Üdv! Láncszett vásárlás előtt állok és nem tudom hogy hány szemes láncot vegyek gyári DRZ S agyra.
Előlre és hátulra is JT lánckereket raknék.
Rábukkantam egy weboldalra ahol ha jól értelmezem akkor azt írják hogy a 15:44-es áttételhez 112 szemes lánc kell.
Ez az az oldal: http://www.jtsprockets.com/cat...
De nekem olyan lánckerék párosítás kellene ami elől 14 fogszámú, hátul pedig 43.
Akkor jól gondolom hogy 2 szemmel rövidebb láncot kellene rendelnem a 112 szemesnél? Tehát csak 110 szemeset kellene rendelnem?
Ezt értem, de tartós is, vagy csak eladásig jó? Magamnak csinálom és kicsit, sőt eléggé kopottas himbáim vannak. A veztengely jó, és nem szeretném ha elbaszná, illetve nem szeretnék 100-200 km-ként hézagot lőni... Hogyan javítják? Nem jobb használt, de jó allapotú himbát venni? az kb 10/db...
szeva.valami hasonló problémával küzdök én is,de javítani tudják,jó drágán, a bontott alkatrész meg épp oly öreg mint amit cserélni kellene,tehát lehet gondolkodni hogy mit éri meg,megvenni.
És itt írják a hibát az 1996 modellnél.
De 1999 modelben már nincs jelen a probléma.
De mind ez csak iromány.
Mint mondtam tapasztalatom nincs.
Ha valaki tájékozottabb az ne tartsa magában.
Itt ha jól tudom írja a hibát.
A fordító szabadonfutót írja , nem foglalkoztam vele
különösebben soha mert 92 évj, a mocim.
De ha érdekel akkor tudok pár linket ahol bogarászhatsz.
Teljes modellhistory-t még nem találtam.
Nem fogok beleokoskodni mert nincs tapasztalatom e felől.
De ha gyártó elismerte a hibát akkor biztos van bent valami.
Utána kell járni de ne itt a sportmotoron
a szakértők között.
Keress fel motorszerelőt hát ha tud róla valamit.
És oszd meg a szerzett tudományt mert érdekel.
Egy újabb típust is szeretnék az R mellé.
Sok szerencsét.
sziasztok valaki a drz-jébe vett már mito sm szettet? mert szeretném tudni h milyen távtartók kellenek hozzá meg h a 320-as tárcsához is milyen átalakító kell. Előre-is köszi
Dr600 szelephimbái elég kopottasak (a vezérműtengellyel érintkező felület) ! Lehet javítani, vagy csere? Ha csere, akkor honnan lehet beszerezni, és mennyiért?
A hibát a SUZUKI is elismerte és készített egy módosított fogaskereket. Rosszul fogalmaztam, nem után gyártott. Ha jól értelmezem a hibás fokozaton 3 kenő nyílás van, a módosítottan csak 2 van. Ez a váltó hiba a 650-től a BIG 800-ig jelenvan és maradt az XF-ben is.
Szerintem ha csak nem az erdőn zúzod és nem
vagy lusta kuplungozni akkor esélytelen a dolog.
Na meg utángyártottat a gyári fasza japó cucc helyett?
Elég csúnya bánásmód kell egy váltó kisemmizéséhez.
Szerintem más is ezen a véleményen van.
De azért érdekel mit szólnak hozzá.
Azt mondom ne legyen igaz amit hallottál.
Nemrég vásároltam egy XF 650 gépet. Mint kiderült, DR 650 valamivel tovább fejlesztett blokkja van benne ezekben a motorokban. Hallani viszont ezeknél a gépeknél is a 3. sebesség fogaskerekének a gyári hibájáról, hogy törik. Szépen rendberakja a belsejét a blokknak. Olvastam, hogy lehet kapni valami utángyártott 3. fokozatot ami bírja a terhelést. Az lenne a kérdésem felétek, hogy történt valakivel ilyen katasztrófa? Vannak előjelei? Az xf-et hosszabb távra szeretném használni, nem csak 2 év-re. Ha gyakori ez a hiba, akkor inkább szétszedetem és kicseréltetem a 3. fokozatot. 58000km- van a gépben, nem eszi az olajat, a váltó csendes, 1997-es. Tudtok segíteni? Előre is köszönöm segítségeteket!
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
Előlre és hátulra is JT lánckereket raknék.
Rábukkantam egy weboldalra ahol ha jól értelmezem akkor azt írják hogy a 15:44-es áttételhez 112 szemes lánc kell.
Ez az az oldal: http://www.jtsprockets.com/cat...
De nekem olyan lánckerék párosítás kellene ami elől 14 fogszámú, hátul pedig 43.
Akkor jól gondolom hogy 2 szemmel rövidebb láncot kellene rendelnem a 112 szemesnél? Tehát csak 110 szemeset kellene rendelnem?
Papírozható?
Elírtam az évszámot
1998
Suzuki started using a solid starter idler gear. This would later prove to be problematic.
De 1999 modelben már nincs jelen a probléma.
De mind ez csak iromány.
Mint mondtam tapasztalatom nincs.
Ha valaki tájékozottabb az ne tartsa magában.
History Page
Itt ha jól tudom írja a hibát.
A fordító szabadonfutót írja , nem foglalkoztam vele
különösebben soha mert 92 évj, a mocim.
De ha érdekel akkor tudok pár linket ahol bogarászhatsz.
Teljes modellhistory-t még nem találtam.
Nem fogok beleokoskodni mert nincs tapasztalatom e felől.
De ha gyártó elismerte a hibát akkor biztos van bent valami.
Utána kell járni de ne itt a sportmotoron
a szakértők között.
Keress fel motorszerelőt hát ha tud róla valamit.
És oszd meg a szerzett tudományt mert érdekel.
Egy újabb típust is szeretnék az R mellé.
Sok szerencsét.
Dr600 szelephimbái elég kopottasak (a vezérműtengellyel érintkező felület) ! Lehet javítani, vagy csere? Ha csere, akkor honnan lehet beszerezni, és mennyiért?
A hibát a SUZUKI is elismerte és készített egy módosított fogaskereket. Rosszul fogalmaztam, nem után gyártott. Ha jól értelmezem a hibás fokozaton 3 kenő nyílás van, a módosítottan csak 2 van. Ez a váltó hiba a 650-től a BIG 800-ig jelenvan és maradt az XF-ben is.
vagy lusta kuplungozni akkor esélytelen a dolog.
Na meg utángyártottat a gyári fasza japó cucc helyett?
Elég csúnya bánásmód kell egy váltó kisemmizéséhez.
Szerintem más is ezen a véleményen van.
De azért érdekel mit szólnak hozzá.
Azt mondom ne legyen igaz amit hallottál.
Nemrég vásároltam egy XF 650 gépet. Mint kiderült, DR 650 valamivel tovább fejlesztett blokkja van benne ezekben a motorokban. Hallani viszont ezeknél a gépeknél is a 3. sebesség fogaskerekének a gyári hibájáról, hogy törik. Szépen rendberakja a belsejét a blokknak. Olvastam, hogy lehet kapni valami utángyártott 3. fokozatot ami bírja a terhelést. Az lenne a kérdésem felétek, hogy történt valakivel ilyen katasztrófa? Vannak előjelei? Az xf-et hosszabb távra szeretném használni, nem csak 2 év-re. Ha gyakori ez a hiba, akkor inkább szétszedetem és kicseréltetem a 3. fokozatot. 58000km- van a gépben, nem eszi az olajat, a váltó csendes, 1997-es. Tudtok segíteni? Előre is köszönöm segítségeteket!