Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Dr 650 96 utánit nézz meg párat.Eleget lefaragtak atsújából.
nekem egy ar350-el kezdődött..... ami nem volt könnyű de legalább gyenge is volt
szerencsére a gumiválasztás is szar volt
drz-e megtankolva 130 kiló ugyanennyi az xr400 is
Köszönöm.!
ezért kérdezősködök...
egy BIG kb 180 kg..
a DR-Z olyan 120....
egy 650-es DR pedig 160 kb....
nem tudom mit is akarok..
ezek még csak gondolatok... de nem valami kis motort szeretnék :D
Azt elhiszem! Nekem is! De egy 650-essel már az elsőnél megutáltam volna. Bár legutóbb nem volt kegyes hozzám egy hegy. Nem akarta, hogy felmenjek a tetejére... Egy tripla hátraszaltóval nekicsaptam a motort egy sziklának, aminek meg is lett az eredménye. Görbült, tört ami csak tudott. De legalább kiderült, hogy mennyire könnyen szerelhető a drz! Meg az is, hogy jobb a berúgós az önindítóstól! A dekompressor kart egy óra alatt átszereltem a kuplung kar helyére egy összecsukhatós kombináltfogóval és már mentünk is tovább. Ugyanis (3 darabba tört a kuplungkar.) Ezt még MacGányver is megirigyelte volna!
itt van
Ezekröl lenne szó.
Sziasztok. Segitsèget szeretnek kerni (infot) vezèrmûlàncot cserelek es a kuplung kosar es ami a lànc elôtt van csavar az mekkora Nm el kell meghuzni? Köszönöm elôre is!
Jogos jogos a dolog
jó-jó
de akkor miért nem 100km után cserélted? mert akkor még többet adtál volna neki
Üdvözlet,azért mert megadtam neki mindent amit csak tudtam,és hála istennek volt/van rá mód hála az ismeretségnek.
Köszönöm uram !
Ha túrázni szeretnél ne vegyél DRZ-t. Bár mindig jön valaki aki körbekerülte vele a földet, de ez a nagy többségre nem igaz.

Megsúgom, hogy nagyon sok ember jutott már el messzire DR-Z-k nyergében
minek benne 300km távonként olajat cserélni
MIND !MÁR CSAK drz hiányzik de van helyette dr800 meg pár kawasaki
Sok szerencset kollega
Mindenki le fog hurrogni,meg lehetetlen dolognak fogja tartani hogy valaha is eladom(nem is adom ha nem muszáj),de én 1 millió forintot szeretnék érte.
Végig fűtött garázsba felbakolva áll 5 éve és most is,300 km-ként olajat cseréltem most van benn 3450 km.
Én nem motoroztam ki belőle (és soha nem is fogom) azt a közel 2 millió forintot amit fizettünk érte mindennel együtt 2007-ben,mikor kitoltuk a szalonból.
véleményem szerint ez egy nagyon baráti ár,de még nem raktam fel sehova,csak itt és közeli barátaimnak mondtam hogy eladó a motor,annak aki megjelenik itt a lovettóval övé.
Ez a nagy hejzet
nekem drz nélkül is összejött a hegyi szerelem
Ha DRZ-t veszel, akkor újra beleszeretsz a hegyekbe! (Persze vannak sokkal jobb motorok, de ez is megteszi!) Nekem volt DR650-em, de össze sem lehet hasonlítani a DRZ-vel. Gyenge pontja a kuplung és a súlya. SM-nek ott van a TT, XR, LC4....
Szkolka forint?
Üdv mindenkinek!
Ma végre elkészült a kis doki,ma meg is ünnepeltük ebbe a kis napsütéses időbe,fantasztikus lett a gép és 100%osan gyári eredti minden,bevizsgálva,lemérve,kimérve,felmérve.
Sajnos eladó is mivel meg kell kicsit szorítani a gatyamadzagot,de nem minden áron,5 év alatt nekem már mint a legkedvesebb családtagom olyan lett...
nem hegyre lenne...
kinőttem belőle valamilyen szinten :d
ha DR-Z akkor is SM szettel...
motorozni kellene... ilyen túra féleségekre.. nem egy _Moszkva oda-vissza túra... ilyen néhány 100km
DRZ. Miért?

Mert a DR-ek öregek, illetve ami fiatalabb drágább mint egy drz. Egy DR nagyon nehéz a DRZ-hez képest. Nekem a súly sokat számított. Volt freewindem, amiben DR 650 -es blokk van, nem volt vele baj, csak nagyon nehéz volt. A DRZ hozzá képest bicikli. Nekem ez tetszik. Persze minden döntse el, hogy mire akarja használni és mely pozitívumok mekkora súllyal szerepelnek nála.
Ha túrázni szeretnél ne vegyél DRZ-t. Bár mindig jön valaki aki körbekerülte vele a földet, de ez a nagy többségre nem igaz.
hali!
még egy nagy kérdés...

filózok a motoron..
DRZ
DR 650
DR750 big...

ilyeneket nézegetek... ki mit tudna ezekről mondani?
azt gondolom hogy a DR-ek örök élet+2 nap.. amit bírnak..
annyi lehet hogy nehéz gépek :D
segíthetnétek ezzel kapcsolatban... ki mit ajánlana :D