Akkor csináltass egy olyan közcsavart, -megpróbálom érthetően leírni- amit beletekersz a furatba, a belsőmenetes része meg 10,15,20,mm-rel kilóg (amennyire a gombának kell), de az nagyobb külső átmérőjű (gyakorlatilag bármekkora lehet). És abba már tudsz fúrni menetet úgy, hogy nincs elvékonyítva a fala...
És ez szerintem akár réz is lehet.
Érthető voltam?
Olyan mint a régi zsírzófejek, csak ott a kupak ugye külső menetre megy, Te meg oda belülre fúratsz menetet és oda tekered a gombát.
Tehát megoldható.
Haliho! Látom olajnyomás a téma. Én láttam egy olyan megoldást hogy a srác a vez.lánc feszítő fölé tette be a gombát, valószínűleg a hengerfej egy csavarja helyére, próbáltam rákeresni, de nem találtam meg, de ha valakinek van hozzá türelme megkeresheti, csak gondoltam megosztom, de ha véletlenül rátalálok akkor belinkelem. Am elég korrekt megoldás volt. Üdv.
sztem nincs az az esztergályos aki csinál neked ilyen vékony falátmérőjű perselyt amit be tudsz csavarni! viszont lehet kapni olyat ami kivül 12, de a belseje nem biztos h. 10, hanem 8
Ha valaki érdekel esetleg: Olajnyomás gomba APRILIA-PIAGGIO 4T motorkerékpárhoz 125-1000 ccm-ig: 10X1-es menettel, 12mm-s a csavarmenet hossza, 20-as kulcsnyílással, 0.3-0.6 bar kapcsolási határétékkel kapható. Jelen esetben ehhez szükséges a persely aminek külső menete 12X1.25-ös, a belseje 10X1-es. Nem tudom mennyire kivitelezhető ez a persely, és milyen nayagból érdemes csinálni. Ennél kisebb csavarátmérővel sajnos nem lehet gombát kapni. (Azaz én sehol nem találtam. )
Lehet bepróbálom, de egy esztergályost is meg kéne kérdezni kivitelezhető-e ez a persely, meg miből érdemes, bronzból vagy nem tom...
Én még nem hallottam relé nélküli indexről!?! Egyáltalán van olyan? A robogómba kicseréltem az izzókat ledekre és nem akart villogni, mert (szaki mondta) nincs elég nagy ellenállása a lednek.
Erre is gondoltam, de a persely jó vékony lenne, még úgy is ha 10-es menet lenne belül, a külső meg 12. Meg lehet azt csinálni? Másik tömítés amitől tartok.
van a teleszkópon egy anya, azt tudod feszíteni jobban, akkor feljebb fog kerülni pár centit a hátulja, de nem ajánlom hogy teljesen feltekerd mert használhatatlan lesz a futómű
Másik megoldás a a himba rendszerben lévő "kutyacsont" cseréje, de az húzós anyagilag
Hát nem hiába megoldatlan kérdés ez...
Nincs ilyen (12x1.25) méretekkel rendelkező olajgomba se Bárdiéknál, se más autóalkatrészekeskedésben se Italmoto meg nem tom kit meg nem kérdeztem. Gyakorlatilag az árát már eltelefonáltam, és megoldás meg semmi.
Egyöntetűen 0...
Igen, jól mondod.
Először én is a mérőórás kivitelt akartam, csak attól tartok valami kirántja a kis gumicsövet alulról aztán elfolyik olajam, ami elég életszerű ráadásul, hisz azt a kis gumicsövet egy kis bilincs segítségével hozzátapasztanám a csonkhoz, de sztem igen könnyen lecsuszna ha valami beleakadna. Ráadásul a blokkvédő is és hajlatokban itt-ott mindenféle dörzsölné, meg a kis cső szedné le a zománcot a vázról.
0620/931-10-94
És ez szerintem akár réz is lehet.
Érthető voltam?
Olyan mint a régi zsírzófejek, csak ott a kupak ugye külső menetre megy, Te meg oda belülre fúratsz menetet és oda tekered a gombát.
Tehát megoldható.
http://prometheus-art.lapunk.h...
Lehet bepróbálom, de egy esztergályost is meg kéne kérdezni kivitelezhető-e ez a persely, meg miből érdemes, bronzból vagy nem tom...
valaki be tudna linkelni 1 cimet ahol ledes indexet tudok venni.lehetőleg olyat amihez nem kell relé.
köszönom
Másik megoldás a a himba rendszerben lévő "kutyacsont" cseréje, de az húzós anyagilag
Nincs ilyen (12x1.25) méretekkel rendelkező olajgomba se Bárdiéknál, se más autóalkatrészekeskedésben se Italmoto meg nem tom kit meg nem kérdeztem. Gyakorlatilag az árát már eltelefonáltam, és megoldás meg semmi.
Egyöntetűen 0...
Először én is a mérőórás kivitelt akartam, csak attól tartok valami kirántja a kis gumicsövet alulról aztán elfolyik olajam, ami elég életszerű ráadásul, hisz azt a kis gumicsövet egy kis bilincs segítségével hozzátapasztanám a csonkhoz, de sztem igen könnyen lecsuszna ha valami beleakadna. Ráadásul a blokkvédő is és hajlatokban itt-ott mindenféle dörzsölné, meg a kis cső szedné le a zománcot a vázról.