itt olvasom már sokadik nekifutásra hogy mi a répáról van szó, mert azt gondoltam hogy valami eszméletlen nagy bonyolult dologról lehet szó, és nem értettem!
Ez még szerencsés.
Mind 2 oldalról hozzáférhető.
Mutasd meg lakatosnak pillanatok alatt
rak rá másik hegesztett anyát.
addig fúrd ki teljesen a menetet a
csavarból 6.2 fúrószárral lehetőleg
merőlegesen.
Abba tudsz vágni M8 menetet.
Ugy is a csavar nyaka 8mm csapolt.
És ne tépd meg máskor annyira :D
Ha nincs menetvágód akkor is
ugyan úgy akkora fúrószárat neki
és 5 mm hosszabb m6 csavart átdugsz rajta majd
a csavart megtámadod egy önzárós anyával hátúlról.
Ha nem muszáj ne gányold szét.
nagyon szépen meg lehet azt még csinálni :)
2 évig jártam lakatosnak de nem végeztem el.
jobban megtetszett a szerelő szakma.
Még az is jó dolog ha valamelyik ismerősödnek
van menetjavítója perselyes.
Tudsz szépen bánni sarokcsiszolóval?
Ha igen akkor azt az anyát érzéssel eltávolíthatod
és raksz másikat helyette.
(Azt nem is muszály visszahegeszteni csak
ellent kell majd fogni neki meghúzásnál)
M6 menet...
Magyarán metrikus 6 os.
Ha zt ölted ki akkor 8 luk elöt 6.2mm fúróval ess neki.
És mehet a menetvájás.
Biztos találsz megfelelő csavart jó fejmérettel.
Amúgy kis lakatosmunkával lehetne egyszerűen másik
anyát odapontozni az eredeti helyére.
Ideiglenesen jó megoldás a menetvágás ha azzal
nem okozol kárt :D
Képet dobhatnál hát ha akad ötletem :)
Hali. Ami az aksitartót fogja fel csavar annak mi a hivatalos neve? Megszakítottam a menetet így kénytelen leszek kifúrni 8 asra, csak kellene olyan idomalátetes(nemtudom a pontos nevét ezért én ígyhívom) csavar 8as ban, de 6os fejel?! Ilyen létezik? Vagy hogy oldjam meg? Most a másik oldalra tettem egy "anyát" ami tartsa.
Sziasztok!
Motor eldásból megmaradt cuccaimat eladnám,ha érdekel valakit:
Első kerék csapágy szett /koyo 2db csapágy,2db szimering/első 15 lánckerék,hátsó 44 lánckerék,légszűrő szivacs/Hilfro/KM spirál,napi számláló tartóval,hátsó fékolaj tartály védő alu dekni,Raceteh idomszett/hűtő idomok,fehér oldal idomok,hátsó sárvédő/dobozban még nem volt motoron.A lánckerekek és a légszúrő, pár órát mentek.A hátsó sárvédő csak müszakin volt fent.Ha egyben elviszed 35 000.Érd tel,30 9472099
valaki ismeri ezt a vasparipát?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_dr_650_se-
7396972
vagy volt már megnézni?
esetleg hallott valamit felőle?
Gyári szervízkönyv vagy mi sem írja le pontosan :( A legpuhábtó mennyit tekerjek a keményebb fele hogy a gyári értéket kapjam az elsőnél ill a hátsónál. A rugóelőfeszítésre gondolok az elsőtelókon, a hátsónál meg a csillapítóerőre, amit azzal a kis slicelt csavarral kell állítani.
13-47es lánckerekek kb 2000km-ert futottak 3000Ft
sm első sárvédő 3000Ft
hátsó féktárcsa 5000Ft
itt olvasom már sokadik nekifutásra hogy mi a répáról van szó, mert azt gondoltam hogy valami eszméletlen nagy bonyolult dologról lehet szó, és nem értettem!
de amúgy tényleg itt a megoldás!
https://picasaweb.google.com/D...
nem kell szétbaszni az aluminium segédvázat kell bele egy hosszabb csavar meg egy anya
Mind 2 oldalról hozzáférhető.
Mutasd meg lakatosnak pillanatok alatt
rak rá másik hegesztett anyát.
addig fúrd ki teljesen a menetet a
csavarból 6.2 fúrószárral lehetőleg
merőlegesen.
Abba tudsz vágni M8 menetet.
Ugy is a csavar nyaka 8mm csapolt.
És ne tépd meg máskor annyira :D
Ha nincs menetvágód akkor is
ugyan úgy akkora fúrószárat neki
és 5 mm hosszabb m6 csavart átdugsz rajta majd
a csavart megtámadod egy önzárós anyával hátúlról.
Ha nem muszáj ne gányold szét.
nagyon szépen meg lehet azt még csinálni :)
2 évig jártam lakatosnak de nem végeztem el.
jobban megtetszett a szerelő szakma.
Még az is jó dolog ha valamelyik ismerősödnek
van menetjavítója perselyes.
Tudsz szépen bánni sarokcsiszolóval?
Ha igen akkor azt az anyát érzéssel eltávolíthatod
és raksz másikat helyette.
(Azt nem is muszály visszahegeszteni csak
ellent kell majd fogni neki meghúzásnál)
Magyarán metrikus 6 os.
Ha zt ölted ki akkor 8 luk elöt 6.2mm fúróval ess neki.
És mehet a menetvájás.
Biztos találsz megfelelő csavart jó fejmérettel.
Amúgy kis lakatosmunkával lehetne egyszerűen másik
anyát odapontozni az eredeti helyére.
Ideiglenesen jó megoldás a menetvágás ha azzal
nem okozol kárt :D
Képet dobhatnál hát ha akad ötletem :)
Motor eldásból megmaradt cuccaimat eladnám,ha érdekel valakit:
Első kerék csapágy szett /koyo 2db csapágy,2db szimering/első 15 lánckerék,hátsó 44 lánckerék,légszűrő szivacs/Hilfro/KM spirál,napi számláló tartóval,hátsó fékolaj tartály védő alu dekni,Raceteh idomszett/hűtő idomok,fehér oldal idomok,hátsó sárvédő/dobozban még nem volt motoron.A lánckerekek és a légszúrő, pár órát mentek.A hátsó sárvédő csak müszakin volt fent.Ha egyben elviszed 35 000.Érd tel,30 9472099
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_dr_650_se-
7396972
vagy volt már megnézni?
esetleg hallott valamit felőle?
oké! én már felkészítettem a kicsikémet! :)
Keresek Service könyvet, Gépkönyvet DRZ400 E mocihoz .
pdf ,stb nem érdekel csak könyv.normális árban.email..
27.-én találkozzunk majsai krosszpályán, ahonnan 10 óra körül indulunk Orgovány felé!