szia..nemtudom hogy ez jó e neked.... nem foglalkoztam még nagyona drz kipuvalnekem nem gyári van rajta de ezt találtam a napokban.... http://www.kepesmotor.hu/offro...
szia.....én jártam de nekem a generátorom jött le és ment egy kört:) de ott seszikra sesemmi nemvolt akkormár:) de néha néha kattogó hangot kezdett el adni.. aztán egyre gyakrabban , aztán fulladozni kezdett és megálás és 130 000 ft kár lett a vége:(
Kollegák, ma menetközben leállás, recsegő hang hallás, azt hittem lánclelökés,de nem, önindítózás,de az a dugattyút nem mozgatás,gondolkozás mi történés?
Szikra van [meg is csapott (ott meg is könnyebbültem hogy nem a csavarok szakadtak le)],kompresszió van, szelepfedelet levettem, minden a helyén, önindítónál a kis kupakot levettem,fogaskerekek helyükön, nincs kopás egyiken sem...
Kérdés:Ha a szabadonfutó adja meg magát,lehetséges az ilyen? Mert utána megpróbáltuk meglökni és ugyanazt a kattogó hangot hallottam bal alul...
A szabadonfutó "racsnijára" gondolok, szerintetek? Ha valaki járt már volna hasonlóképp, tanácsolhatna
Előre is köszönöm ha segít valaki..
Valaki egy vezláncfeszítő beállítást elmagyarázna?
DR650 R ről lenne szó.
Német szervizkönyvem van és annyit értek ki
a szövegből hogy 6-8n/M erővel meg kell húzni
majd visszatekerni. Ez valóban így zajlik?
Ha intenzíven krosszozni akarok a drz vel akkor az idexek, lámpák gumi és áttételen kívül kell valamit alakítani? Valamint az amatőr versenyeket birná?
Amelyik 1 hengeres nem csipegeti a hig olajat.azt meg kell bontani.mert selejt. Nekem a szinte uj ktm 640es fogyasztotta az olajat.de nem is gond.mert mikor utana toltesz.frissul--- longlife
Nekem is csipegeti...azt mondta a szerelőm,ha 1000KM-en megszeki 5-6 decit akkor kezdünk olaj fogyasztásról beszélni...az a 1-2-3 deci amit meg eszik az még nem ok a felújításra.
DRZ 400 Alkatrészeim eladók!
06-20-5-636-213
mobilcentrum2001@gmail.com
http://www
.kepesmotor.hu/motor...
Szikra van [meg is csapott (ott meg is könnyebbültem hogy nem a csavarok szakadtak le)],kompresszió van, szelepfedelet levettem, minden a helyén, önindítónál a kis kupakot levettem,fogaskerekek helyükön, nincs kopás egyiken sem...
Kérdés:Ha a szabadonfutó adja meg magát,lehetséges az ilyen? Mert utána megpróbáltuk meglökni és ugyanazt a kattogó hangot hallottam bal alul...
A szabadonfutó "racsnijára" gondolok, szerintetek? Ha valaki járt már volna hasonlóképp, tanácsolhatna
Előre is köszönöm ha segít valaki..
Namura talptömítés (új)2500
gyári villarugó 4000/pár
első sárvédő 2000
48-as hátsó lánckerék 1000
kipuf hővédő 2000
kipuf összekötőcső 6000
DR650 R ről lenne szó.
Német szervizkönyvem van és annyit értek ki
a szövegből hogy 6-8n/M erővel meg kell húzni
majd visszatekerni. Ez valóban így zajlik?
Amúgy kontaktolnunk kellene, tanácsadásilag, mert egy túrát(nagyot) tervezgetünk...ne röhögj ki...Új-Zélandra. Kb 3évet adunk magunknak...
Tudod, Mongóliánál jobbra xD