Nekem van. Aztiszem. A motor jobb oldalán az a kicsi fekete doboz, amit le kellett szereltetnem mikor az fcr-t rakattam fel? :D Nem tudom mi az ára, de szerintem jelentéktelen lehet.
a felni küllős, küllők nem lötyögnek,nincsenek kitörve,felnin nem látnám hogy szórja a nyolcasokat.
majd küldök képeket és meglátod hogy mi kellene vagy mi nem, de úgy gondolom hogy piaci ár alatt van a cumó!
Ez igen ! CSAk annyit hogy a felni az ugye küllős fontos lenne
Az árral nincs gondom csak nem tudom kell-e ez a sok minden cumó,nem rosszindulatból írom,őszintén nem is látom át a dolgot 100% osan.
De epekedve várom a képeket..
kompletten 130 e ft
simán beépíthető,már csak annyi,hogy előre szerezned kell egy fékadaptert a nagy tárcsához,vagy pedig felrakod a te féktárcsádat, vagy pedig ki is cseréled a komplett elejét (teleszkóp)
megtakarítom a szettet és a napokba dobok fel róla képet, cakkom-pakk
Nekem van egy 3.5 és 4.25-ös felnim, első úszóágyas tárcsával, hátsó tárcsával, gumikkal, plusz gumikkal, telóbefogókkal, első telóval, komplett első fékkel és hátsó fékkel (fékcső,fékmunkahenger,féknyereg,fékbetét) stb
napokban majd csinálok róla képet
mennyit szánsz rá?
ÜDV!
DRZ be szeretnék venni 1 fabrikálást nem igénylő sm szettet,lánckerék és kéktárcsa hiánya nem baj sőt ha a gyári cuccok rámennek okés csak szép állapotban legyen és könnyen beszerelhető.
Válaszokat előre is köszönöm!
Üdv!
Valaki nem tud véletlenül egy precíz fémipari szakemberkét, aki tudna hajtogatni + hegeszteni a gyári minta alapján egy kicsit magasabb akkutartót DRZ-hez valami nagyon esztétikus formában?
Új akksi mérete: szélesség: 151, mélység: 70, magasság: 130 =- fontos volt hogy ne legyen túl vastag, mert hátha belever hátsó kerékbe, viszont magasságra mehet az a 3 cm... 12V 11Ah Rider YT12B-BS
köszi, kérdezz rá megvan-e és ha igen mennyi az annyi...
ma vettem egy tömítő cementet és bekentem bőven vele a csatlakozásnál... úgy tűnik megoldódik... ha nem akkor kell vegyek egy új kipufogót...
@_Koccy:
Én is hasonlóképpen csináltam, azaz kivezettem a vezetékeket egy szivargyújtó aljra, amit lengőbiztosótékkal el is látam szintén, és úgy havonta többször rádugtam a töltőt, de ennek ellenére ez a "prémium" (nem túl olcsó Varta Funstart akksi) annyit bírt, vagy még annyit se, mint egy olcsóbb magyar akksi, amit annyira nem is biztos, hogy érdemes leírni...
Azon gondolkodom, hogy csavaros kupakú, azaz gondozást igénylő ólomsavas akksi kellene, amiben lehet pótolni a desztvizet, ha esetleg szükség lenne rá. Na most ugye szükség az előbb-utóbb van rá, mert a generátor is tölti az akksit, és töltés közben H2 gáz képződés indul meg, ami anyagveszteséggel jár.
@_csp187:
Köszönöm szépen a linket és a javaslatot!
Ezt a lehetőséget erősen fontolóra veszem!
Sőt, még azon is elgondolkodtam keresni kellene, valami fémipari szakembert aki összerittyent egy ilyen kis dobozkát.
Ha már aksi téma: Valaki próbálta már a "free power modot"? Néhányan esküsznek rá, hogy az a + feszültség pont aranyat érhet. (fesz.szabályzó kifelé ágát közvetlenül rákötni a gyári vezetékekkel az aksira)
Én tavasszal vettem akkor mondta hogy fél éves az aksi és azóta még tökéletes Sokszor 2 hét állás után is pöcröf re beindul, igaz hogyha megy akkor tölti is mert megcsináltam lekapcsolhatósra a világítást sztem az számít azert. Meg kint áll a "hüvös" garázsban.
majd küldök képeket és meglátod hogy mi kellene vagy mi nem, de úgy gondolom hogy piaci ár alatt van a cumó!
Az árral nincs gondom csak nem tudom kell-e ez a sok minden cumó,nem rosszindulatból írom,őszintén nem is látom át a dolgot 100% osan.
De epekedve várom a képeket..
simán beépíthető,már csak annyi,hogy előre szerezned kell egy fékadaptert a nagy tárcsához,vagy pedig felrakod a te féktárcsádat, vagy pedig ki is cseréled a komplett elejét (teleszkóp)
megtakarítom a szettet és a napokba dobok fel róla képet, cakkom-pakk
Én 100 és 130 közt nagyjából
napokban majd csinálok róla képet
mennyit szánsz rá?
DRZ be szeretnék venni 1 fabrikálást nem igénylő sm szettet,lánckerék és kéktárcsa hiánya nem baj sőt ha a gyári cuccok rámennek okés csak szép állapotban legyen és könnyen beszerelhető.
Válaszokat előre is köszönöm!
Valaki nem tud véletlenül egy precíz fémipari szakemberkét, aki tudna hajtogatni + hegeszteni a gyári minta alapján egy kicsit magasabb akkutartót DRZ-hez valami nagyon esztétikus formában?
Új akksi mérete: szélesség: 151, mélység: 70, magasság: 130 =- fontos volt hogy ne legyen túl vastag, mert hátha belever hátsó kerékbe, viszont magasságra mehet az a 3 cm...
12V 11Ah Rider YT12B-BS
ma vettem egy tömítő cementet és bekentem bőven vele a csatlakozásnál... úgy tűnik megoldódik... ha nem akkor kell vegyek egy új kipufogót...
ha érdekel utána járok neked megvan e még
Hasonlóra gondoltam.
Én is hasonlóképpen csináltam, azaz kivezettem a vezetékeket egy szivargyújtó aljra, amit lengőbiztosótékkal el is látam szintén, és úgy havonta többször rádugtam a töltőt, de ennek ellenére ez a "prémium" (nem túl olcsó Varta Funstart akksi) annyit bírt, vagy még annyit se, mint egy olcsóbb magyar akksi, amit annyira nem is biztos, hogy érdemes leírni...
Azon gondolkodom, hogy csavaros kupakú, azaz gondozást igénylő ólomsavas akksi kellene, amiben lehet pótolni a desztvizet, ha esetleg szükség lenne rá. Na most ugye szükség az előbb-utóbb van rá, mert a generátor is tölti az akksit, és töltés közben H2 gáz képződés indul meg, ami anyagveszteséggel jár.
@_csp187:
Köszönöm szépen a linket és a javaslatot!
Ezt a lehetőséget erősen fontolóra veszem!
Sőt, még azon is elgondolkodtam keresni kellene, valami fémipari szakembert aki összerittyent egy ilyen kis dobozkát.
http://www.thumpertalk.com/top...