Sziasztok!
Van egy 88-as DR600-am, a blokk fel lett újítva, szépen indul, 90%-ban minden oké vele, DE mikor eléri az üzemi hőmérsékletet, behúzott kuplungnál, illetve üresben úgy pörög, mintha fel akarna szállni a holdra :)
Tudnátok segíteni mi lehet az oka?
Páran mondták már, hogy lehet falsot szív valahol, leellenőriztem, de nem ez a baja.
Karburátoron is állítottam a keverék csavaron, nem lett jobb.
Az egyik gyertya más hőértékű, mint amit a gyári előír... lehet ez a baj?
Egyébként hidegen nagyon szépen jár, szivató is jól működik rajta.
Sziasztok gyári Suzuki Drz 400 SM sárvédőt szeretnék az universalmotoros az ugyan olyan mint amilyen gyárilag a SM változaton van? Vagy ha nem honnan tudok gyárihoz vagy olyanhoz jutni ami nagyon szép! Linket is légyszives, Köszönöm!
Sziasztok.Nekem is egy dr-z 400s em van.Most állok egy sm szett vásárlása elött mire érdemes figyelni?Mennyire lesz más a motorom,úgy értem menetteljesítményre,végsebességre,nyomatékra?Előre is köszönöm az infókat.
Semmi gond, akkor mutass rá légyszíves melyik a pontosan ugyanaz?
Az kétségtelen, hogy mindegyik gyári, de a hangsúlyozott pontosan jelző alatt nem a hasonlóságot, hanem a 100%-os lefedettséget értem.
De azért tényleg köszi, hogy legalább írtál!
Nem! Az a Kígyós! Ez Kiskunmajsa-Kígyós. Ahol az enduró verseny lesz az pedig Kiskunmajsa-Kígyós-Gárgyán! És ez a két hely is 5Km-re van egymástól légvonalban. A Kígyós csatornától pedig nagyon messze! Vágod?!?!
Karbinál, szívócsonknál megnézted? A gáz nem akad fel?
A gyertya miatt nem csinál ilyet.