Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

és mért nem kérdezel meg engem ? nekem asszem még megvan a dörviből....és oda adom neked olcsóban mint 6 :)

apriliarx125@gmail.com
Bemész Győrbe a citybike-ba, Praktiker mellett van!
Én is ott szoktam vásárolni! De Cellbe vettem betétet legutóbb, az jó árban volt viszonylag meg jó is!
Kedves Heri!

Gold Fren fékbetét beszerzésében tudunk segíteni!
Elérhetőségünk:06202203720

Üdv.:RedLineMotors
Sziasztok!
Tud valaki ajánlani jó fékbetétet? Illetve boltot ahonnan érdemes rendelni, venni. Köszi
3000+posta
Sziasztok!

Van pár eladó cuccom:

1. Suzuki DRZ K1-K8 balos tankidom javított, célnak megfelel 2500 ft
2. Suzuki DRZ javított hűtőrács 2000 ft
3. Suzuki DRZ E-S-SM új első szinter fékbetét Bendix márkájú 6500 ft
4. Suzuki DRZ Iris lánc 112 szemes viszonylag kopott állapot 4000 ft
5. Univerzális Hátsó sárvédő baloldali használt cross 4500 ft, jobboldali új féklámpás 10000 ft
6. Metzeler Roadtec Z6 160/60-17 2008.11.heti, mindenhol 4,6 mm bordával 10000 ft

Postázom is a cuccokat!

Üdv: Edem
Mi a véleményetek?
Bontott indítórelé 6000 vagy új utángyártott 7000 ?
Helló! Eladóvá vált a motorom ha valakit érdekel!
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
kinéztem egy autót, 5 napig foglalásom alatt van, ha elviszik addig akkor eladom ennyiért, alatta semmi féle képpen, ha nem akkor marad az idén
Ennyire kell a lóvé?Igencsak ár alatt kínálod!
mégha jó kommentre is válaszoltam volna
ácicem, ász full
Azok az ászok nagyon ütnek rajta!
Köszi!
A dugatyút én levegővel szoktam kinyomatni, de ehez természetesen le kell engedni a félolajat. Neked ha nem használod terepen akkor nem kell szétszedni teljesen. Az nem gond hogy kijött egy kicsit az egyik dugatyú mert egy szerszámmal (pl. csavarhúzóval) betámasztva a dugattyú fenekéhez vissza tudod nyomni. Ha így fent a helyén szeretnéd megpucolni akkor finoman ki kell nyomatni mindkét dugattyút, annyira, hogy a karmantyú és a porvédő közti rész kijöjjön a porvédő elé, ez kb. 5-8mm attól függően, hogy per pil. hol van beállva a dugattyú. A kint lévő részt kell megtisztítani rendese, egy kis WD40-el megfújhatod a dugattyút és nyomd vissza.
üdv,

esetleg ha valaki kedvet kap hozzá :

Suzuki DRZ-E 400 SM - 5napos fix ár ! 549.990 FT
Hello!

Lehet, hogy nekem is lesz egy eladó 310-es tárcsám (gyári, szinte kopásmentes)!
Köszi! Egyébként pont annak kapcsán írom amit írtál egyszer régebben egy hozzászolásban valakinek, hogy
"Szét kell szedni a féknyerget darabokra, és mindent megpucolni és bezsírozni. A munkahengert is ki kell nyomatni és az oldalát törzsivel megpucolni. A karmantyút ne szed ki, csak brigéciollal mosd ki a helyén, utána fújasd ki levegővel és kend be fékolajjal és mehet vissza a munkahenger. utánna jó lesz. "
Én most valamennyire lepucoltam féktisztítóval, már amihez hozzáfértem, de a dugattyúkat nem nyomattam ki, illetve csak az egyik jött kijebb egy kicsit véletlenül, ahogy a képen is látszik, (mert persze le kelett nyomnom véletlenül a fékkart miután levettem a féket a tárcsáról, magam se tudom miért) -egyébként ez gond lehet összerakásnál, hogy az egyik kijebb van? (egyébként a fékbetétek között van annyi hely hogy beférjen a tárcsa, csak a képen most épp összébb vannak a képen)
Gondolom úgy tudnám kinyomatni a duggattyúkat, hogy kivenném megint a betéteket, és lenyomnám a fékkart. Ha ez megvolt, akkor a duggattyú oldalát lehetne kicsit bezsírozni, ezt jól értettem? Illetve vissza tudom nyomni kézierővel utána a dugattyúkat?
Na meg mindezt meg lehet csinálni anélkül hogy az ember leeressze a fékolajat? Mert az kb 1 éve volt cserélve, gondolom még nem kell. A motor SM egyébként, terepre, sárba egyátalán nem viszem, csak épp kinn volt a kerék, hát gondoltam lepucolom kicsit a fékeket is akkor már, egyébként nincsen vele gond, az enyhe súrlódást kivéve ha tolom a gépet.
.
Hali!

A féken a legnagyobb eleme, maga a munkahenger, abba van a 2 db dugattyú, ( a rajzon a 2-es négyzetbe jelölt henger forma) a karmantyú pedig a munkahenger és a dugattyú között lévő tömítés, ami a fékolaj szökését és benntartását a munkahengerben hivatott szolgálni. (szintén a 2-es négyzetbe található gumigyűrűk)
szia adapterem nincsen hozzá. és az árát sem tudom mert fogalmam sincsen hogy mennyibe mennek az ilyen tárcsák. azthiszem 30 körül szokták ezeket vesztegetni. és a tárcsa am szinte vatta új nekem ez menne fel a gépre csak akkor újra kellene távtartózni mert nekem 320 as kell
Itt a fórumon sokszor volt szó a fékekről, viszont számomra eléggé nem világos hogy mit, hogy hívnak rajta magyarul, főleg arra lennék kiváncsi, hogy melyik itt a "karmantyú", meg a munkahenger, (gondolom ez nem a dugattyú), ha esetleg valaki bejelölné ezeket nekem a rajzon, azt nagyon megköszönném:
Üdv.
Mi lenne az ára a tárcsának? Esetleg adapter is volna hozzá?
Különösebben engem se zavart, csak találtam a neten ezt a szert, ami elvileg leviszi a csőről a kéket, és elkezdett érdekelni hogy mégis miért akarná ezt valaki eltüntetni, utánaolvasgattam, és akkor láttam hogy a négyhengereseknél például nem jellemző, a Harley fórumokon meg kifelyezetten el akarják tűntetni, őket valahogy nagyon zavarja. De ahogy nézegettem most, a legtöbb DRZ-n, Yoshi meg más rendszereknél is kék a cső, úgyhogy akkor vszínűleg tényleg normális dolog ez.
ELADÓ Beringer féktárcsa ! 310 es úszóágyas.
nekem kifejezetten tetszik a kék szineződés, már kezd az enyém is úgy kinézni (saválló leömlő)