Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Börni barátommol küllöztük ki meg vissza.egy györi gyerekmeg 4e-ért meghuzta.
kereket ti füztétek?vagy tudsz valakit?köszi
nagyon köszi hát ez nagyon használatfüggö.gyári áttétellel 15.44-sel mentem 90km/h 200km.t de ha csak kerekezek akkor voltmár 66km/8lityi.most 14/44 van kb 120-150km.8l.voltmár egyDR-zém.2004.es.s-es.aztán SV1000.azt visszatértem DR-Zhez.{amugy elado}érdemes megtekinteni}
Sziasztok !
Eladó ez a Suzuki Team Enduró kabát. Eccer használt !

Víz-és szélálló, gallérba hajtható kapucnival. Suzuki Team hímzéssel. XXL méretben.
25.000ft. Vagy cserélném XXXL méretű enduro kabátra.
06705036135
nagyon szép géped van Mihu-szonsz! Remélem egyszer majd az enyém is ilyen csodálatos lesz mennyit eszik egyébként a géped ha rendesen hajtod? sok mindent hallottam már és nemtom ki mond igazat...Köszönöm a tanácsokat én is az s-es verzó fele hajlok, csak még nem 100% osan. E-s tulajtol kérdezném hogy az E szériás motoroknak mien szervizintervallumai vannak és mennyivel "huzosabb" mint egy S-s verziónál.
nem.egy haveron apósa.hobbi fényezö.Öreg Török.nagyon figyelt a részletekre.köszi.
nagyon szép a motorod
te fújtad a felniket?
szeva nixxxdorf.nekem 2001-es DR-Zém van.s-es.sm-re használom,kerekezésre.pályázásra.elsö kettöt elég aktivan.naponta.semmiféle baj nemvolt vele.lehet hogycsak 40le de nagyonsokmindenre elég.az e-s könyebb+10le.de nincsbenne hüttöventilátor.meg utasnak lábtarto service3-4ezrenként olaj+szürö azt GO.én megvagyok elégedve az s-el.
Én csak az E-s verziót tudom ajánlani mindenkinek!
XR 400,600,650 szériába voltam beleőrülve sokáig, de jó váltás volt a DRZ 400E!
A képen Kiss Tamás, sokáig léghűtéses kategória bajnoka xr400r-al, de váltott és.......
Jónapokat kívánok....

Hátha érdekel valakit...megvan még a mocimból maradt két alkatrész....
kettő együtt 20K
Szeva! felkeltetted az érdeklődésemet ezzel a yosi vezérmű tengelyekkel. Tudnál mondani róluk valamit hol szerezted be ,mibe került ,meg mennyit számít a teljesítményen. előre is köszönöm
Az enyém éppen bírja...
Mondjuk az olajcserét eszközölheted kicsit sűrűbben szerintem,mert ott oszt van csőgáz
Nem ez nem E-verzió, ez egy sima S változat csak egy yoshi vezérműtengely van benne alakítva!

csak azért kérdeztem meg h nem-e lessz neki baja mert nincs kedvem dugó meg stb-it cserélni pályázás után!
jaaaaa sm,ezt nem mondtad
erröl nem sokat tudok
arra hogy legyen elég benya
semmi baja nem lesz,ez enduró motor.Sokszor keményebbet kap egy-egy enduró pályán mint krosszpályán!
pályán nincsenek tuskók,sziklák egyebek.
Hello drz-sek olyat kérdeznék h a hétvégén akarok pályára menni és még soha nem voltam a motorral h ha most egy párszor lejárok majd vele lessz vmi különösebb baja? jóó nem az esésekre gondolok! vagy sztetek mire kell odafigyelni ha pályára viszem a motort?

Köszi segítségeteket!

Üdv: Mátééééé
ok.ha sikerül szereznem és ugy adódik,h eladom a gyáriakat,akkor szólok!
Ha sikerül lecserélni a tükröket akkor a gyáriakra vevő lennék!
Sziasztok! nagyrabecsült DRZ-tulajok véleményét kérném ki. Motorvásárlást tervezek egy DRZ-S személyében. Visszaolvastam a hsz-eket és több helyen is láttam hogy "gyengének" tituláljátok a motort. 70% ba közüton 30% terepen lenne használva. Megéri az E-s változatot megvennem vagy maradjak a S típusnál. A szervizelésről is várnék tapasztalatokat, mennyivel kell többet szervizelni E-t stb....
Válaszotokat előre is köszönöm!
POLISPORT RMC-nél lehet megvásárolni!
Sziasztok! Nem tud vki behajthatós tükröket szerezni?1 hete vettem ezt a DRZ-t,már nagyon régóta vártam, h meglegyen! itt a kép róla
ja és a nap hőse?drz400smk6!
aha,baromira tetszett!ez volt a legkeményebb csapatás életemben!
a kezem is jobb lett,jót tett neki az erdei levegö
Sziasztok!
Ma összeszedtem a hátsó kerékkel egy 40 cm hosszú köracélt, ami forgás közben széttörte a légszűrőházat a DRZ-men. Nem biztos, hogy a műanyagos össze tuda rakni, ezért érdeklődnék, hogy nem tud-e valaki ez ügyben segíteni?
Előre is köszi a tippeket!