Ha lesz gondja megcsináltatom az tuti. Van hozzá alkatrész. Azt, hogy elhozzam a motort 30 rongyomba került. Utána még vagy 40 az átírás... Mivel megtaláltam az életem párját nem kétséges mi lesz. Nem beszélve arról, hogy átbaszni nem tudnék senkit akkor inkább odaadnám féláron... Csont nélkül rányomom az 1k-t ha kell. Szelepbeállításnál a szerelőm azt mondta, hogy ameddig beleláított rendben minden. Vezérműtengely kopásmentes, csavarokat beragasztattam, most a XADO-t tesztelem. Ha nem akkor jöhet a durvább megoldás.
Semmi baj. Ha az olajfogyasztás a XADO-val normális értéken belül marad akkor marad így. Ha nem akkor fúrás és pá. 1k rámegy, de sokáig jó lesz. Éves szinten 3 ezernél több nem megy bele. Viszont ennél jobb motorom még nem volt. Mindig erre vágytam.
te vagy a 4. tulaja. Barátom volt a 2.
cimborám részegen borult fel Húsvétkor harmadnaposan,és azért lett rajta az a horzsolás! egy 660-as xt-be számolta be ezt a motort.
sose tudta nézni az olajszintet,vagyis mindig más értéket mutatott neki,és a végén nagyon benézte....
a szelepszár szimering tönkre ment,megette az olajat,az olaj hiánya miatt a gyűrűk ellágyultak,a henger falát meghúzta, és a veztengely nyomott hagyott a hengerfejben
hogy mi lett benne kicserélve,azt nem tudom,de esztétikailag nem volt lelakva.
Egyébként kíváncsi vagyok minden információra. Ha megosztod köszönöm. Bár az elmúlt 1 év megosztott velem mindent.
Minden rendben, új lánc, fogaskerekek, akksi, viszont nagy olajfogyasztás. Mosd Xado adalék van benne, nem fogyott egy ideje semmi. Akit érdekel leírom a történetet és a konklúziót folyamatosan.
Leírhatod az előéletét nyugodtan. Nagyon szimpatikus srác kitől vettem. Egy éve decemberben vettem 26000-rel. Most van benne 28300 körül. Bár jöhet privátban is. Ahogy érzed. conair801@gmail.com
Nagyon figyelek, hogy full gyári legyen, bár tudom, hogy fél áron (az újhoz képest) nem fog menni bizonyos kompromisszum szükséges. 1 éve nem néztem másik nagy motort mióta megvan. Ez nagy szó. Magyarul marad nagyon sokáig.
Szerintem csak le van horzsolva, mert a fékkaron nem látszik és a fő idomon sem. Nagyon allergiás vagyok az ilyenre.... Ezt láttam már a megvételkor is. Sajnos én mindig új motort akarok venni... Ez a karc belefért....
Sokkal egyszerűbb lenne, ha megvennéd a fekete idomszettet is fejidommal, akkor kb 30perc az átalakítás. Van fekete első cross sárvédőm(vadi új), maradna rajta a led index és led fejidom is. +36e-ért.
én már régen félek motort venni
az a bizonyos elő élet
cimborám részegen borult fel Húsvétkor harmadnaposan,és azért lett rajta az a horzsolás! egy 660-as xt-be számolta be ezt a motort.
sose tudta nézni az olajszintet,vagyis mindig más értéket mutatott neki,és a végén nagyon benézte....
a szelepszár szimering tönkre ment,megette az olajat,az olaj hiánya miatt a gyűrűk ellágyultak,a henger falát meghúzta, és a veztengely nyomott hagyott a hengerfejben
hogy mi lett benne kicserélve,azt nem tudom,de esztétikailag nem volt lelakva.
Minden rendben, új lánc, fogaskerekek, akksi, viszont nagy olajfogyasztás. Mosd Xado adalék van benne, nem fogyott egy ideje semmi. Akit érdekel leírom a történetet és a konklúziót folyamatosan.
ha érdekel az előélete : 06 30 635 9305
most mennyi km van benne ha megkérdezhetem?
fekete amúgy se jön be drz-be!