Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

DÖRIKE és a többiek,szerintem lehűlt a levegő,a pára mindenhová lecsapódik,beférkőzik,szerintem ennek tudható be.Ha nem fogy sem az olaj,sem a víz,akkor kár ezt túl bonyolítani...megváltoztak a viszonyok..
Sziasztok!
Ha van valakinek eladó DRZ E króm kipuvég, megvenném!
Fontos, hogy a nyílása középen legyen, mert az S verzióé ki van tolva kicsit oldalra, ezért nem jó az átalakított dobra!
Ha lenne valakinek, nagyon örülnék!
Vele már beszéltem telefonon és sajnos mostanában nem nagyon ér rá. Talán jövö 7 után. Hamarabb szerettem volna. De azért köszi!
Hát ez nem olcsó olaj. 2000 ft körül mozog literje asziszem, vagy fémes dobozban meg 4000 ft de csak a csomagolás más
Nálam volt olyan , hogy olcsó kak oilt használta. De akkor kissé köhögött is. Hát pasz.
Azt hogy milyen most nemtudom megmondani mert kintvan a garázsba. Holnap megmondom
Köszi de van a közelben egy nagyon jó szerelő
Teljessen új szivacsot tettem bele
Hello!

Horváth Pali (MX bajnok) Székkutas.Nagyon korrekt és vágja a témát Tel: harminc négytízenhét harminckilenc tíz
Az a baj, hogy látatlanban nagyon nehéz. Sok dolog befolyásolhat .
Előtte kimostad a szüröt? Milyen oil?
Nem, még csak meg sem mostam. Csak légszűrőt cseréltem benne, de mártogatós olajal azt is
Okés köszönöm
Nem ázott be esetleg? Borulás pocsolyába ?
Semmi gond
ha sötétet,feketét füstöl,akkor sokat kap,de hidegen ha világosat füstöl nem vészes,mert hidegben szokott is (KTM-em is tolta a szürkét,és egyben volt),de holnap megnézem az enyémet mit reagál és akkor megírom
(Milyen ) Bocs diszlexiás vagyok
Teljesen gyári
Mlyjen kipufogód van?
Lehet pára lecsapódás a levegöszürő házban. Ami utána bekerül az indítás során.
Engem azért kicsit idegel a dolog, mert asztmondják hogy a drz k füstmentesek.
Olyan mint amikor egy autót hidegen indítanak és ugye "füstöl" egy darabig. Kondenzvíz nem lehet most hogy hidegebbek vannak?
Nálam ugyan ez a jelenség. De csak akkor ha legalább egy hétig nincs beindítva. és párás nedves az idő.
Én nem tulajdonítok nagy jelentöséget.
De nem teljessen fehér ahogy egyre jobbap pörög (nem sokáig) úgy sötétebb. Meg csak hidegen szivatóval... Viz sem fogy ugyhogy tuti nem kerülhet víz az égéstérbe... remélem
passzolom a kérdést, a többieknek átadom!
Fehér füst
"A legritkább mind közül, vízgőzt jelez az égéstérben, ez általában a hengerfej hi
bája,
mérlegelés nélkül kezdjük el feltörni a malacpersel
yt, mert ez a hiba rövidtávon akár teljes
motorfelújításba is kerülhet. "