Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

köszi a segítséget.
Én már nem akarom szétszedni a blokkot, mostanság volt felújítva.Kromofággal lemaratom a festéket, felcsiszolom ahol tudom, és lefújom vagy 4rétegben.
találtam egy képet, ugyan ilyen színű a motorom, csak supermoto felnikkel.Így szerintem korrektek a színek.Gány munka, de a photoshophoz nem értek, csak egy cnc marós vagyok:)
nekem úgy festették a vázat hogy a számát valamivel leragasztották
aztán azon még a gyári festék van
jah meg annyit a motorszámra visszatérve hogy vagy veszel teszkóban számbeütő szettet vagy elmész egy autoszerelőhöz és ot beütöd ujra amotorszámokat elötte pontosan uygan oda ,mivel hogy nem lopottt a motor ezért simán megengedi sztem a szerelő....én 250 ftért vettem számbeütő szettet a teszkóban....de azt jóllátod hogy ha kap egy réteged plusz a homokfuvás rendesen eltompítja a számokat...szóval a számokat rakd rendbe előtte és semmi baj nem lesz belölle mert van róla papirod meg minden és nem csalsz vele hanem megelözöd a problémákat amik felmerülhetnek majd....de pontosan uyganiylen szitu előtt állok énis....énmeg györben fogom homokfuvatni ahol a felnijeimet...
ha van valami kérdésed még tedd fel nyugodtan...én már egy suzukit megcsináltam így egy tsr 125 öt! citromsárga váza lett és mondanom sem kell hogy a haverok dobtak egy hátast mikor meglátták milyen pipec lett....mert mikor hozzámkerült a motor 3 szinü volt a vázam..kopottfehér--kopott narancs......kopott szürke..kurvacsunyavolt..de utánna isten lett!
szia..na az van hogy nem az miatt mondtam h te loptad csak esetlega faluban vagy városban ahol laksz a rosszakaróaid.....stb stb...még ha nem is hiszed hogy van akkor is van!
Szerintem keress googléban olyan oldalról képet ami neked hiányzik a dr 650 rs ekről.....és már meg is van oldva....azt olyanra szinezed amiylenre csak akarod....még ha nem is a tiedről van a kép!
Azt ajánlom ha vázat porfestetsz akkor feltétlenül csavraj be zsiros csavart a menetes lukakba a vázon mert utánna csak menetfuróval tudod kiszedni belölle a beleégett festéket...tapasztalatbol mondom....
a blokkot is ha festeni akarod akkor a legfinomabb homokfuvóval verettesd le vagy övegfuvóval...mindegy a lényeg az hogy finommal fuvassék mert a blokkanyag az sérülékeynebb....de szerintem azt szétkéne szedni a blokkot darabokban és elemenként csak a külsö felületeit lefujatni----szerintem a blokkban a kis menetes részeket szintén csavarral csvard be ami kicsit be van zsirozva..hogy könnyen kijöjjön ha lehült a blokk és megszáradt!
az alvázszám beütés gyári, én ahoz nem nyúltam! Mielött félre értendő lenne :)
gyömrőre viszem szintereztetni, ott le is homokfúvózzák.
a photoshop jó ötlet, csak szétvan kapva a motor, és képem meg nincs oldalnézetből.Mind1.
ez a másik gondom.Még régen az mzmet is átfényeztem, vittem műszakira, és aztmondta a jóember, hogy átvan fényezve, és átvan ütve az alvázszám.Ezért nem ment át a műszakin...Dr -el meg műszaki előtt állok.
A mostani számok meg nincsenek nagyon beütve, tartok tőle, hogy fényezés után eltünnek a számok.Vagy max azon a részen kevés anyagot fújnak.
Egyébként a blokkot szétszedve szokták fújni, vagy csak bedugaszolják a réseket?
szia....szintén iylesmire készülök.....de én a vázamat sztem porfestetni fogom de majdnem gyári szinüre......mert ha esetleg meglátná valaki hogy más mint az eredti akkor ne az járjon az eszében hogy biztos törött volt a vázam meg lopott stb hanem inkább lássa azt hogy na milyen szép megkímélt eredti vázsuin sötétszürkén.......
szerintem gyári szinekbe gondolkodj.....vagy photosoppal szinezd ki többszinüre a vázat és akkor tudsz választani könnyen....és ne ránk halgass hanem neked kell hogy tetszen a moci......én is így csináltattam porfestővel..tervek alapján piros és fekete közül választhattam de a piros felni az olyan bohócos volt.....a fekete felni meg oylan komolynak nézett ki----pl ktm-en--kawasakin---láttam hasonló fekete felniket és nagyon bejött.....valaki rózsaszint mondott hogy leygen oylan:)
Heló!

