1000 km-ként cseréled, tuti nem lesz gond. Azért az is számít, hogy az előző tulajok igényesek voltak-e a moccijukra.
Enyém idén lesz 10 éves, és még nem volt szétborítva a blokk. Kb. 20e km van benne.
Sokan vásárláskor attól félnek, hogy mennyit használták a kiszemelt DRZ-t terepen. Én vegyesen használom, és az a tapasztalatom, hogy aszfalton sokkal "alattomosabban" szét lehet hajtani mint terepen. Mivel az aszfalton, használt motor lehet csili-vili, ha meg közbe füstöl a gumi, minden fokozatba leszabályzásig pörgetik, stb. és nem látszik rajt semmi. Ellenben terepen ahhoz, hogy valaki így kezelje, ahhoz azért tudás is kell, mert hamar odabasz, oszt törik csont, műanyag, meg minden. Ez az én véleményem és meglátásom.
Tök mindegy, hogy mennyi van benne, vagy mit mondanak! Ha tetszik vedd meg, a többi majd kiderül menet közben! Autót- motort ugy kell venni, mint ahogy a nők szoktak vásárolni: ha tetszik megveszed és kész! Nekem eddig ez bevált! Kb 20 óránként olajcsere és akkor nem lesz gond!
Igazad lehet, bár felszerelés előtt nézegettem, hogy hogy állna jól és így sikerült. Azt is figyelembe vettem, hogy ha teljesen betolom akkor a kis szerszámtartó felfogatásáig benyúl, és nem akartam levágni belőle.
Kösz a válaszokat! De nekem nem sokat mond az,hogy sokat,mert elképzelésem sincs,hogy mennyivel bír ki többet mint pl. egy cross motor! Mert mondjuk 10E km rengeteg egy crossba,de van egy DRZ E amivel szemezgetek és abban 10Ezer van,csak nem tudom,h az sok-e!
Mi is ilyen sárvédőtoldatot szereltünk a Dörzimre. Annyi h a Clear búrásat szép kis fehér. indexekkel.
Meg szerintem szebben mutat ha kicsit beljebb rakja az ember, úgy hogy fedje a sárvédő a lámpát teljesen.
Hali!
Javított már valaki vízpumpát közületek? Mert az enyém kifelé szivárog egy kicsit, és szétszedtem megpucoltam mind a kettő O gyűrűt és bekentem pasztával, és még mindig szivárog. Van egy harmadik is de az a deknibe olajat tömít. Szóval vegyek új tömítéseket. A spec. paszta miért nem fogta meg? Tapasztalat.
Sziasztok! Nincs tapasztalatom a DRZ E-ben és így hogy nem üzemórás motor gondolom nem kell dugót meg ilyesmiket cserélni,de az érdekelne,hogy kb. hány Ezer km-t lehet bele hajtani mire szét esik a motorja?
Enyém idén lesz 10 éves, és még nem volt szétborítva a blokk. Kb. 20e km van benne.