilyen papir szűrőt,ami nemtom hány mikronos..és azon engedd át az olajat,így jól látszik mennyi fém van az olajba,így ha sok van,és nagyobb darabok akkor,meg kell inkább nézetni..
Ha keveset terepezel elég az S-SM is...ha azért járod az erdőt akkor E használt SM szett 150-200 között mozog,de nagyon nehéz tipus azonost kapni...inkább ktm vagy valamit,amihez azért még kell farigcsálni,de ez egy ilyen szakma...
ha jobban úton használod,akkor SM kell,mert az ugye gyári SM szettes,amihez nem kell nyúlni,40 ló meg elég,nem speed motor ez!