nekem x gyűrűs did van-volt-lesz minden motoromon
a görgők már szinte lepotyognak de akkor se igen nyúlik
az xt-n olyan 5ezret ment és még nem kellett állítani rajta
pedig nemigen van gondozva
Ez kb olyan mutatvány volt,mint akiknek megcsinálom,aztán vagy belenéz(me ugye kíváncsi) vagy már olajat cserél és egy kibaszott sapkát nem tud visszatenni Nem vagy egyedül vele
Sziasztok! Nemrég olajat cseréltem az elsö teleszkópjaimban. Az alsó és felsö állitó/elöfeszitö csavarokat annak és módja szerint eltekertem a két végpozicióig. Na és itt a próblémám - szóval a felsö állitócsavart - nyomofokozati csillapitást utólsó kattanásig (és valószinüleg eggyel tovább ) betekertem. Azóta nem tudok állitani semelyik irányban - csak kattog és kattog és kattog....
Szedte már ezt szét vki? Eltörhetett a rúgó benne? vagy egyéb 5let?
Nekem az RK csalódás volt, gyorsan megnyúlt, kihullottak belőle az o-gyűrűk, nem kaptam hozzá patentszemet sem.
Most D.I.D van fent, és nagyon jó!
Ez:
http://motoralkatresz.eu/termekek/DID/520VX2_112_szemu_lanc/
Sziasztok!
Dr600-asomon csúszik a kuplung ès a kiemelő kar amit a bowdwn húz az beragad ha nagyon meg van spanolva a bowden.
Azt szeretnem kerdezni,hogy a banatba jon le a kuplung oldali dekni.
Komolyan mondom tiszta szégyen,de nem tudom leszedni.
Dávid! Van eladó szívócsonk gumielemed E-re, ami a karbi és a hengerfej között van, lehetőleg bilincscsel? Esetleg E légszűrőgumi, ami a karbi és a légszűróház között van?
a görgők már szinte lepotyognak de akkor se igen nyúlik
az xt-n olyan 5ezret ment és még nem kellett állítani rajta
pedig nemigen van gondozva