Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Magnézium és alumínium, generátor és kuplung dekli szakszerű javítása. Kérlek érdeklődj az alábbi telefonszámon:

0620/931-10-94
Alumínium, vagy réz alátét... Ilyen helyeken azt használnak. (már rég óta)
Akkor csináltass egy olyan közcsavart, -megpróbálom érthetően leírni- amit beletekersz a furatba, a belsőmenetes része meg 10,15,20,mm-rel kilóg (amennyire a gombának kell), de az nagyobb külső átmérőjű (gyakorlatilag bármekkora lehet). És abba már tudsz fúrni menetet úgy, hogy nincs elvékonyítva a fala...
És ez szerintem akár réz is lehet.
Érthető voltam?
Olyan mint a régi zsírzófejek, csak ott a kupak ugye külső menetre megy, Te meg oda belülre fúratsz menetet és oda tekered a gombát.
Tehát megoldható.
Ott meg csak 6-os menet van
Nem DRZ, de hasonló módon van megcsinálva!
http://prometheus-art.lapunk.h...
Haliho! Látom olajnyomás a téma. Én láttam egy olyan megoldást hogy a srác a vez.lánc feszítő fölé tette be a gombát, valószínűleg a hengerfej egy csavarja helyére, próbáltam rákeresni, de nem találtam meg, de ha valakinek van hozzá türelme megkeresheti, csak gondoltam megosztom, de ha véletlenül rátalálok akkor belinkelem. Am elég korrekt megoldás volt. Üdv.
http://nagycsavar.unas.hu/spg/... itt nézelödj, de én amiket láttam 12x1.25 a külseje meg 8 a belseje
sztem nincs az az esztergályos aki csinál neked ilyen vékony falátmérőjű perselyt amit be tudsz csavarni! viszont lehet kapni olyat ami kivül 12, de a belseje nem biztos h. 10, hanem 8
sorba kell kötni ellenállásokat és fog működni. nekem anélkül is működik csak kurva gyorsan villog.
Ha valaki érdekel esetleg: Olajnyomás gomba APRILIA-PIAGGIO 4T motorkerékpárhoz 125-1000 ccm-ig: 10X1-es menettel, 12mm-s a csavarmenet hossza, 20-as kulcsnyílással, 0.3-0.6 bar kapcsolási határétékkel kapható. Jelen esetben ehhez szükséges a persely aminek külső menete 12X1.25-ös, a belseje 10X1-es. Nem tudom mennyire kivitelezhető ez a persely, és milyen nayagból érdemes csinálni. Ennél kisebb csavarátmérővel sajnos nem lehet gombát kapni. (Azaz én sehol nem találtam. )
Lehet bepróbálom, de egy esztergályost is meg kéne kérdezni kivitelezhető-e ez a persely, meg miből érdemes, bronzból vagy nem tom...
Én még nem hallottam relé nélküli indexről!?! Egyáltalán van olyan? A robogómba kicseréltem az izzókat ledekre és nem akart villogni, mert (szaki mondta) nincs elég nagy ellenállása a lednek.
sziasztok.
valaki be tudna linkelni 1 cimet ahol ledes indexet tudok venni.lehetőleg olyat amihez nem kell relé.
köszönom
Erre is gondoltam, de a persely jó vékony lenne, még úgy is ha 10-es menet lenne belül, a külső meg 12. Meg lehet azt csinálni? Másik tömítés amitől tartok.
Esztergáltass bele egy menetes perselyt. Persely külső menete adott, belső meg amilyen gombát veszel.
Köszi a gyors választ.
van a teleszkópon egy anya, azt tudod feszíteni jobban, akkor feljebb fog kerülni pár centit a hátulja, de nem ajánlom hogy teljesen feltekerd mert használhatatlan lesz a futómű
Másik megoldás a a himba rendszerben lévő "kutyacsont" cseréje, de az húzós anyagilag
Holnap lemérem neked árban megalkudunk.
mik a méretei, és ár
Tudna v ki segíteni abban hogy lehet-e sm-en a hátsó rugót állítani hogy egy pár centivel magasabb legyen a motor hátulja?köszi a válaszokat.
jah az lemaradt hogy nekem nincs rá szükségem :)
Nem néz ki rosszul
Találtam egy félig kész kiput gondolom hátha érdekel vkit teszek fel róla képeket..
Hát nem hiába megoldatlan kérdés ez...
Nincs ilyen (12x1.25) méretekkel rendelkező olajgomba se Bárdiéknál, se más autóalkatrészekeskedésben se Italmoto meg nem tom kit meg nem kérdeztem. Gyakorlatilag az árát már eltelefonáltam, és megoldás meg semmi.
Egyöntetűen 0...
Igen, jól mondod.
Először én is a mérőórás kivitelt akartam, csak attól tartok valami kirántja a kis gumicsövet alulról aztán elfolyik olajam, ami elég életszerű ráadásul, hisz azt a kis gumicsövet egy kis bilincs segítségével hozzátapasztanám a csonkhoz, de sztem igen könnyen lecsuszna ha valami beleakadna. Ráadásul a blokkvédő is és hajlatokban itt-ott mindenféle dörzsölné, meg a kis cső szedné le a zománcot a vázról.