Nem nagy dolog otthon ráónozni a diót. Veszel egy bowdent meg diót, ami csavaros is, ráteszed a végére, lecsavarozod jó erősen, belemártod sósavba pl, egy kis apró edénykében felolvasztasz egy kis forrasztó ónt, belemártogatod és kész is! Így jó lesz!
4. lehetőség:
ha a külső rész hibátlan akkor kell keresni egy bowdenest aztán 2-3 ezerért húz bele másik belsőséget úgy hogy a végeket ráönti és nem jön le (annyit bír mint az utángyártott)
3 lehetőséged van:
- veszel egy felújitó készletet 2000ftért motoros boltbol és áthúzod a belét ha nem sérült a ház
- veszel utángyártottat pl motorswebaruhaz.huvagy 5e ft
- megveszed a gyárit kb 15-20e ft-ért
Én a másodikat javaslom (nekem is volt benne többször felújító, de csak kibomlik a diónál.)
sziasztok! Segítenétek nekem abban hogy milyen kuplung bowdent vegyek mert a másik szétbomlott. A házat nem kell ilyenkor cserélni? Hány centis bowden kell?
köszönöm szípen,de igazából a teljesítménybeni különbség érdekelne ,pontosan az ,hogy lehet 40 lovasból 50 lovasat csinálni különösebb nagya munka nélkül!?(különösen nagy munka=440ccm henger)
Első 15 fogas gyári lánckerék (enyhén kopott) 1000ft
Hátsó JT 43 fogas lánckerék (szép állapotban) 4000ft
Gyári kipufogó, gyári állapotban: 30.000ft
Használt, karcos gyári SM első sárvédő: 1500ft
Új Acerbis első sárvédő: 3000ft
És amiről nincs kép:
Új Acerbis, E-re való hátsó sárvédő (fekete): 3500 ft
Használt gyári hátsó SM sárvédő (fekete, piros gyári matricákkal), szép állapotban:5000ft
S-re, SM-re való gyári leömlő, használt: 7000ft
Mikuni 25-ös alapjárati fúvóka (pilot jet): 1000ft/db
A megoldás !
http://indukcio.uw.hu/index.ph...