Igazából nem akarok 600km-ereket menni, ez meg itt van helyben. Lehet h így kéne mennie, fogalmam sincs, még nem mentem drz-vel. Esetleg mérjek egy kompressziót (végnyomást) abból kiderülne h milyen állapotban van. Hány bártól számít jónak?
Nem is értem, hogy Magyarországon miért is feltételezel ilyet, hogy bárki is trükközne!?!?!?!?
Az S-t szokták E-síteni, fordítva még nem hallottam. Sok oka lehet, hogy nem megy. Vedd meg az enyémet, az nem E, de nem is S!
Sziasztok! Tanácsot kérnék. Szeretnék venni egy DRZ 400 E-t, ki is próbáltam egyet, jól ment, jobban mint az én 125 2T-m, de annyira nem volt meggyőző. Sajna többet nem tudok kipróbálni, mert a környéken nincs más eladó. Szóval kérdésem, hogy honnan tudom megállapítani hogy tényleg E-s blokk van benne? Esetleg szoktak ilyennel trükközni hogy kicserélik S-re? Azt tudom h a karbinak kehin 39-esnek kell lennie, de van e esetleg valami más látható különbség? üdv
Az előző bejegyzéshez kiegészítés: a jelenség először meleg motornál jelentkezett, hidegen pöccre indult, melegen csak kínlódott és semmi. Úgy két hónapja hidegen melegen mindegy, sehogy sem indul. A lényeg: az akku fél éves, tehát új, nem az a baj, akku feszültség rendben, ellenőrizve.
Egy éve vagyok egy 2007-es évjáratú DRZ400 tulajdonosa.
A következő problémával fordulok hozzátok: saját erőből, értsd saját akkumulátorról a motort nem lehet beindítani. Forgatja a motort de érezhetően lassan, kínlódva. Ha odatolom az autóm mellé és bikázom, akkor egy pillanat alatt beindul. Ilyenkor indításnál teljesen normálisan, gyorsan pörgeti a motort az önindító, 1-2-3 másodpercen belül be is indul a motor. Tegnap lebontottam a blokk bal oldalán lévő fedelet, kijött a szabadonfutó vele együtt. Nem tudom annak kellene e saját magához képest mozogni, elforogni, de olybá tűnt mintha össze volna állva. Ráindítottam kiszedett szabadonfutóval, az önindító szép villanymotoros hangon felpörgött. A blokkból kikandikáló fogaskereket (kuplungkosár?) egy ujjal könnyedén el tudtam fordítani.
Örülnék minden jó tanácsnak, ötletnek ami a megoldáshoz vezet.
Köszönöm!
ps. rendkívül bosszantó így, mert nem lehet vele sehová menni, itthon bikázva könnyen indul, de bárhol leállítom/leáll nem lehet utána beindítani, csak tolás de inkább meredek lejtő segít :(
Azt a műanyagot nyugodtan kifaraghatod, hogy még egyel feljebb lehessen rakni a váltókart ha kell. Nekem is csak úgy fér alá a csizma normálisan, ha annyira feljebb rakom a váltókart, hogy faragás nélkül nem lehetett felfele váltani. :)
Hali.en is tagja voltam a forumnak.eladtam a motoromat sajnos a hulye fejemnek. Es megmaradt jopar alkatreszem amit szeretnek eladni..esetleg tudsz e segiteni..
építési alapnak, tesztblokknak kéne, szóval így is úgy is mindig mindent újítok, átalakítok... nekem mindegy, hogy rossz e, csak az ára nem mindegy! :) úgy is az lesz a vége, hogy szétrepül! :) az a cél... másik blokkfelet eladtad, vagy rossz?
én nem kereskedek ezzel...csupán maradtak alkatrészek és naggyából el szeretném adni...igaz nem piaci áron mert nem akarok vele foglalkozni így olcsóbban picit de ésszerű áron mehet.
szelep törés volt a motorban...ezért lett szétszedve és amikor szedték szét a mágnes lehúzó gagyi volt és szétnyomta az eggyik oldat tölcséresre...igazábol javítható te kukának hívom :)
Az S-t szokták E-síteni, fordítva még nem hallottam. Sok oka lehet, hogy nem megy. Vedd meg az enyémet, az nem E, de nem is S!
Egy éve vagyok egy 2007-es évjáratú DRZ400 tulajdonosa.
A következő problémával fordulok hozzátok: saját erőből, értsd saját akkumulátorról a motort nem lehet beindítani. Forgatja a motort de érezhetően lassan, kínlódva. Ha odatolom az autóm mellé és bikázom, akkor egy pillanat alatt beindul. Ilyenkor indításnál teljesen normálisan, gyorsan pörgeti a motort az önindító, 1-2-3 másodpercen belül be is indul a motor. Tegnap lebontottam a blokk bal oldalán lévő fedelet, kijött a szabadonfutó vele együtt. Nem tudom annak kellene e saját magához képest mozogni, elforogni, de olybá tűnt mintha össze volna állva. Ráindítottam kiszedett szabadonfutóval, az önindító szép villanymotoros hangon felpörgött. A blokkból kikandikáló fogaskereket (kuplungkosár?) egy ujjal könnyedén el tudtam fordítani.
Örülnék minden jó tanácsnak, ötletnek ami a megoldáshoz vezet.
Köszönöm!
ps. rendkívül bosszantó így, mert nem lehet vele sehová menni, itthon bikázva könnyen indul, de bárhol leállítom/leáll nem lehet utána beindítani, csak tolás de inkább meredek lejtő segít :(