nekem anno még egy etz 125-el volt hasonló. aztán előhoztak valami ősrégi könyvet amiben le voltak írva az adatai. ezt műszakin vették észre, írtak valami papírt és kaptam új forgalmit helyes adatokkal.
semmi esélyed átíratni
nekem volt egy 350es 82es évjáratú cagivám lehetett olyan 20 lóerős
a forgalmiban 37 kw volt, sehol sem tudtam átíratni
elméletileg az nkh műszakin adnának egy adatlapot a jó értékkel ha tudsz szerezni eredeti gyári típusigazolást vagy mifenét
olyant meg nem lehet szerezni.......
SEGÍTSÉG.
A múlt évben vásároltam egy dr-650se motorkerékpárt és a forgalmiban a 43le hellyett 43kw van írva a kölekedésfelügyelethez elmentem adatmódosításra de nem jártam sikerrel pedig megtalálták az álltalam bizonygatott 43le-t azt mondták vigyek nekik tipusbizonyítványt mert az álltaluk nyílvántartott ua. motorok mind43kw-osak.A tipusbizonyítványt a magyar forgalmazó ídáig sem tudta kiadni.Vagy hozzak nekik Japánból?A közlekedési hatósgnál nyílvántartott DR-ek mind 43kwosak voltak a papírforma szerint.Ezek után arra a következtetésre jutottam hogy kettőnk közzűl valaki nemnormális.Azt nemtudom hogy márkatársaim tudják-e hogy mi van a forgalmiba írva és mi után fizetik a rájuk kiszabott gépjárműadót és az idei évtől az átírási illetéket.Ha valaki tud segíteni kérem tegye meg.
Alapból az E-s Dörziken hátsó helyzetjelző és első tompított lámpa van.
De nem kell ettől megijedni,mert kis ráfordítással mindent rá lehet pakolászni. Enyémet is most bütyköljük.: Elől: tompított ,távolsági, fénykürt, sima kürt, ledes indexek,ezeknek visszajelző lámpák, 2 tükör, Vapor műszeregység (vízhőfok, fordulat, sebesség,napi számláló , stb) Hátul : helyzetjelző ,féklámpa és rendszámvilágítás.
Akkor valamit nem értek teljesen.Gyárilag az E-t hogy adják ki?Mivel szinte az összes ami eladó műszakis,és akkor csak lehet használni az utakon. Első hátsó lámpát látok rajtuk igaz indexet nem...erre most kíváncsi lettem.
üdv
Találtam pár eladó E-t amin volt minden, nem tudom hogy akkor most az gyári vagy már rátették de működött minden,havernak is rajta van a műszerfal...,de igen láttam full kopaszt is.
üdv
A gyári órát biztos be lehet építeni a hozzá való tartókonzollal,de még mindig fennáll a pontatlan mérés problémája.
Az index bekötése nem is olyan egyszerű,mert nem csak 4 villogóra lesz szükséged,hanem index relére,kábelkötegre,kapcsoló konzolra.Ja és ha jól tudom az E-n nincs refi sem.Gondolom hőgomba is kilőve,meg termosztát,üres visszajelző.Szóval a műszerfal visszajelző lámpái ezek nélkül nem is működnének.
üdv
Műszerfal jó lenne, legrosszabb esetben vennék rá valami fullos bike órát,de a gyárit szeretném.(amelyiken nincs arra is belehet kötni?)Zárható tanksapka megoldható,féklámpa havernak van gyárin,index megint csak megoldható. Én túrázgatni szeretnék vele,de mivel a Bakonyban lakom és a haverok enduroznak természetesen vinném terepre is.
Nekem is hasonló elképzeléseim voltak motorvásárlás előtt.
Aztán rá kellett jönnöm,hogy ha E-ből szeretnék SM-et,még rámenne egy valag pénz.Az sm szett 150K és még rosszabb esetben se műszerfal,se zárható tanksapka,féklámpa,fordított teló,index....
Számomra ennyit nem ért volna az a plusz 10ló,miközben a nyomatékra szinte megegyezik a két típus.
Azt viszont hozzá kell tennem,hogy a környéken még csak egy jól megtermett domb sincs,azon kívül,amit a ruszkik összetúrtak.
Földútra meg megteszi az motyó is.
Üdv
Főként műúton használnám tehát sm cuccal,de persze néha-néha kivinném terepre is. E-szériát szeretnék,sm ill enduró felszereléssel max. 800.000ft-ba szeretném megúszni.
