Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szia nekem múltkor történt ilyen a géppel és elvittem az egyik szerelő barátunkhoz aki kicserélte a kábeleket (rendet tett) és most minden jó
Sziasztok!
Sajnos elégett a DRZ-m ben a gyújtáselektronika.
Tud-e valaki valami alkatrész forrást?
Csergess meg és visszahívlak!
üdv.
Fordított teló csere simára értékegyeztetéssel?
Nem jött!
Küldtem neked emilt!
Hali.
Nekem van gyári hibátlan állapotú!
7eft.
üdv.
HÚÚÚÚ az nagyon gáz
Nem nagy dolog otthon ráónozni a diót. Veszel egy bowdent meg diót, ami csavaros is, ráteszed a végére, lecsavarozod jó erősen, belemártod sósavba pl, egy kis apró edénykében felolvasztasz egy kis forrasztó ónt, belemártogatod és kész is! Így jó lesz!
köszi a segítséget, szerintem majd szétszedem valamikor és megnézem hogy a ház milyen állapotban van, ha nagyon tré szentem marad a webáruház 6500ért
4. lehetőség:
ha a külső rész hibátlan akkor kell keresni egy bowdenest aztán 2-3 ezerért húz bele másik belsőséget úgy hogy a végeket ráönti és nem jön le (annyit bír mint az utángyártott)
3 lehetőséged van:
- veszel egy felújitó készletet 2000ftért motoros boltbol és áthúzod a belét ha nem sérült a ház
- veszel utángyártottat pl motorswebaruhaz.huvagy 5e ft
- megveszed a gyárit kb 15-20e ft-ért
Én a másodikat javaslom (nekem is volt benne többször felújító, de csak kibomlik a diónál.)
sziasztok! Segítenétek nekem abban hogy milyen kuplung bowdent vegyek mert a másik szétbomlott. A házat nem kell ilyenkor cserélni? Hány centis bowden kell?
meg nyitott kipufogo nagyobb leömlővel természetesen
vezérműtengely, FCR karbi, felesleges kacatok levétele, levegőszűrő kinyitása és megvan az 50 paci
ugyan minek csinálnál 50 lovast az s-ből?
vegyél akkor e-t aztán nem kell szarolni, nincs nagy munka........
Karburátor, hengertömítés, vezérlés, kipufogó - ez adja a +10 lovat
köszönöm szípen,de igazából a teljesítménybeni különbség érdekelne ,pontosan az ,hogy lehet 40 lovasból 50 lovasat csinálni különösebb nagya munka nélkül!?(különösen nagy munka=440ccm henger)
Én a fórum-ban lévő keresőre gondoltam ,
egyébként:

"Az E verziós üzemórás. Csak tompított fényszóróval van felszerelve, nincs rajta km óra meg egyszemélyes."

más a "karburátor, hengertömítés, vezérlés, kipufogó, hátsó segédváz, kb ennyi...".
hát én türelmes vagyok,aztűán olvasgatok de azért igazad van,megguglizom....
Sziasztok! Szerintetek az gáz ha a drz-re LeonVince x3 kipura Leovince sbk matricát rakok?
Sziasztok, eladók:

Első 15 fogas gyári lánckerék (enyhén kopott) 1000ft
Hátsó JT 43 fogas lánckerék (szép állapotban) 4000ft
Gyári kipufogó, gyári állapotban: 30.000ft
Használt, karcos gyári SM első sárvédő: 1500ft
Új Acerbis első sárvédő: 3000ft
És amiről nincs kép:
Új Acerbis, E-re való hátsó sárvédő (fekete): 3500 ft
Használt gyári hátsó SM sárvédő (fekete, piros gyári matricákkal), szép állapotban:5000ft
S-re, SM-re való gyári leömlő, használt: 7000ft
Mikuni 25-ös alapjárati fúvóka (pilot jet): 1000ft/db
11 -ig kb.
Meg volt a túra?