Még abban reménykedek hogy körben a 9.számú tömítés adta meg magát valamilyen szinten,elsőnek azt cserélem ha ugyan úgy látok egy kevés folyást, akkor marad nekem is a tömszelence csere.
Az első lánckerék mögött a szimeringen egy kis olajat körben látni(nagyon minimális),akkor nem szórakozok prox. hu-n megrendelem a szim.szettet.. ,de majd csak köv héten.
Addig is köszönöm a segítséget.
A 3-as alkatrész felelős a vízpumpa tengelyénél a víz benntartásáért. Nem olyan egyszerű kiszedni és az újat berakni, mert a fészek és a szelence háza között ahogy mértem ~0,5mm átfedés van és valami kék cucc is van rajta, ami gyanítom ragasztó. Szerintem nyomásra vagy hőre aktivizálódik. A házat melegítettem a szelencét hűtöttem, de így is elég nehezen ment be a helyére. Biztos megvan a trükkje, amivel egyszerű és én nem jöttem rá.
Gerecsétől rendeltem a készletet (Hot Rods WPK0053), ami a felújításhoz kell, de a Suzukinál lehet csak alkatrészeket is venni külön.
Rövid leírás hozzá, igaz angolul. http://www.thumpertalk.com/wik... Vannak a jútúbon is néhány videó a cseréről.
Nem látok olaj folyást,nekem hűtő víz jön egy nagyon kevés onnan,nem csöpög,csak egy kis megfolyás látszik.Akkor ez lehet az ok ?,a tömszelence melyik alkatrész,akkor azt cserélni fogom.
Értem,elmentem vele kerülni 1 et hogy jól bemelegedjen, utána leállít vártam kicsit és ellenőriztem több mint félig mutatta.Többször is néztem egymás után és ugyan az.Ezek szerint akkor ok.
A vízpumpaház alól nem lehet látni olajfolyást? Amennyiben elmegy a szimering a blokk felőli oldalon (képen a 4-es tétel), akkor ott távozhat az olaj, ha a tömszelence fárad el, akkor meg víz csöpög ugyanonnan. Lehet csak meleg állapotban, mikor hígabb a kenőanyag és forog a szimeringben a tengely, akkor dolgozza ki az olajat.
Másik ötlet a kis lánckerék mögötti szimering elhasználódása esetén. Pl. https://www.youtube.com/watch?...
Ha meglesz a hiány oka, akkor megírhatnád.
Akkor jól csináltad. Mondjuk én nem szoktam várni csak kb 1 percet. De lényegtelen, mindenki máshogy csinálja. Egyszer a flakon jelzését néztem el és nem öntöttem bele eleget.
Azért kérdeztem, mert akadt már több versenyző is, akik hidegen akarták az olajat megnézni. S kérdezték, hogy már benne van 4L és sehol semmi. Miért?
Hali. Nekem volt S verzió, most E van. Ég és föld a kettő közti különbség. Az E az brutál az S-hez képest. 25kg-al könnyebb. fogyasztás kb ugyanannyi ha nem ütöd vágod őt :) :P Nekem mind 2 Sm szettel volt,van. Csak utcán használom. Mondjuk kipróbálnék már egy gyári SM-et, ránézésre tömzsi.
Pont itt néztem egyik nap hogyan kell,hagytam járni pár percet,majd le állítottam szintén vártam kb 3-4 percet kitekertem megtakarítottam majd vissza és ki,aztán látom hogy semmi.Kicsit megdöntöttem oldalra úgy sem érte el.
Üdv
Segítsetek,mitől lehet,hogy drz 400 E motoromba raktam Motul 300v-t 2litert és kb 200 km alatt lement teljesen a szint a nívón már nem lehet ellenőrizni annyira.Egyáltalán nem füstöl,stb motorral nincs gond, nem értem.. Próbáljam meg a motul 5100 15W50 et ezen gondolkozok.
Semmi, csak gyorsan elfárad. Én is próbáltam,de gyorsan leszoktam róla. 15-17 óra után már nem akarta venni a sebességeket. Motul kibír 30-at is.
Ne 1000Km_ként cseréld! Túl sok. Egyszer kíváncsiságból megnéztem, 997Km-nél már 3.x cseréltem olajat. Tehát 1000Km kb. 50-60 óra. (terepen, erdő, dombmászás.....)
A Castrolról hallottam, hogy hamisítják. A többi márkánál is fennáll ez? Az előírt szintet hozza a Repsol. Egy barátomnak maradt meg 4 liter. Gondoltam megveszem tőle, ha már ott porosodik.
véleményem szerint az olaj márkánál lényegesebben fontosabb hogy megfelelő helyről legyen vásárolva, szóval ne legyen hamisított
persze teljesítse a gyárilag előírt teljesítményszintet
a márka meg olyan mint a hit......
Szevasztok Rendszámos Suzuki dr-t keresek eladót! Évjárat köbcenti mindegy! Kb 300 ezerig gondoltam! Ha van valaki akinek van vagy tud olyat aki eladná ne tartsa magába! Köszönöm!
Melóba járni vegyél egy robogót! Bohóckodni pedig egy E-t. Megéri az a pici plusz költség azt a +10 lovat. De ami fontosabb a súly. Ja és olajat 25-30 óránként cserélj!
http://www.jofogas.hu/magyarorszag/J___llapot__Drz_400_s_33511058.htm