Szia a normál gyárihoz asszem 240-es, ez azért nagyon jó mert fölfelé könnyű átalakítót gyártani.
Szezon előtt elvittem kitakarították olajat és szimmeringet cseréltek benne(20rugó volt ) beépítettem és kemény 2-órát motoroztam vele aztán elment a madár az új tulaj meg nem fizette meg
Tökéletesen passzol a fejcsapinál és a keréknél a távtartó mindent adok hozzá ami a beépítéshez kell.
Esetleg valakinek Gas-gas első villa kiflivel kormánycsapival friss olaj és szimering cserével tökéletesen passzol a DRZ-be,a gyári féknyereggel átalakító nélkül,aki eddig kipróbálta azt mondta csodát tesz az elejével.75 pénz.
Hozzá lehetne jutni az egész doksihoz valahogy vagy Neked is csak ennyi van meg belőle? Próbáltam több helyen az E-hez szerezni, de nem nagyon sikerült épkézláb példányt fellelni.
Előre is köszönöm válaszod.
Sziasztok! Megtudná valaki mutatni, hogy a teleszkóp tetején lévő állító gyárilag hogy néz ki? Van egy olyan selytésem, hogy ez így nem egészen jó :D valamint az is érdekelne, hogy pótolható e az a valami. Előre is köszi :)
Nincs valakinek elfekvőben olyan szép állapotú DRZ S-es "régi/klasszikus/a hosszabb verzió" farok idomja ami a képen is látható?
DRZ gyári indexekre fehér indexbúrát tud valaki hol lehetne beszerezni?
Köszi előre is.
Tavaly ki nyerte a saras drz versenyt?