Hát én is mikor megvettem talán tudtam vele menni 4ezret és szó szerint szétrobbant a váltó benne majdnem komplett váltó kellet, új dugó, főtengely felújítás... stb. az is rohadt sokba volt
Ez egy olyan típus hiba amibe szét foromoztúk magunkat
Nem kell beszarni senkinek tőle évjáratól függetlenül
egyszerűen be kell ragasztani mind a 12 csavart és ennyi
Aki most vesz ilyen motor vesz kérdezzen rá hogy ö meg csinálta-e
és ha nemleges a válasz akkor semmi ördögösség csinálja meg
és a hiba kiküszöbölve
egy két éve tömegével csináltuk úgy néz ki fölnőtt még egy generáció
azóta , , " gyerünk csináljuk meg, mi az hogy" , ,
nagyon jó moci tény és való--nem bántam meg hogy ezt vettem.....már 5 éve megvan....kicsit meguntam már mint enduró de szerintem ha találok motoros társaságot motorozni akkor ujramegkedvelem a gépet...meg csinálok egy sm et belölle tavasszal így addig sem endúróként használom.....amugy ha elöbb tudtam volna ezta tipushibát akkor biztosan teszek ellene....AJÁNLOM MINDEN DRZ-TULAJDONOSNAK HOGY A GENERÁTOR CSAVARJAIT RÖGZÍTSE A BLOKKBAN VALAMI RAGASZTÓVAL........MEGÉRE EZÉRT SZÉTKAPNI 1-2 ÓRÁS MUNKÁVAL AZ OLDALDEKNI RÉSZT HOGY EZ ORVOSOLVA LEGYEN....NEM MINDEGY HOGY 5000 FTBA KERÜLA MEGELŐZÉS VAGY 130 000 BE A JAVÍTT ÁS UTÁNNA!
Sziasztok!Új vagyok a fórumon.Két hónapja boldog tulajdonosa vagyok egy 2008-as drz400-e-nek.Mivel nagyon ritkán ki szeretném vinni az asszonyt mocizni,szeretnék vásárolni egy s-es hátso lábtartót és segédvázat,mert úgy tudom kompatibilisek egymással.Ha valaki tud segíteni elérhet 06304600654-es mobilon vagy itt a topikon.Előre is köszönöm!
kollégám nagy drz-s.Azt mondta ha motort akarok venni, akkor ilyet vegyem, mert nincs még egy ilyen motor ami ennyit bírna.Hát ha tipus hiba ez, ez elég elkeserítő
De az tény, hogy szép moci
jah ismerem a sztorit....nekem mondjuk annyiban volt szerencsém hogy amotor télleg pipec volt és sajnos a generátor leszakadás az tipushiba drz nél és tudom h nem a srác miatt esett le és rakott rendet...szóval azért megértem mia baj....én eccer havertol vettem egy tuareg ralli 125 öt 160 000ftért....amikor utoljára összeszámoltam akkor 550 000ftomban volt és még nem volt teljesen jó.....szóval tudom gáz a helyzet..
de azt uyge tudod h részben te voltála hibás hogy megvettél olyan motort amit nem gondál átt rendesen hogy meg éri e vagy sem és hogy szerelővel menjél.....
nekem 2hét múlva szétment a főtengelyem.Kiderült 2 gyűrű és eltört, és a szelephimbák, és a vezérműtengely kopottak voltak.Hamár szétlett borítva cseréljünk ki mindent.blokk full generál, szinte.Gondolkodtam, hogy beperelem a csávót, mert 2hónap garancia van vásárlás után, hogyha rejtett hiba történik akkor köteles vagy visszavenni, vagy kifizetni a kárt.Hülye voltam, nem mentem bele.140.000 volt a javítás.Hihetetlen árak vannak ehez a motorhoz, és nagyon nehéz beszerezni.Ezek után láncszett, fékek, karbiban amit lehet, bowdenek amik már elfáradtak. meg még pár apróság.Nem volt olcsó, főleg, hogy 280-ért vettem így a motort.De legalább a supermoto felnivel együtt:)
igaz ami igaz énsem vittem magammal motorszerelőt mikor megvettem 5 évvel ezelőtt a drz-t veszprémben.....de nekem is 600 kilóméter után ledobta a generátort a motorom és csinált 120 000ftos kért.....gondolj bele mit éreztem akkor....
nem vagyok az élénk színek híve.Meg a papírmunkához sincs kedvem.Forgalmiba kék a motor.Majd egyszer átfényezem újra kékre ami kék, és annyi.Annyit időt, és pénzt költöttem már rá, hogy vehettem volna 5-6 kiló között egy normális motort.megbántam már, hogy megvettem, de valami kell a seggem alá :)
sebaj....amugy énsem értek fotosopphoz max csak fotózgatok de semmi több-----amugy iylenre nem gondoltál még hogy pl iylen ktm narancsos-piros váz.....nekem még az is felmerült mosta drz-m nél....még valamikor énis nekiülök,megvizsgálom stb h mi lenne a legszebb.....
azt javaslom a blokkfestésnél kérd ki egy festő véleméynét mert vannak olyan festékek amik száradás után több hónappal is az évek mólásával akár--a hő hatására meghuzódik a blokkon és cserepes nagyoncsunya lesz......volt egy haverom...vett egy épített cb 750 boldort amit átépítettek elég faszán és sárga festett blokkja volt...valamelyik motorrevü ben vagy wild magazinban benne is volt..kék moci sérga blokkal....na szóval azon nagyon csunyán meghuzódotta festék..figyelj majd rá mert lehet hogy többet ártasz vele mint segíttesz a blokkfestésnél
A vezérmű lánc feszítőn van még vissza 3 fog.Cserés a lánc vagy hagyjam még?
nagy.david@kalocsakom.hu
06-20-5-636-213
06-20-5-636-213
nagy.david@kalocsakom.hu
Valakinek esetleg van eladó km.órája DRZ-re, elfogatható áron.
Köszi
Nem kell beszarni senkinek tőle évjáratól függetlenül
egyszerűen be kell ragasztani mind a 12 csavart és ennyi
Aki most vesz ilyen motor vesz kérdezzen rá hogy ö meg csinálta-e
és ha nemleges a válasz akkor semmi ördögösség csinálja meg
és a hiba kiküszöbölve
egy két éve tömegével csináltuk úgy néz ki fölnőtt még egy generáció
azóta , , " gyerünk csináljuk meg, mi az hogy" , ,
kb.15cm eddig.
Ilyenkor jó lenne 1 quad!
ÜDV.
Itt nincs.
2005-től pedig,gyárilag korrigálva
De az tény, hogy szép moci
azt javaslom a blokkfestésnél kérd ki egy festő véleméynét mert vannak olyan festékek amik száradás után több hónappal is az évek mólásával akár--a hő hatására meghuzódik a blokkon és cserepes nagyoncsunya lesz......volt egy haverom...vett egy épített cb 750 boldort amit átépítettek elég faszán és sárga festett blokkja volt...valamelyik motorrevü ben vagy wild magazinban benne is volt..kék moci sérga blokkal....na szóval azon nagyon csunyán meghuzódotta festék..figyelj majd rá mert lehet hogy többet ártasz vele mint segíttesz a blokkfestésnél