nekem sosem volt spray
én meg öntözöm bőven aztán addig nyomkodom amíg ki nem jön a felesleg
de ha előtte jó volt akkor csak a ragacs miatt nem jó most
Sprayt használok. Akkor most mossam ki újra, és kevésbé fújjam be? Kevésbé volt benne ragacsos a légszűrő előtte, mint most, az biztos. Levegőt nem kell utánaállítani esetleg?
Eladó Suzuki LTZ400/DRZ400 Kibblewhite +1mm nagyobb méretű Szívó és kipufogó szelep szett.
Stimmel: 00-13 évjárathoz.
Európában ilyen szelep nem kapható, egyenesen amerikából rendeltem, be is lett téve már a hengerfejembe (ezért bontott a csomagolás), de sajnos a motor sosem készült el/indult be, ezért eladó. Teljesen hibátlan, VADONAT ÚJ!
Kizárólag ínyenceknek! :)
Ebayről rendelve szállítással és vámmal/adóval kb 57.000 Ft az ára.
Üdv! Találtam neten egy Dunlop Sportmax kétkomponensű sportgumit, amit egy Suzuki DRZ 400-ra tennék fel. Sokat pályázok a DRZ-vel és sokat megyek utcán is, ezért esett a választás egy sportgumira és nem egy slickre vagy egy túragumira. A kérdés az lenne hogy ez a Dunlop Sportmax kétkomponensű gumi jó lenne nekem pályára is? Nem okozna nekem meglepetéseket pályán és nem csúszkálna? Persze nem olyan tempóban megyek mint egy verseny supermotos, átlagos köridőim vannak csak, épp olyanok amennyire lehet menni egy DRZ-vel pályán.
És egyébként sok különbség van egy ilyen Dunlop Sportmax kétkomponensű gumi és egy rosszabb minőségű slick gumi tapadása között?
sziasztok
szeretnék venni egy suzuki dr 600 at. az lenne a kérdésem hogy mit kell rajta megnézni. milyen hibái lehetnek? milyen az alkatrész ellátottsága? mibe fáj egy felújítás?
Segítségeteket kérném, keresek szép állapotú E-s drz-t, papír nélkülit. 2005 évjárattól. Tudom, hogy nézzek szét a neten de jelenleg nem nagyon találok olyat hirdetve amire azt mondanám hogy megfelelő. Keret max 600.000
ha valakit érdekel van egy pár a gyáritól 1 centivel hosszabb kutyacsontom
vasból van nem is olyan szép de működik, aki érte jön az elviheti egy 2literes kóláért
nem olyan perselyes mint a gyári alu csak akkora lyuk van rajta mint a csavar, kell hozzá egy plusz alátét mert vékonyabb mint a gyári persely
havernak csináltam de rájött hogy neki így túl alacsony lett aztán egy fél centivel hosszabb van most betéve
Sziasztok!
Egy barátom hozzájutott egy 1979-es Rotax Kramer LR 410-es crossmotorhoz. Gyújtás problémával küzdünk, használt alkatrészeket keresnénk hozzá, ha valaki tud valamit az légyszives segítsen! Előre is köszönöm!
Kicsit megnyugtat köszi.Pár napja cseréltem olajat és azóta nem használtam a gépet,amikor feltöltöttem jó volt a szint,most meg üresnek látszik kicsit ráparáztam,köszi
szia... épp ma magyarázta el szerelőm hogy kell olajszintet mérni.... nívópálcát kiveszed úgy hogy nem ment előtte a motor... !ha iylenkor nincsen rajta olaj az nem baj..és most jön a trükk.... járatod pár percig...és utánna leállíttod pár percre... utánna megnézed a pálcát és a két érték közt kell lennie a helyes szintnek vagyis a MINIMUJM ÉS MAXIMUM között..... nekem hidegen épphogy eléri a pálca alját 4-5 miliméterre...utánna melegen már majdnem maximumon van! ís így a jó a szerelőm szerint így fasza! remélem érthetően mondtam és tudtam segítteni az útmutatásban! széles utat!
Heló Mindenki.
Segítséget szeretnék kérni olajszintes dologban.Ha 3-4 napig nem használom a motort (DRZ 400E) akkor ha kiveszem a nívópálcát olajosnak kell lennie vagy nem?Tehát lecsuroghat az olaj és nem kell utántölteni?Köszi a válaszokat előre is!
SZIASZTOK ! SEGÍTSÉG! SEGÍTSÉGET SZERETNÉK KÉRNI..... tiszta a karburátor..! most lett kitakarítva spéci helyen...... pöc röffa gép és pár száz vagy akár pár méterenként vagy akár több kilóméterenként gondol egyet és durran kettőt megáll.. világíttás van.. aksi megy.... önindíttó teker... de nem indul..... van hogy 5 perc d3e van hogy fél óra mulva újra indul és megy... de kitudja meddig! mi lehet a hiba? új gyertya van benne... a régivel is ezt csinálta! aki tud segítsen köszi!
DRZ- k megbízhatóak, kérdés milyen volt az előző gazdája!
Régebbi eszme futatásom:
Például multiméterrel töltés ellenőrzés ajánlott, amikor vettem enyémnek se volt ,hazaértem vele, mutatnám meg a családnak de fasza gépet vettem és már nem indult csak tolásra, meg is kaptam: " jó nagy szart vettél fiam!"- a kedves tulaj gondolom annyira feltöltötte hogy kiérjek vele a látóhatárból!
