én 1000-1200 km-nél cserélek olajat, nem üzemóránál Van amit te üzemóránál cserélsz?
Lánc-lánckerekek, fékbetétek.... Mi mást kell szervizelni egy E drz-n? Dugattyút nem fogok 50 óránként cserélni -vagy csak gyűrűket sem...
ha csinálsz egy kis hidegvágót(nekem eltört menetfúrókból van) akkor ki lehet kocogtatni
kb mindenki elbassza a csavart, mert ph fejjel kellene kitekerni, a pz elcseszi a profilt
Sziasztok! Egy kérdésem lenne mert olvastam olyat ,hogy a DRZ400-E az üzem órás. Akinek van ilyen típus az írjon már ,hogy igaz-e vagy sem. Válaszotokat előre is köszönöm. :)
hohoohooooo mindenkinek . Egy kis help kellene . A karbi négy alsó csavarját egyszerűen nem bírom kitekerni . kapott már WD40-et ,csavarlazítót de nem enged.Meg kellene néznem az úszóházat mert ha bedöntöm a kanyarba a vasat , a túlfolyón csurog a drága nedű .
Nem tudtam hogy alu. Hosszabb menetű ugyan akkora vállú illesztőcsavar kell azt kész. Nem értettem én se hogyan tépted ki a menetet. Így már világos. Az se gáz ha nincs vállla a csevernek.
Lánc-lánckerekek, fékbetétek.... Mi mást kell szervizelni egy E drz-n? Dugattyút nem fogok 50 óránként cserélni -vagy csak gyűrűket sem...
kb mindenki elbassza a csavart, mert ph fejjel kellene kitekerni, a pz elcseszi a profilt
1-2 alkalommal biztosan
Nekem hátsó féknek volt bekötve,de husqvarna kuplung kar+munkahenger+fékcs 1.5 m kb.
Bármelyik hidralikus kuplungos motorra jó!
vagy patentfogó hegyével fogd meg a csavart
http://www.kepesmotor.hu/motor...
köszi!
Eladnám dörzim...
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_dr-z_400_e
-7517790