Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Háli! árultál dr 350 bazárokat elkeltek már?
alkatrészek érdekelnek.....elérhetőség az adatlapon
Komplett váltója nincs valakinek?
Nyilván minél többet áll annál lejjebb megy az olaj szint. Gondolom ez a 3perc lehet egy körülbelüli aranyközépút. Ennyi....
Így igaz! Lefolyik nem is mondtam, hogy nem.
csak a cinkelés miatt: 3 perc alatt lefolyik mindenhonnan az olaj
ha fitt vagyok ennyi idő alatt még a szűrőt is kicserélem
csak azért érthetetlenkedem mert ha esetleg marad 2 csepp valahol a váz felső részén az sem számít valami sokat a szintnél
Nem a hullám miatt hanem egész egyszerűen belül a vázról is lefolyón az olaj.
elég folyékony az ahhoz hogy amíg kitekeri az ember a nívót kisimuljanak a hullámok
de van aki a 10 perc pihentetésre esküszik......
Gondolom ,hogy valamelyest ülepedjen az olaj.
a 3perc szünet miért kell?
:) 3 perc járatás,3perc szünet...a pálcát érintőre rakod...száraz kartel...és még milliószor le írjuk,leírtuk itt :)
jaj gyerekek hát száraz karteres blokk ez ilyen!
Leállítás után 2-3 perccel nézd az olaj szintet még melegen.
Sziasztok!

Egy kérdéssel fordulnék hozzátok:
Tavaly nyáron vásároltam egy 2006-os évjáratú DRZ 400E-t, majd idén február környékén arra lettem figyelmes, hogy viszi az olajat. Mikor a motort leállítottam megnéztem, az olaj a szinten volt minden fasza, majd kb. 1-2 hetet állt a motor. Mikor legközelebb indulni akartam vele, hidegen megnéztem az olajszintet az nagyon a szint alatt volt, hogy elérjen a pálcáig kb. 7 deci olajat kellett rátöltsek. A motor alatt semmi olajfolt nem volt. Mikor leállítotottam akkor megnéztem, a motor mg mindig szinten volt, majd a következő motorzás előtt megint megnéztem, az megint kb 7 decivel a szint alatt volt rátöltöttem.

A mai napon lecseréltem az olajat a motorból, először a felső csavart, ami a vázból engedi az olajat azt vettem ki, kb. 1 deci olaj fojt ki vagy annyi se, majd ezt követően kicsavartam a blokk aljából is, onnét lefojt kb. 3 liter olaj, tehát a gép sosem ette az olajat, amit 2x7 decit rátöltöttem az a leengedett olajban pluszban ott volt.

A kérdésem az, hogy a kormánynál lévő nivópálcáig miért nem ért fel az olaj sosem hidegen, az miért ült le a blokkban? Esetleg az olajszintet járatást követően kellett volna ellenőriznem?

A válaszotokat előre köszönöm! Balázs
Eladók a képen látható dolgok, akit érdekel írjon!
drz400@citromail.hu
miért kéne? gondolom a vizsgabiztosnak fingja nincs , hogy gyárilag supermoto-e vagy sem.
Szupermoto kerekekkel lehet műszakira vinni,vagy kell róla valamiféle átépítési engedély vagy műbizonylat?
Szerintetek Gasgas gyári supermoto kerekeit bele lehetne faragni DRZ-be? Úgy értem h csapágyak és távtartók cseréjével megoldható?
Elvileg 10W40 kell bele kb 2 liter. Mondjuk érdekes módon az én motoromhoz 15W50-et írnak pedig ugyan az a blokk van benne mint a DR 350-ben.
Köszi szépen!
Mivel a dr 350 szárazkarteres, ezért meleg motornál kell ellenőrizni a szintet. Mondjuk motorozás után vagy pár perc melegítés után várni kell 1-2 percet és utána kell megnézni.
Üdv mindenkinek! új dr 350 tulajdonos vagyok és olyan kérdésem lenne hogy milyen és mennyi olaj kell bele,az olajszintet hogy kell ellenörizni?mert hidegen alig érte el a nivópálcát öntöttem rá fél litert utánna még nyomát se láttam a nivópálcán.
Adsz valami elérhetőséget? üdv
Amúgy egy jó ideje már minden jármű km óráját kötelező fotózni a vizsgán, így nem nagy művészet összevetni ágy másik dez-vel. Nem akarnám szarba hozni a vizsgabiztost, ha leellenőrzik valamikor. Persze erre kicsi az esély, hogy pont az én járgányom anyagát ellenőrizzék le...
Végül is egy próbát megérhet!