Nekem a sport van. Oda kell figyelnem a láncra mert ha laza akkor sajnos igen, darabolja a gumi peremét. De ha a feszesség megfelelő akkor még 2személy alatt se éri el
Nekem 160-as Continental van benne hátul. Piszok jól tapad. Nagyon jól dönthető és nagyobb sebességnél se licitál be a kanyarba. Szóval Én ezt ajánlani tudom neked
igazából ez nem is lenne különösebb gond, ha a hátsó gumim nem 2-3 mm futófelület lenne. a vizsgabázison megkérdezve a fickó azt mondta rá, hogy határeset...
szal ha cserélnem kell mit ajánlotok? szinte csak utcán használom azon belül is csak városban. relatíve legyen hosszú futásteljesítményű.. kb 10.000 km... árba 30+. most 150-es van benne de a 160-as megfordult a fejemben hogy lehet az kellene.
1. Nolan X-lite X701 versenybukó párszor használt új állapotú XL-es eladó vagy L-esre csere 45.000 ft.
2. DRZ 400 gyári Excel SM szett karcmentes tárcsákkal lánckerékkel jó gumikkal FIX 150.000 ft
3. DRZ 400 gyári kipufogó szép állapotban nincs agyonverve 14.000 ft
4. 150es Freestyle Snowboard kötéssel 44es cipővel együtt 13.000 ft
5. Nokia N82 gyári független minden cuccával+Navigáció+2gb micro sd+autóstöltő 18.000 ft
Aha,mert gyári!
Az utángyártott prox,vertex,wössner gyűrűk meg a pinkmotors szerint nem mennek rá a gyári dugóra.Na mind1,most hagyom így,végül is még nincs kopáshatáron a két kompressziógyűrű,az olajlehúzóra meg nem találtam adatot,ott viszont nagyobb az illesztési hézag.Ezért gondoltam,hogy cserélem,de ennyiért nem kell.Inkább komplett dugószettet veszek a következő télen.
Hali!
Én is nemrég engedtem le az olajamat és hasonló benzin szagot tapasztaltam,mondjuk nekem olajfogyásom is volt.
Én leszedtem a hengert,hengerfejet és most szimeringezem,gyűrűzöm.
Apropó,vki nem tudja,hogy gyári gyűrűszetett hol lehet kapni korrekt áron?
Mert a motorradnál 22K.
Nekem AC 10-em van, őszel tetem fel, még nem sokat mentem vele. A véleményem az, róla, hogy sárba, és puha talajba nagyon nagyot fog, mivel nagyok a bütykei. A profil mélysége is nagyobb az átlagosnál, ezért én sokszor úgy éreztem 1.1-es guminyomásnál, hogy lapos a gumi, de meg lehet szokni. Száraz poros talajon viszont eléggé csúszik, estem is ez végett egyet vele. Szóval ha általában mély talajon közlekedsz akkor jó, ha sokat mész száraz poros úton akkor ne vedd meg. Nekem előtte 2x Mitas C10 használtam, szerintem az kompaktabb gumi volt, viszont gyorsabban kopott.
szerintem csak abban segít hogy ezt a kis zörgést eltüntesse , de aki még nem hallott több drz t az szerintem nem tudja ez alap ennél a típusnál, nekem is sokan mondták még a dt-nél hogy valami zörög benne ,de annak is volt valami alap zöreje, szóval nem tudom ere gondoltam így elsőre
és ennek van előnye az automatával szemben? azon kívül hogy pontosabban betudod állítani a feszességet. ha jó a vezlánc meg a feszítő is, szerintem feszít az is annyit amennyit kell
Nekem 160-as Continental van benne hátul. Piszok jól tapad. Nagyon jól dönthető és nagyobb sebességnél se licitál be a kanyarba. Szóval Én ezt ajánlani tudom neked
Suzuki Drz-re keresek supermoto szettet rossz állapotú is érdekel maximum 100 ezret tudok adni érte !
Emailt: honda250@gmail.com
Tel.: 06307424192
Üdv: Péter
igazából ez nem is lenne különösebb gond, ha a hátsó gumim nem 2-3 mm futófelület lenne. a vizsgabázison megkérdezve a fickó azt mondta rá, hogy határeset...
szal ha cserélnem kell mit ajánlotok? szinte csak utcán használom azon belül is csak városban. relatíve legyen hosszú futásteljesítményű.. kb 10.000 km... árba 30+. most 150-es van benne de a 160-as megfordult a fejemben hogy lehet az kellene.
ki mit ajánl? gyári SM.
Van pár eladó cuccom:
1. Nolan X-lite X701 versenybukó párszor használt új állapotú XL-es eladó vagy L-esre csere 45.000 ft.
2. DRZ 400 gyári Excel SM szett karcmentes tárcsákkal lánckerékkel jó gumikkal FIX 150.000 ft
3. DRZ 400 gyári kipufogó szép állapotban nincs agyonverve 14.000 ft
4. 150es Freestyle Snowboard kötéssel 44es cipővel együtt 13.000 ft
5. Nokia N82 gyári független minden cuccával+Navigáció+2gb micro sd+autóstöltő 18.000 ft
Postázom is a cuccokat!
Üdv: Edem
Ma érdeklődtem meg én is:
Gyári dugóra gyűrűk: 20.290 Ft
Prox dugóra gyűrűk: 12.800 Ft
Nem akartam dugót venni, de így, hogy ha hozzáteszek mégegyszer ennyit és szinte kapok új dugót gyűrűvel akkor lehet az lesz
ár:155e.ft.
06-30-44-88-023
Az utángyártott prox,vertex,wössner gyűrűk meg a pinkmotors szerint nem mennek rá a gyári dugóra.Na mind1,most hagyom így,végül is még nincs kopáshatáron a két kompressziógyűrű,az olajlehúzóra meg nem találtam adatot,ott viszont nagyobb az illesztési hézag.Ezért gondoltam,hogy cserélem,de ennyiért nem kell.Inkább komplett dugószettet veszek a következő télen.
Mit gondoltok erről a motorról?Aki tud valamit róla,az megírhatná!
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_dr_drz_
400s_rendszamos-4954621
Köszönöm szépen!
Amikor egy dugószett gyűrűvel meg 40?
Az szép...
Én is nemrég engedtem le az olajamat és hasonló benzin szagot tapasztaltam,mondjuk nekem olajfogyásom is volt.
Én leszedtem a hengert,hengerfejet és most szimeringezem,gyűrűzöm.
Apropó,vki nem tudja,hogy gyári gyűrűszetett hol lehet kapni korrekt áron?
Mert a motorradnál 22K.
Nekem AC 10-em van, őszel tetem fel, még nem sokat mentem vele. A véleményem az, róla, hogy sárba, és puha talajba nagyon nagyot fog, mivel nagyok a bütykei. A profil mélysége is nagyobb az átlagosnál, ezért én sokszor úgy éreztem 1.1-es guminyomásnál, hogy lapos a gumi, de meg lehet szokni. Száraz poros talajon viszont eléggé csúszik, estem is ez végett egyet vele. Szóval ha általában mély talajon közlekedsz akkor jó, ha sokat mész száraz poros úton akkor ne vedd meg. Nekem előtte 2x Mitas C10 használtam, szerintem az kompaktabb gumi volt, viszont gyorsabban kopott.
de haverokét se halottam