Nekem is lenne ismét egy gyors kérdésem.A szelepszár szimering paraméterei megegyeznek mindhárom típusú DRZ-nél?Magyarul beépíthető-e a Sm-be E-s vagy S-es szelepszár szimering?
nem ide való téma, de:
Vállalok CNC marást, esztergálási munkákat.Barnítást, horganyzást, és homokfúvást, nem csillagászati árakon!
kisszirt@citromail.hu
szerencsés vagy!
Egyébként neked hogy van megoldva a műszerfal?Vettem hozzá fejidomot, és nem tudom összehozni, hogy ne legyen csúnya ha fenn van mind a kettő.
Köszi!
Csak azért kérdem,mert szétdobtam a motort ebben a nagy téli unalomban.Ma leszedtem a hengert is és eszembe jutott,hogy itt a fórumon írt vki a talptömítéssel kapcsolatban(S-ben,Sm-ben vastagabb,mint az E-ben).Nekem 3 lemez van a hengerfejnél illetve 3 a hengertalpnál.Ha csak 1-1-et teszek vissza,növekszik a kompresszió igaz?Vagy ne szórakozzak ilyesmivel?
A másik "jelenség",amit tapasztaltam,hogy a kipufogó szelepek pereme enyhén kiemelkedett egy szakaszon.Az egyiken szinte alig látható módon.Csak akkor vettem észre,mikor letakarítottam a kokszot.Lehet ez a túl nagy szelephézagtól?
Tavasszal mértük a hézagokat,akkor minden normális volt.
Eladó a képen látható gyári Suzuki DR-Z 400S K4 fejidom!
A képen látható állapotban!
A bekarikázott résznél egy horzsolás van és egy kb 2 cm hosszú lyukacska a horzsolásból kifolyólag, azon kívül nagyon szép állapotban van, nem törött!
Az ár megegyezés tárgyát képezi, igazából nem tudom mennyit érhet.
Elkövettem azt a hibát, hogy eladtam a DRZ-met. Viszont maradt pár cuccom amit eladnék: túra tank (Acerbis Aprilia), nyereggel (ez visszaalakítható rövidebb egyszemélyesre), hozzá faragott eredeti Suzuki oldalidomok, kétujjasra vágott kuplungkar, vadiúj hátsó lánckerék, csomagolásában. Ha valakit érdekel: leventeklr@freemail.hu
ááá semmi gond :) ! hát egyszer volt olyan hogy letört a berugótengely színbe a blok oldalával :S elvolt öregedve , teloba lett szimering cserélve , és kb ennyi , ezen kivül semmi más ...
Vállalok CNC marást, esztergálási munkákat.Barnítást, horganyzást, és homokfúvást, nem csillagászati árakon!
kisszirt@citromail.hu
Egyébként neked hogy van megoldva a műszerfal?Vettem hozzá fejidomot, és nem tudom összehozni, hogy ne legyen csúnya ha fenn van mind a kettő.
üdv.
Csak azért kérdem,mert szétdobtam a motort ebben a nagy téli unalomban.Ma leszedtem a hengert is és eszembe jutott,hogy itt a fórumon írt vki a talptömítéssel kapcsolatban(S-ben,Sm-ben vastagabb,mint az E-ben).Nekem 3 lemez van a hengerfejnél illetve 3 a hengertalpnál.Ha csak 1-1-et teszek vissza,növekszik a kompresszió igaz?Vagy ne szórakozzak ilyesmivel?
A másik "jelenség",amit tapasztaltam,hogy a kipufogó szelepek pereme enyhén kiemelkedett egy szakaszon.Az egyiken szinte alig látható módon.Csak akkor vettem észre,mikor letakarítottam a kokszot.Lehet ez a túl nagy szelephézagtól?
Tavasszal mértük a hézagokat,akkor minden normális volt.
Légszűrőt menyiért adod?
17.000 az irányár a szettre.
A képen látható állapotban!
A bekarikázott résznél egy horzsolás van és egy kb 2 cm hosszú lyukacska a horzsolásból kifolyólag, azon kívül nagyon szép állapotban van, nem törött!
Az ár megegyezés tárgyát képezi, igazából nem tudom mennyit érhet.
kgktm@citromail.hu
gumiszett ára
Elkövettem azt a hibát, hogy eladtam a DRZ-met. Viszont maradt pár cuccom amit eladnék: túra tank (Acerbis Aprilia), nyereggel (ez visszaalakítható rövidebb egyszemélyesre), hozzá faragott eredeti Suzuki oldalidomok, kétujjasra vágott kuplungkar, vadiúj hátsó lánckerék, csomagolásában. Ha valakit érdekel: leventeklr@freemail.hu
Köszi!
Egyébként neked nemvolt eddig semmi gondod a motorral?