Téli felújítást teszek a motoromon, a vázat, és a hátsó lengővillát újítanám fel, az idomok jó állapotban vannak.Kék szinű idomok vannak rajta, fehér vázzal.2 szín közül macerálok, vagy fekete, vagy valami sötét ezüst legyen a váz.A lengővilla az ezüst.Szerintetek milyen szín lenne a passzolós?
http://www.sportmotor.hu/motor...
A videó óta fekete első hátsó sárvédő van rajta, fekete fejidommal.
Ismerős a dolog,nekem is mondták az idősök,hogy tapasztalatból beszélnek és 3ezer fölé nem szabad pörgetni egyik motort sem,mert bezőrgösödnek és ezekkel az új motorrokkal baj van,mert lefelejtették a láncvédő bakelitet
Természetesen keresek egy jó kerékszerelőt aki jól megtudja csinálni
de azért olyan embernek add aki ért is hozzá..nemám nekiadod valami babetta javíttó műhelynek ahol még azt sem fogják elhinni hogy van 18 colos endurókerék----
apám is simsonnal mászkál mai napig.....60 éves de más motorról még nem is hallott....sokszor olyan emeletes baromságokat mond a motoromról h az kész.......pl azt h nem számítt hogy ha üt a főtengelyem mert a simsonnak is üt és mégis elmegy 30 000km-t! head shot
Kösz,ez egy igen jó hír
szia igen....az enyémben még tojás is volt.....az első felnim még repedve is megvolt..frankün tutira megcsinálják nefélj......az alu ezért jó anyag mert puha fém és könnyen javítható...
Sziasztok,olvastam,hogy volt szó a kerekekről! Az én hátsó kerekemben van egy kis nyolcas,azt küllő centírozással ki lehetne szedni belőle szerintetek?
Hali!
Szereztem gyári fojtást a Yoshidba!
üdv.
meg lehet javítani is, fel kell tölteni és vissza sűlyesztgetni egyesével a hibás furatokat. vagy alátét a küllő anya alá esetleg?
aham értem......hát akkor sajna cserekerék... nem irigyellek!
nekem azt javasolták miután megtörtént a vizsga hogy 2-3 hetet ha lehet hagyjak ki .....és utánna ha esetleg beleköt a rendőr hogy nincs féklámpám meg stb stb..ak mondjam az hogy miután levizsgáztattam utánna átszereltem iylen állapotura mert terepen többet használom és ott letörne a nagy rendszámtáblatartó meg a féklámpa.....de sosem volt gond ilyennel....1 szer sem...csak az történt hogy pár éve egy srác itt a városban valami 1000 es géppel jogsi meg mindennélkül elütötte a szomszéd sunát aki ráadásul 3 gyermek anyja volt és nem is nézett ki rosszul.....kb 20 méterre ellökte acsajt mikor átment az uton a bicajjal és bekeményítettek az óvári rendőrök....ráadásul a srác vitt egy csajt is......magamögött! naszóval meglátotta rendőr és messziröl kiszedetta sorbol....elöször csak fiygelmeztetést kaptam erre 1 hét mulva pontosan uyganott csak a másik sávban uyganaz a rendőr elkapott----megjegyzett magának és feljelentett! 20 000ftom bánta...de agyári sárvédömön volt az E sárvédőn a rendszám....ennyi--
amugy van ugy hogy megdicsér a rendőr hogy ez igen....ez már motor nempedig a versenymotorok stb stb---szóval csak véletlen kifogtam egy bunkó rendőrt de amugy jófejek sztem....csak szépen kell beszélni velük!
Hali! Azért nem lehet meghúzni,mert teljesen összegyógyult a menet,már melegítéssel is próbálkoztunk. Gondoltam én is az átküllőzésre,de sajnos az előző gazdája nem vette észre hogy lazák,így már teljesen kikoptatta a küllőanya a fészkeket. Tehát mindenképp komplett kerék kellene.
Igaz, de ha "segítség" nélkül átmegy a vizsgán akkor a rendőrnek is meg kell felelnie.
szia.....szerintem nem a müszaki vizsga a durva benne ,mert azon simán átmegy szerintem bármikor...hanem inkább az hogy a rendőrnek is teccen----
Köszi! A hirdetésben írtad, hogy E betűvel ellátott és így már remélem átmenne a műszakin. A továbbiakat beszéljük meg itt: metalphepi@citromail.hu
mi a baj ......hogy érted hogy lóg?
nem lehet meghúzni vagy hogy? 4 évvel ezelőtt az enyémet is kicentirozták.....azóta megint esedákes volna....
biztos nemlehet megcsináltatni?
nem akarok nagyon beleszolni más üzletét rontani....de egy küllöszett is olcsóbb asszem parilla-nál lehet venni mindenféle küllőt...alufelnit stb...asszem 24 000ft a küllő egy alufelnibe... de egy használt kerék kb 45...!
Íme a kép amit ígértem.
Sziasztok,mint sokmindenkit,engem is érdekelne egy jó állapotú DRZ enduro hátsókerék,mert az enyémben lóg az összes küllő,és esélytelen a meghúzásuk.