újra tekercselés 13 rugó + tömítés és meló= 20 ezret egyből alkudhatsz.
Hűtők, oldal deknik sérülékenyek érdemes ellenőrizni.
A gyújtás csavarjai, bár csak szétszedve tudod ellenőrizni, ha már megvetted legyenek beragasztva, mert fellazulva nagy kárt tehet!
Meg persze az alap dolgok: Gumik, lánc- lánckerék, fékbetét és tárcsák mennyire kopottak, csapágyak: kormány, kerék, lengővilla érdemes átrángatni és persze egy próbakör is sok mindent elárul a vasról, ha hozzáértő próbálja ki.
Más most nem jut eszembe.
Én E- t ajánlom, mert pár hónap alatt belejössz és hiányozni fog az a 10 LE és sokban van a tuning!
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy nem tudja valaki, hogy 2004-es Suzuki DRZ 400 E-nek mennyinek kell lenni-e a szelephézagnak? Vagy esetleg nincs valakinek egy szervizkönyve hozzá amiben ez benne lenne? Válaszokat előre is köszönöm!
én meg öntözöm bőven aztán addig nyomkodom amíg ki nem jön a felesleg
de ha előtte jó volt akkor csak a ragacs miatt nem jó most
a ragacsos légszűrőolajat jól ki kell nyomkodni mert eltömít mindent
Olyannal találkoztatok már, hogy légszűrő pucolás, olajozás után fuldoklik a gép? Főleg hidegen... Normális ez? Köszi.
Stimmel: 00-13 évjárathoz.
Európában ilyen szelep nem kapható, egyenesen amerikából rendeltem, be is lett téve már a hengerfejembe (ezért bontott a csomagolás), de sajnos a motor sosem készült el/indult be, ezért eladó. Teljesen hibátlan, VADONAT ÚJ!
Kizárólag ínyenceknek! :)
Ebayről rendelve szállítással és vámmal/adóval kb 57.000 Ft az ára.
És egyébként sok különbség van egy ilyen Dunlop Sportmax kétkomponensű gumi és egy rosszabb minőségű slick gumi tapadása között?
szeretnék venni egy suzuki dr 600 at. az lenne a kérdésem hogy mit kell rajta megnézni. milyen hibái lehetnek? milyen az alkatrész ellátottsága? mibe fáj egy felújítás?
http://m.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_dr-z_400_s-8196086
http://olx.hu/hirdetes/ktm-lc4...
Gyári lánc van még rajta, gondolom ez elárul mindent.
Holnap hívj fel, elregélem a sztorit...
06306359305
Segítségeteket kérném, keresek szép állapotú E-s drz-t, papír nélkülit. 2005 évjárattól. Tudom, hogy nézzek szét a neten de jelenleg nem nagyon találok olyat hirdetve amire azt mondanám hogy megfelelő. Keret max 600.000
Köszi :)
vasból van nem is olyan szép de működik, aki érte jön az elviheti egy 2literes kóláért
nem olyan perselyes mint a gyári alu csak akkora lyuk van rajta mint a csavar, kell hozzá egy plusz alátét mert vékonyabb mint a gyári persely
havernak csináltam de rájött hogy neki így túl alacsony lett aztán egy fél centivel hosszabb van most betéve
mindenképp hasznos infok , nem gondoltam vlna hogy egy ujratekercselés cca 20k
Egy barátom hozzájutott egy 1979-es Rotax Kramer LR 410-es crossmotorhoz. Gyújtás problémával küzdünk, használt alkatrészeket keresnénk hozzá, ha valaki tud valamit az légyszives segítsen! Előre is köszönöm!
Segítséget szeretnék kérni olajszintes dologban.Ha 3-4 napig nem használom a motort (DRZ 400E) akkor ha kiveszem a nívópálcát olajosnak kell lennie vagy nem?Tehát lecsuroghat az olaj és nem kell utántölteni?Köszi a válaszokat előre is!
Régebbi eszme futatásom:
Például multiméterrel töltés ellenőrzés ajánlott, amikor vettem enyémnek se volt ,hazaértem vele, mutatnám meg a családnak de fasza gépet vettem és már nem indult csak tolásra, meg is kaptam: " jó nagy szart vettél fiam!"- a kedves tulaj gondolom annyira feltöltötte hogy kiérjek vele a látóhatárból!
újra tekercselés 13 rugó + tömítés és meló= 20 ezret egyből alkudhatsz.
Hűtők, oldal deknik sérülékenyek érdemes ellenőrizni.
A gyújtás csavarjai, bár csak szétszedve tudod ellenőrizni, ha már megvetted legyenek beragasztva, mert fellazulva nagy kárt tehet!
Meg persze az alap dolgok: Gumik, lánc- lánckerék, fékbetét és tárcsák mennyire kopottak, csapágyak: kormány, kerék, lengővilla érdemes átrángatni és persze egy próbakör is sok mindent elárul a vasról, ha hozzáértő próbálja ki.
Más most nem jut eszembe.
Én E- t ajánlom, mert pár hónap alatt belejössz és hiányozni fog az a 10 LE és sokban van a tuning!
k: 0,20-0,30