Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv! Én itt vettem,eddig még hibátlanul működik.ledes
Sziasztok.
Ha valaki be tudna szúrni 1 linket h hol tudok ledes hatsolampat rendszamtablatartóval vasarolni tegye meg legyen szives.
Csunya a DRZ gyari fara:)
Jani!

Mikor leszel bent cégnél?
Ha már így megszólítottatok.
:-))

Jó lenne menni, remélem az időm is engedni fogja.
Ronya, akarom mondani Ini.

1 naposhoz mit szólsz?
Korán le aradig és ott a hegyekben csavargás taki módjára?
eladó első cross gumik(21) 3000ft/db
ELADÓ NAGYON JÓ ÁLLAPOTBAN LÉVŐ 120-80-18 MITAS ENDURO GUMI 1 cm barázda mélység, CSER 17 ENDURÓRA VAGY 18 KROSSZ GUMIRA(csak hasonló állapotú érdekel )
Keresek dr 650 se -re első kereket féktárcsával (6 csavaros ) csak jó állapotú reális áron érdekel ....köszi .
Pedig van rajta egy ledsor koma,így ment műszakira is.
Jaja, már csúszott a kuplung, de még mindig nem az igazi, lehet olajcsere után fasza lesz, csak mikor cseréltem akkor volt cserélve benne vagy 1000km-el elötte, nem akartam leengedni
jah nekem is 41ezer van benne + már fcr karbi meg 440es henger, és igy hamarbb kinyirta a lehet amúgyis végét járó kuplungot a nagy erő
Nah lamellákat cseréltél? Neked már csúszott a kuplung? Oldalra fektetős, olajleeresztésmentes service?
A motorod hátuljárol rakhatnál fel egy képet :) az már nem gyári ugye? meg mintha lámpát se látnék...
május felé tervben van egy, addigra csak elmegy a hó java, és lesz pár plusz fok
aztán majd kiderül.......de bízom benne hogy összejön
Az gáz lehetett. Nekem még soha semmim sem volt eltörve, bár egyszer sínbe tették a jobb karomat az ujjaim végéig és jobb kezes vagyok. Képzeld el a fogmosást, vagy a s*ggtörlést bal kézzel!
Ajánlom mindenkinek házi feladatként! Ki tudja, hogy mikor jön jól egy ilyen féle gyakorlat!
Most sajnos ráérünk, motorozni úgysem lehet.
Beszéltél mostanában a M. Sanyival? Tervezgettünk vele egy Erdélyi motorozást.
a láb szarabb.nekem bokától a tökömig volt gipszelve, alig fértem be a budiba nyújtott lábbal
Bizony-bizony ilyenkor döbben rá az ember, hogy mekkora kincs a keze meg a lába! Nekem is fájdogált a kezem az ősszel, nem is foglalkoztam vele amíg motorozáskor rá nem döbbentem, hogy nem tudok nyélgázt húzni. Másnap azonnal doki! Azért a rehab alatt fáslival kimentem nehogy hiányolják a motor hangját a fenyegetős parasztok!
Ezaz jaja
nono.... nekem már elromlott egyszer, igaz akkor nem is motoroztam mert a gázhúzó kezem bolt a hibás....
Nekem aksim sincs, tehát nekem nagyon nehéz lenne megoldani, de még eddig eszembe se jutott, hogy felszereljem ilyenekkel, sőtt a régi motorjaimról is azonnal leszereltem mindent, ami nem szükséges a motorozáshoz. Bár egy kürt sokszor jó lenne. Mikor kint vagyunk terepen, tudnék jelezni az előttem haladónak.
Szia
Nem tudom ezen milyen a fék kar,de pl a tsr-nél ott a helye a kapcsolónak hátsó fékhez meg lehet a fékpedálhoz egy húzó kapcsolót rugóval és akkor nem kell drága kapcsoló. Persze az is jó megoldás.Ezektől nem parázok megoldom,csak nem tudom pontosan mi hogy néz ki rajta,majd ha megvan a gép csinálok majd egy galériát hogyan is néz ki. Tsr-hez van + lámpa kapcsolóm(index,refi, tompított,helyzetjelző,na meg persze no világítás).Max azt lefestem,de még van időm mer márc. vége ápr.elejére tervezem a vásárlást.Köszönöm mindenkinek az infókat.
üdv
Nem egy veszélyes dolog átalakítani az E-t. Kell egy E betűs első lámpa, ami tud tompítottat, meg refit, illetve helyzetjelzőt; egy hátsó lámpa, ami tud helyzetjelzőt meg féklámpát; kell egy kombinált világításkapcsoló, meg egy féklámpakapcsoló. Most csináltam egyet, amire KTM ledes hátsólámpa, és világításkapcsoló, UFO fejidom lett felszerelve. Folyadékáramba kötött féklámpakapcsoló 5.000 forint körül van. A vízhatlan csatlakozók a legnagyobb feladat ebben a történetben, ha igényes akarsz lenni. Kilométerórát se nagy feladat megoldani. Én a KTM Sigma óráját szoktam beépíteni.
Komoly...na majd ha meglesz a vas.
Nem értem miért kínlódtok az E-s drz S-re való átalakításán. Ha szükségetek van az indexre, féklámpára...stb, akkor miért nem vettetek eleve olyat amin ezek megvannak. Az enyémen semmi sincs. Se tompított, se féklámpa, se rendszámvilágítás se indexek, se óra, semmi! Berúgom és világít. Van egy leállítógombom egy üzemóra számlálóm és egy ezer forintos kerékpár kmóra és kész. Krosz gumikkal járok meg egy nyitott Leo dobbal és még soha nem szóltak a rendőrök semmiért, sőt, jó utat kívántak és vigyázzak magamra! (Így vittem műszakira is!) Kanyarodáskor karral szoktam jelezni. Ez mindig kéznél van és sosem romlik el.