Az normális, hogy a központi rugóstag gáztartályát meg tudom mozgatni kb 1centit ide-oda.
Elképzelhetőnek tartom, hogy egy gumi szilentben ül felül, és akkor semmi gond, de mivel még nem volt dolgom ilyennel, nem vagyok biztos benne.
Különben vannak olyan fokozatkijelzők ,amiket ha bekötsz beállíthatod hogy ne tiltson.
Tudom ez a legdrágább megoldás de ha valakinek kell fokozatkijelző akkor az már tudja ezt az opciót is.
Üdv
Nos újra téma lett a fordulatszám tiltás blokkoló?
Kicsit nekem is össze kell szednem az emlékeket, hogy is volt. Szóval...
A rózsaszín szálat kell vagy elvágni ( drasztikusabb és nem is annyira elegáns megoldás ), vagy a csatlakozóból kivenni a saruját ( én így csináltam ). A fekete szálat blankolni. Majd az ellenállás egyik végét a rózsaszín vezetékre forrasztani! Nem csavarva, az oxidálódik. Forrasztás után zsugor cső rá. Az ellenállás másik vége pedig a blankolt fekete vezetékre tekerni, majd forrasztanin és végül szigetelni.
Ha kész, mehet minden össze és lehet próbálni. Ha minden jól sikerült, akkor az összes fokozatban enged tiltásig forgatni a gyújtás modul.
Bocs Laci,már nem most volt amikor megcsináltam ezt a Levi féle blokkolót,azt tudom,hogy működik,de gondolkodnom kell,hogyan is volt!Arra nem emlékszem hogy a test /fekete-fehér/szálra kellett e forrasztani,a képen le van blankolva,de nem tudom miért?Én ugy emlékszem csak a rózsaszin vezetékre ment az ellenállás,hiszen azon jönnek a feszek!Itt van a városban az a motor amin megcsináltam egyik barátomnál,megfogom nézni neked,ha utolérem a srácot.Ha ránézek egyből képben leszek hogy is volt.Rendben!?
Az normális, hogy a központi rugóstag gáztartályát meg tudom mozgatni kb 1centit ide-oda.
Elképzelhetőnek tartom, hogy egy gumi szilentben ül felül, és akkor semmi gond, de mivel még nem volt dolgom ilyennel, nem vagyok biztos benne.
Előre is köszi a segítséget.
Üdv: Imi
Mikuni BSR 36 karbi alkatrészei eladók!
mxshoes@citromail.hu
Tudom ez a legdrágább megoldás de ha valakinek kell fokozatkijelző akkor az már tudja ezt az opciót is.
Üdv
Ezt nem tudtam.
Attól függ milyen a moci. A városi cirkálók ( S, SM ) ha jól emlékszem 1 - 2 ben hamarabb tiltanak a zaj csökkentése miatt.
Nem teljesen értem ennek mi értelme?
Nekem 10500 tilt.. minek jobban forgatni?
üdv
Nos újra téma lett a fordulatszám tiltás blokkoló?
Kicsit nekem is össze kell szednem az emlékeket, hogy is volt. Szóval...
A rózsaszín szálat kell vagy elvágni ( drasztikusabb és nem is annyira elegáns megoldás ), vagy a csatlakozóból kivenni a saruját ( én így csináltam ). A fekete szálat blankolni. Majd az ellenállás egyik végét a rózsaszín vezetékre forrasztani! Nem csavarva, az oxidálódik. Forrasztás után zsugor cső rá. Az ellenállás másik vége pedig a blankolt fekete vezetékre tekerni, majd forrasztanin és végül szigetelni.
Ha kész, mehet minden össze és lehet próbálni. Ha minden jól sikerült, akkor az összes fokozatban enged tiltásig forgatni a gyújtás modul.