Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv Urak!
Makulátlan! 17-es kerekek.
Első: 3.50
Hátsó: 4.25
74990ft
20 376 46 36
de egy kényelmesebb géppel sokkal kevesebb a stressz
a drz egy jó mindenes motor, de akinek csak aszfaltra és messzire kell annak nemigen van értelme, mert erre a célra van jobb
bár a tt600 sem az a kimondott aszfaltos cucc
szóval kell egy aszfaltos, egy terepes, egy boltbajárós motor
meg néhány azért mert tetszik
Ha az S-es verziót veszed, akkor kb.6-7e km-enként olajcsere és szűrűk, ezenkívül szinte semmi más. E verziónál 3-4e km, persze nem verseny körülmények között. Az üzemórás gépeknél 1000km-enként olajcsere, 10-12e km után komplett felújítás. Persze ez használatfüggő is. A drz-k ritkán hibásodnak meg, ha rendszeresen cserélik az olajat, akár a régi XT600-ak. De szerintem országútra túl kicsik és könnyűk.
elszántság kérdése csak

Pontosan. DR-Z-vel ki lehet menni a világból

19 e km simán elviselhető volt rajta Jövőre 26 e a terv
Ár/érték arányban a legjobb. Viszont hűtőventi kell, az nélkül nekem forralta a vizet
Ezt az igénytelent én nem mondanám eddig, legalábbis nem így...hanem ink úgy hogy mindenhonnan hazavisz Tavasszal vettem de havi 40 ezer eddig mindig ráment úgy mindennel együtt. Minden motorozás után kellett valamit csinálni rajta A támasztó az meg egyenesen szar, mert leengedi a duplarugó is és akkor leáll a motor gödörben. De a motorozást még mindig kibirta
nem tuti a hűtése a drz-nek?
az "igénytelen" az mit takar?

nem esik szét úton útfélen?
mert hallottam olyanokat hogy a bergek eszik a szeleprugót meg ilyenek..
mennyi lenne egy drz szervizelése?
tavaly a simsomnommal letekertem 350 km-t mikor mentünk Lakitelekre az tuti kényelmetlen volt...
Elég lenne elgurigázni szerintem egy dr-z
eddig 125-ös mocivel szaladgáltam de az meg kicsit necces rendszám nélkül..
A drz igénytelen, megbízható gép, de szerintem országútra kevés. Nekem 155 a vége, ha 120-nál utolértem valakit, nem mertem előzni. De terepre kiváló. Ha utcán használod, inkább lc4.
elszántság kérdése csak
az xr4-el is nyomtam 3 napos túrákon 1000-1200km távokat
kb egy a komfort
de utána rá sem tudtam nézni a motorra pár napig....
Az már teljesítmény garat 3 óra motorozás után 10 perc pihi nekem megoldja a bajomat
Sziasztok !

Én szeptemberben a következő túrát tettem meg, gyári üléssel.

Bp- Faaker See ( 540 km )..ott motoroztunk 4 napig és vissza :)
Majd hazajöttem és másnap még elmentem az ország másik felére termálfürdőbe.
100-110 es utazó gyári áttétellel.

Nem mondom, hogy kényelmes volt végig, de meg lehet csinálni, főleg, ha szép a táj :)
miért nehéz hozzá kapni bármit is?
van egy rakat yamaha díler hoznak bármit
a kopó-fogyó cuccok meg kb bárhol beszerezhetőek
bár az tény hogy nekem a honda cuccok mindig gördülékenyebben jöttek meg
Van valakinek eladó gyári szeszámkészlete DRZ-S hez?
Azert a kenyelmetlensegehez annyit, hogy en egyhuzamban siman kimozorozom belole a tankot, ingerkuszob meg szokas kerdese.

El lehet vele jutni barhova, az teny. De szerintem hosszu tavra akkor sem valo, nem arra van kitalalva es kesz. Ismerosomek mondjuk kenyomtak egy gyari SM-mel, ket szemellyel egy szerbia-montenegro-horvatorszag turat, ugyhogy kinek mi....

Nekunk van itthon egy 2002es tt600r. Tenyleg jo motor, de papirosban baromi draga es nehez hozza alkatreszt is kapni, meg normalis allapotu motort is. emellett nem tud kulonosebben tobbet a drz-tol, raadasul nehez is.
tt600r?
nem sokkal nehezebb(aszfaltos használatnál) mint a drz, és sokkal kényelmesebb
lóerőben is kb drz szint, ellenben tuti nyomatékosabb
ráadásul nem kell "kínlódni" a vízhűtéssel
drz ülés kb deszka kényelmű 100km már egy rémálom
hello, nekem tavasz óta van drz-m. maximum 60km-t tekertem le vele egyhuzamban, de az már fájt. a 50-es moci után erős persze, de az utazósebessége max 90kmh, legalábbis én kínzásnak érzem ha huzamosabb ideig többel kellene menni vele. Egyébként jó mocik azért a pénzért amennyikért vannak, persze ha nem értesz hozzá inkább hozzáértővel menj nehogy belenyúlj...
nem olyan világ túrákra gondolok ezzel...
hanem így haza utakon pár száz kilométer
pl Miskolcról elgurulok a balcsira...
kezdő motornak kellene.. most van 125-ös DT-m
és lépni szeretnék egy nagyobbra...
de szerintem egy 50 paci körüli DR-Z azért már nem olyan gyenge...
Tényleg mindenre jó, de krosszpályán nagyokat tud nyekkeni Ha krosszozni nem akarsz akkor tökéletes.
Köszi Ezt is lementettem
Köszi , már le is mentettem az összes képet
Hello. Talan ez a legolcsobb papiros enduro (vagy sm) a 2000 utan gyartottakbol. Nagyon jo motorok, megbizhatoak. Masik elonye, hogy kapsz hozza mindent bontottan vagy eredetit is.
Nem tudom milyen turakra gondoltal, de arra szerintem egyaltalan nem valo (egyik enduro sem...). Egyreszt kenyelmetlen hosszu tavon, masreszt kicsi, gyenge. Terepre viszont boven eleg, viszonylag konnyu, mozgekony gep. Ennek ellenere szerintem idealis valasztas kezdoknek, vagy univerzalis hasznalatra.
Hello, érdeklődni szeretnék!

Hamarosan szeretnék motort venni egy DRZ-re gondoltam.. Tudnátok írni róla párdolgot? Tapasztalatokat..stb
Mire kell figyelni?
Milyen megbízható gép?
Mennyire lehet strapálni...
Papíros motort szeretnék majd venni. (utcai felhasználásra.. sm szettel, túrázgatni meg ilyenek...)
Előre is köszönöm a válaszokat!