valaki elgondolkodott rajta hogy lecseréli drz-e típusú motorján a napi számlálót egy km órára?
ha jól tudom, akadt itt olyan ember ?! kicsit vagányabb mint a yamaha dt óra!
nekem épp akad egy, valamint van hozzá tartozó spirál, meghajtás, visszajelzők gyújtáskapcsoló és kulcs is, amit jóval olcsóbban kínálok, mint a piaci ár!
példa: (((tanácstalan voltam, elvittem a szerelőhöz, azt mondta: vagy dugulása van a gépnek, ami a mostani üzemanyagoktól simán előjöhet, vagy pedig ki van kopva a karburátor)))
az előzőekben említett most mind visszaköszön!
én itt lakok az ország keleti részén egy kicsiny községbe, de annyira a szélén az országnak, hogy épphogy nem az oroszokhoz csatoltak minket! viszont itt is lehet találni jó és becsületes, sőt olcsó szakembert aki motorokat rak, épít, szerel össze! ha te egy kicsit nyugatabbra laksz, ahol az életszínvonal is jobb, többet keresnek az emberek, és gondolom egy dekával se kapzsibbak és nem kérnek pénzt el egy pár kérdés megválaszolása után, akkor keress fel egy szerelőt vidd el hozzá a motort mutasd meg neki, és lehet már mikor befordulsz az utcájába, ő a kisajtónál észre fogja venni, hallani a motor esetleges bajait, és ha nem vagy hálátlan, a kérdésekre kapott válaszért cserébe adsz egy üveg italt ( ami lehet az pálinka, mivel annak van nagy szezonja most)
sőt, még a későbbiekben sok társadon is segíteni fogsz tudni, akinek a motorjával ilyen bajok lesznek, mert a zsebedben lesz a segítő válasz!
nekem van!
-duda
-fénykürt
-tompított
-távolsági
-index
egyben minden, mi lenne az az összeg,amit adnál érte?
06 30 635 9305
ezen szinte bármikor elérsz hogy megbeszéljük!
nekem sosem nyomja fel 3 perc alatt az olajat.. és őszintén megmondom mindneki azt irja sőt akönyvek is azt irják 3-3perc ésellenőrzés de úgy sosme lesz jó... bemelegíted elindulsz.. fordulsz vele egyet a városban vagy vmi. 10 perc motoorzgatás..megállsz és megnézed úgy ahogy az előttem szólü írta kicsit többet kell azt járatni... végülis üzemi körülmányek közt kellene megfelelő olajszintnek lenni szóval nincs ebben semmi meglepő... vagy mindneki olajpumpája szar :D de én még nem láttam ojat hogy 3 perc alapjárat és 3 perc állás után megfelelő az alapjárat... vagyis úgy lehetséges hogy hazsnáljuk amotort délelőtt majd este egy iylne 3 perces dolgot megejtünk úgy biztsan működik,, de hogy áll a motor egy hetet vagy 1 hónaot és úgy megnézzük ezzel a 3 perces dologgal sztem képtelenség hogy sikerüljöna nívóig feltörnázni :D
hát szerintem amíg nem tapasztalsz jelentős olajfogyasztást addig ne aggódj nagyon. melegítsd be jól néz meg most a szintet, aztán majd mondjuk egy-két tank benzin után megnézed megint újra így. ha fogyott látványosan az olaj, na akkor érdemes jobban kutakodni.
ilyen hidegben nekem sem nyomja fel a tartályba 3 perc alatt alapjáraton. Kell neki inkább 4 perc, és a 4. perc egy kicsit megemelt fordulattal. Első télen énis beszartam, hogy nem jó az olajpumpa, még szerelőhöz is elvittem, de kiderült hogy jó az olajzás, csak ilyen hidegben nem melegszik át a blokk 3 perc alatt annyira, hogy az olajat a vázba is fel tudja nyomni.
nem kell túlbonyolítani ezt az olajszint ellenőrzést. beindítod, bemelegíted rendesen, fordulsz vele párt kört és megnézed a szintet. ilyen hideg időkben ez a 3 perc járatás meg 3 perc várakozás utána szerintem nem fasza. de mindenki úgy csinálja ahogy akarja de akkor legalább mindig úgy csináld
Na ez is érdekes. Múlthét hétvégén 3 perc pöfögés után nem érte el a max jelzést, az alját ipekhogy elérte, rátöltve. Tegnap mentem vele egy rövidet, ma meg beindítás nélkül a max jelzés fölött volt a szint Nemtudom mi ez de már nagyon kezd érdekes lenni
érdemes menni vele egy kört, utána hagyni 2-3 percig alapjáraton és úgy megnézni
azért előtte töltsd fel minimumig
ha már kékes a füst akkor fogy is az olaj
gondolom szaga is van menet közben is
én az enyémre 50-et gondoltam ki, de gondolom te majdnem 2x ennyiért szeretnéd eladni ?!