üdv
Az nem az én motorom, csak egy srác, akinek szerelek, de az enyém is olyan. Az már egy régi lánc pedig, csak minden motorozás után megtakarítja. Nekem van egy derékszögű fejjel ellátott lánctisztító kefém, és a megszáradt koszt azzal szedem le róla, mielőtt le nem mosom. Mivel én gyűrű nélküli láncot használok, így sima nagynyomású mosó, aztán szárazra törlöm, és befújom láncspray-vel.
ELADÓ NAGYON JÓ ÁLLAPOTBAN LÉVŐ 120-80-18 MITAS ENDURO GUMI 1 cm barázda mélység, CSER 17 ENDURÓRA VAGY 18 KROSSZ GUMIRA(csak hasonló állapotú érdekel )ESETLEG PROTEKTOR INGRE
Sziasztok
Drz vásárlás előtt vagyok. Tudtok adni egykét tanácsot mire érdemes odafigyelni? Ismerős körben van drz nagyon dicsérik igaz nem régóta van meg neki.köszi
üdv
nekem volt egy 350es 82es évjáratú cagivám lehetett olyan 20 lóerős
a forgalmiban 37 kw volt, sehol sem tudtam átíratni
elméletileg az nkh műszakin adnának egy adatlapot a jó értékkel ha tudsz szerezni eredeti gyári típusigazolást vagy mifenét
olyant meg nem lehet szerezni.......
Erről a "Vapor műszeregység"-ről tudnál dobni linket hogyan is néz ki?
köszi
üdv
A múlt évben vásároltam egy dr-650se motorkerékpárt és a forgalmiban a 43le hellyett 43kw van írva a kölekedésfelügyelethez elmentem adatmódosításra de nem jártam sikerrel pedig megtalálták az álltalam bizonygatott 43le-t azt mondták vigyek nekik tipusbizonyítványt mert az álltaluk nyílvántartott ua. motorok mind43kw-osak.A tipusbizonyítványt a magyar forgalmazó ídáig sem tudta kiadni.Vagy hozzak nekik Japánból?A közlekedési hatósgnál nyílvántartott DR-ek mind 43kwosak voltak a papírforma szerint.Ezek után arra a következtetésre jutottam hogy kettőnk közzűl valaki nemnormális.Azt nemtudom hogy márkatársaim tudják-e hogy mi van a forgalmiba írva és mi után fizetik a rájuk kiszabott gépjárműadót és az idei évtől az átírási illetéket.Ha valaki tud segíteni kérem tegye meg.
De nem kell ettől megijedni,mert kis ráfordítással mindent rá lehet pakolászni. Enyémet is most bütyköljük.: Elől: tompított ,távolsági, fénykürt, sima kürt, ledes indexek,ezeknek visszajelző lámpák, 2 tükör, Vapor műszeregység (vízhőfok, fordulat, sebesség,napi számláló , stb) Hátul : helyzetjelző ,féklámpa és rendszámvilágítás.
üdv
Érdeklődnék,hogy az SM hátsó féktárcsát mennyiért adod?
üdv
Az index bekötése nem is olyan egyszerű,mert nem csak 4 villogóra lesz szükséged,hanem index relére,kábelkötegre,kapcsoló konzolra.Ja és ha jól tudom az E-n nincs refi sem.Gondolom hőgomba is kilőve,meg termosztát,üres visszajelző.Szóval a műszerfal visszajelző lámpái ezek nélkül nem is működnének.
Műszerfal jó lenne, legrosszabb esetben vennék rá valami fullos bike órát,de a gyárit szeretném.(amelyiken nincs arra is belehet kötni?)Zárható tanksapka megoldható,féklámpa havernak van gyárin,index megint csak megoldható. Én túrázgatni szeretnék vele,de mivel a Bakonyban lakom és a haverok enduroznak természetesen vinném terepre is.
Aztán rá kellett jönnöm,hogy ha E-ből szeretnék SM-et,még rámenne egy valag pénz.Az sm szett 150K és még rosszabb esetben se műszerfal,se zárható tanksapka,féklámpa,fordított teló,index....
Számomra ennyit nem ért volna az a plusz 10ló,miközben a nyomatékra szinte megegyezik a két típus.
Azt viszont hozzá kell tennem,hogy a környéken még csak egy jól megtermett domb sincs,azon kívül,amit a ruszkik összetúrtak.
Földútra meg megteszi az motyó is.
Főként műúton használnám tehát sm cuccal,de persze néha-néha kivinném terepre is. E-szériát szeretnék,sm ill enduró felszereléssel max. 800.000ft-ba szeretném megúszni.
üdv
Drz vásárlás előtt vagyok. Tudtok adni egykét tanácsot mire érdemes odafigyelni? Ismerős körben van drz nagyon dicsérik igaz nem régóta van meg neki.köszi
üdv