Ez alapján nekem nem sikerült beállítani. Megadhatnád az elérhetőségét, mert jól jönne egy kis segítség! Vettem egy MX-et én is, de nem nagyon akar elférni, meg a bovdenek is rövidek. Ezért kérdeztem múltkor, hogy hosszabb-e az S-es bovdene. Itt nagyjából leírják, de nekem nem sikerült. http://www.drzparts.com/2010/0...
Nem kell eladni! Feltesszük a motorszállítóra (hogy ne ugassanak az utcabeliek, hogy hangos) és úgy járunk a talikra lájkolgatni egymást! És még a gumi sem kopik!
Vagy irány Románia! Ott befizeted az éves tagdíjat (10euro) és mehetsz! http://heca.ro/
ezt tudja a legtöbb motoros, de amikor már a benzinkutas is utálja a motorosokat mondhatod te bárhol hogy mi milyen faszagyerekek vagyunk, nem hiszik el.
Ezért a fatolvajokon a szemetelőkön és a gyilkos vadászokon kívül nem jár arra senki sem!
A "természetrongáló" quadosok és motorosok tiszteletben tartják a szabályokat!
a part mellett változó szélességben végig természetvédelmi terület
a nemzeti park honlapja szerint
ha már kettőt szarik a kutya egymás mellé az már természetvédelmi terület
Én is ilyen magas vagyok, engem azért zavart a gyári magasság. Tudtam vele motorozni, szerintem még városban a legjobban, hiszen ott nincsenek gödrök, domboldal stb, de kint terepen mikor feljebb van az eleje vagy gödör van, már nem ér le az ember lába annyira sem... Ki lett cserélve a kutyacsont, de még így is éppen jó (igaz közben csináltattam egy szélesebb ülést...). Persze az sem mindegy, hogy S-t, E-t vagy SM-et vesz az ember, mert más a magasságuk, meg a felniméret is...
Nem, az én példányom nincs meghirdetve. Kicsit többe kerül, mint amit a motor projektre szántam (duplája), de 25 éve ismerem a tulajt, és a gép patika, gyári állapotú :) Ezt hívják visszautasíthatatlan ajánlatnak :)
Valószínűleg igazad van, ez a komolyabb futóműbe belepiszkálás engem is aggaszt. Olcsóbb is az ülés átszabatása, zselével, talán az a 3-4 centi amit azzal nyerek, plusz a megszokás, hátha az elég lesz.
Városban is sokat használnám, mindennapi motor lenne (igazi duál: melóba és szórakozni :) Neked mik a tapasztalataid, városban is elviseled a magasságát?
Térkép mellett a bal felső sarokban van a jelmagyarázat. Rákattintasz és jobb oldalon megjelenik, hogy melyik szín mi. Utána ár csak a rákeresel a vonatkozó jogszabályokra. Mint pl. ez: http://www.termeszetvedelem.hu...
Az sok mindentől függ! Úgy tudom, hogy 4,5 fordulat. De 2 fordulatot hajtsd ki, majd ha nem jó, akkor felenként próbálgasd. Jó szórakozást! Én már egy éve ezzel szenvedek! Egyik szétszedésnél a gumi belefordult a furatba, majd egy darabja benne is maradt, azóta nem sikerült belőni, pedig már szerelőhöz is elvittem ez miatt 2x.
KÉRDÉSSEL FORDULNÉK hozzátok:) drz 400 e karburátort takaríttok..sajátom...és az úszóházban van egy olyan kis levegő szelep..kb 40 mm hosszú kis vékonyka rugós és gumi gyűrüvel ellátott kis tű amit kitekertem és nem tudom hogy mennyire kell visszatekerni..mi a gyári fordulata az ütközéstől:) ezt nem tudja valaki? ELŐRE IS KÖSZI
http://www.drzparts.com/2010/0...
Vagy irány Románia! Ott befizeted az éves tagdíjat (10euro) és mehetsz! http://heca.ro/
vagy ha nem, akkor felteszünk valami sima gumit és buziskodunk a cukrászda előtt
Lassan már tényleg sehol sem lehet motorozni.
A "természetrongáló" quadosok és motorosok tiszteletben tartják a szabályokat!
a nemzeti park honlapja szerint
ha már kettőt szarik a kutya egymás mellé az már természetvédelmi terület
Városban is sokat használnám, mindennapi motor lenne (igazi duál: melóba és szórakozni :) Neked mik a tapasztalataid, városban is elviseled a magasságát?
Jelöld ki amire kíváncsi vagy, majd Térkép frissítés gomb.
http://geo.kvvm.hu/tir/viewer....
link
Megnéztem a tracket, amit mentetek.
Nem is érintettetek tiltott részt.
Hol kell itt fosni a rend őreitől?
És miért vannak kint?
Nem védett terület.
Nem basznám el a rugó útját meg a futómű geometriát.
Meg kell csak szokni.