Ha lazábbra tömöd hangosabb lesz!
Én úgy szoktam hogy felvágom a kipufog tömő anyagot/lapot.
Egyszer a kipufogó hosszára, aztán utána kb 60cm-es darabokra.
Elkezdem nagyon szorosan rátekerni a perforált csőre és valami spárga szerüvel jól rákötöm,aztán jöhet a következő réteg!
Amikor néztem 5-6L között, de mostanában nem benzinkúton tankolok,ugyhogy nem tudom!
Igaz 20km-nél hosszabb úton nem is tudom mikor voltam utoljára, talán nyár elején, ez full Bp városi (dugo) fogyasztás.
Lhet országúton lemenne akár 4,5L -re is
Sziasztok!
Sport kipufogó tömésével van valakinek konkrét tapasztalata? Milyen anyagot érdemes bele tenni, mennyire kell szorosra tömni stb.?
Levettem az (albert) dobot, mert ezzel nem valószínű, hogy átengedik műszakin.
Megkopogtattam, anyag van benne még (rongyszerű volt benne, amit én legutóbb tömős kipufogógyapottal pótoltam ki. Sajnos elég hangos, éles a hangja. Jó lenne ha mély dübörgő hangja lenne inkább. Arra gondoltam, hogy kiveszem az eredeti feltekert táblás anyagot, újratömöm teljesen. Úgy gondolom, hogy ha lazábbra tömöm, halkabb és mélyebb hangú lesz, de félek, hogy hamar kiürül a gyapot belőle. Pláne ha nem kipufogógyapottal tömném, mert azzal arany árban lenne...
Tapasztalat? Ötlet? (A perforált csövön van kb. szúnyogháló sűrűségű fémháló.)
Üdv: 2N
Dávid! Nagyon köszi a kuplung alkatrészeket, és a többit, nagyon finom lett a kuplung, már nem kell stresszelnem induláskor, hogy kb. négyből egyszer lefullad a harapós kuplung miatt.
Hülyeség volt otthagynom a szerkezet többi részét, mert van egy kis kopás az enyémen, de majd jelentkezem, ha cserélnem kell.
Szóval köszi a jó alkatrészeket, és a jó árakat!
Hali!
Mennyit adnál érte? A szikrafogó még benne van, nincs össze verve. Én 2 hete vettem, de az enyémre nem jó, mert nekem vastagabb a könyök, meg nem jó helyre esnek a felfogatók. Pedig E-ről vette le az előző gazdája!
tényleg ennyit eszik, terepen azért egész más, lehet a csuklóm miatt van, ott szeret eszegetni, sokat gyorsítok ki, utcán nem szoktam nagyon cibálni a gépnek
Igen, ilyesmire gondolok, a külföldi forumok olvasgatása után meg főleg,annyi féle fcr-van mindegyik kicsit más.
/én 120 max 130km-t tudtam elmenni egy tankkal.../
Tényleg milyen moccod van most?
Az enyém 190-es főfúvókával, nyitott dobbal és légszűrőházzal is elment 190 km-t egy tank (9 l) benzinnel.
Akkor tehát nem maga a karbi kontrukciója, hanem az optimálistól eltérő beállítások okozzák a többletfogyasztást. Így teljesen "jogos" és logikus is a dolog
Igen gyári beállítással,de az elég szegény volt gyárilag, én anno az sxc be beleraktam egy 186os főfúvókát+okos tűt+powernow-t és Akropovic-al nem is mert 5L alá a fogyi akárhogy figyeltem
Igaz,nem is gyorsult le az 525sm:)
A gyári kipuffal meg gyári karbi beállítással 4l körül volt, de a drz vel más a helyzet,mert itt majdnem mindenki (én is) egy más motorra való fcr-t aplikáltunk a dr-z re és nem cseréltük ki a komplett belsejét, hogy 100% osan meggyezzen a gyári adatokkal...tehát kb. beállításokkal megyünk, innen ered a többlet fogyasztás is szerintem!
Szerintem ezt így elég sarkos kijelenteni, Te is pontosan tudod hogy az LC4-eknél pont a gyorsító nélküli Mikuni karbis 640-esek fogyasztottak többet, nem az FCR-es SC-k, SXC-k...
Nem a levegőtől megy jobban:)
Több benzin kell a nagyobb teljesítményhez!
Ott a gyorsító fúvóka, minden gázadásra spicc a hengerbe, ez nincs a gyári karbiba + többlet fogyasztást eredményez!
valamit valamiért!
Sziasztok!
Az hogy lehet, hogy nekem max 3-at eszik a vas?
Mostanában csak omv maxmotion 95- öt tankolok, nagyon gazdaságos az a benzin!
Múltkor nem akartam elhinni, de 2,6 nál nem ment bele több, 100 km után
De érzékelhető egy pici teljesítmény csökkenés.
(A motoron gyári minden, 2005-ös, városban 70-körül 5.-ben, főúton 100-al szoktam utazgatni, 130-körül előzgetek)
Van egy 20 éves clióm, az is egy literrel kevesebbet eszik tőle.
jah mondjuk olyan nagy különbség nincs a 15/43 és a 14/41 között, én 100 al szoktam vele menni és ott fogyaszt 4 litert/100km ennél gyorsabban nem szoktam cska ha előzni kell, mert nem szeretem szétpörgetni a mocit, pont ezért gondolkozom most a 15/39 es áttételéen, amúgy itt zsoktam nagyjából megnézni az áttételi arányokat http://www.jtsprockets.com/52....
Hali!
Hát nem tudom, hogy mennyire lesz lassú, most 14/41 van fent, és 110-120 az utazója. Egyébként csak egy kis városi bohóckodásra akarom kipróbálni a 14/43-at.
Én úgy szoktam hogy felvágom a kipufog tömő anyagot/lapot.
Egyszer a kipufogó hosszára, aztán utána kb 60cm-es darabokra.
Elkezdem nagyon szorosan rátekerni a perforált csőre és valami spárga szerüvel jól rákötöm,aztán jöhet a következő réteg!