Unibat gondozásmentes aksim vokt. Merem ajánlani. Előző motoromba 3 évet kíhúzott kemény terepen. Motor sokszor kitámli hiánya miatt mez közepén fektetve volt míg szalonnáztunk. Télen nyáron minden nap jártam.
Én kivezettem az akksi pólusait egy rövid vezetékkel, biztosítékkal, aljzattal a végén. A csepptöltőt is megtoldottam egy 3 méteres vezetékkel, dugóval a végére, és mikor itthon leszállok a motorról, már dugom is be a töltőt. Mindig töltőn van az akksi, mikor nem megyek. Télen is benne van a motorban, és éveket kibír így egy olcsó akksi.
Én inkább vennék olcsóbb akksit, és többször csere. Jártam így bannerral én is. Pedig kivéve, töltögettem csepptöltéssel, hetente, kinyaltam a seggét, mégis kuka. Mostmár inkább legyen landport pici pézé és nem fogom sajnálni.
A meleg? Hmmmm, lehet... Elég rendszeresen használtam...
Ebben az alapanyag témában biztosan igazad van, mert igen silány az akkuk teljesítőképessége manapság...
Köszi a választ! :)
Esetleg nagyobb akksitartó rekeszt kellene szerezni, vagy aplikálni valahogy... Nem tudom mi legyen a köv. lépés...
Nagyobb akksit kellene megpróbálni talán. A generátor az feltölti nem simogatja a 8-10 Ah-s akksit is az tuti...
az akkut pont a jó meleg teszi tönkre az akkukat hidegben kellene tárolni olyan 5 fok körül
a másik ami kiöli az hogy nincs használva rendszeresen
a harmadik meg hogy szar az alapanyag, nem teljesen tiszta a felhasznált ólom
érdekességképp apám autójában az akku nem bír ki 2 telet nekem meg 6 is megvan, én minden nap használom apám meg havi 1-2 alkalommal
Üdv!
Varta Funstart AGM akkumulátor 12v 7ah - YT7B-4 / YT7B-BS =- nem egészen 1 év után a következő őrületes tény fogadott tegnap délután =- megadta magát a mocsok (2-3-szor átpörgeti a főtengelyt, majd indítórelé kiold, majd eközben műszerfal elhalványul...)
Személyesen raktam össze 1 évvel ezelőtt, a savat én öntöttem bele, renszeresen ellenőriztem és télen mindig ki volt véve. Fagyot gyakorlatilag csak a jó meleg benti hálószobából láthatott volna a tetőablakon át ha lenne szeme...
Az a gyanúm ehhez a motorhoz ez az akksi téma kicsit alul van méretezve... 1-1.5 évente megeszik egy akksit... Most venném a 3.-at. Baromira odafigyelek rá, de mégis gyakorlatilag fogyó eszköz...
A jelenség a következő: nincs az akksiban töltőenergia, és nem is fogadja a töltést az akksi, ami amiatt van, mintha alultöltött lett volna, így az eloxidálódott ólomlemezek elszigetelődtek, így nem jön létre az elektrolízis. Mivel rendszeresen méricskéltem, ez az oldal kizárható... Na a másik lehetsőég =- 6 hete nem mentem a géppel, és most volt 2 hidegebb hét, lehet az ette meg...
Ez ügyben kinek mi a véleménye?
Nagyobb akksival próbálkoztatok? Kompromisszumos a dolog, mert az akkutartó nagyobbat csak átalakítással fogad be...
Hát csak nekem van ilyen nehéz DRZ-m? Nekem a forgalmiba 144 kg van. A freewind amibe drz blokk van 187 kg volt. Ültem dr 600-ason nekem az is nagyon nehéznek tűnt.
valakinek egy gyári kipufogó dobja van? 400 Sre
köszi
Landport AGM YTZ10S gyárilag zárt 12V 9Ah bal+
Landport SLA 12-8 12V 8Ah Bal+ =- 150*80*95 mm =- 9.000 HUF
(14 mm-rel mélyebb mint az eredeti 150x66x95)
Landport SLA 12-8 12V 8Ah Bal+
Ebben az alapanyag témában biztosan igazad van, mert igen silány az akkuk teljesítőképessége manapság...
Köszi a választ! :)
Esetleg nagyobb akksitartó rekeszt kellene szerezni, vagy aplikálni valahogy... Nem tudom mi legyen a köv. lépés...
Nagyobb akksit kellene megpróbálni talán. A generátor az feltölti nem simogatja a 8-10 Ah-s akksit is az tuti...
a másik ami kiöli az hogy nincs használva rendszeresen
a harmadik meg hogy szar az alapanyag, nem teljesen tiszta a felhasznált ólom
érdekességképp apám autójában az akku nem bír ki 2 telet nekem meg 6 is megvan, én minden nap használom apám meg havi 1-2 alkalommal
Varta Funstart AGM akkumulátor 12v 7ah - YT7B-4 / YT7B-BS =- nem egészen 1 év után a következő őrületes tény fogadott tegnap délután =- megadta magát a mocsok (2-3-szor átpörgeti a főtengelyt, majd indítórelé kiold, majd eközben műszerfal elhalványul...)
Személyesen raktam össze 1 évvel ezelőtt, a savat én öntöttem bele, renszeresen ellenőriztem és télen mindig ki volt véve. Fagyot gyakorlatilag csak a jó meleg benti hálószobából láthatott volna a tetőablakon át ha lenne szeme...
Az a gyanúm ehhez a motorhoz ez az akksi téma kicsit alul van méretezve... 1-1.5 évente megeszik egy akksit... Most venném a 3.-at. Baromira odafigyelek rá, de mégis gyakorlatilag fogyó eszköz...
A jelenség a következő: nincs az akksiban töltőenergia, és nem is fogadja a töltést az akksi, ami amiatt van, mintha alultöltött lett volna, így az eloxidálódott ólomlemezek elszigetelődtek, így nem jön létre az elektrolízis. Mivel rendszeresen méricskéltem, ez az oldal kizárható... Na a másik lehetsőég =- 6 hete nem mentem a géppel, és most volt 2 hidegebb hét, lehet az ette meg...
Ez ügyben kinek mi a véleménye?
Nagyobb akksival próbálkoztatok? Kompromisszumos a dolog, mert az akkutartó nagyobbat csak átalakítással fogad be...
Telefonról az istenért nem tudtam elküldeni a
linket...
Itt a LINK ami nem ment el...
nem szóltam :D
bátyjám E 119kg forgalmi szerint
"Dr600 136 kg." Ezt nem te írtad.
meg le írok pár dolgot ami nem a legpontosabb adatokat tartalmazta.. .
Nekem ilyen van. Annyival különbözik a biciklizéstől, hogy ezt nem kell hajtani.