Üdv. Suzuki DRZ400 E-t mennyire könnyű le műszakiztatni? mert ugye se index se km óra se semmi. Ma voltam egy 2003as E-t nézni 470ér, de nem tudom nem e lenne jobb egy S változat. Tanácsokat szívesen fogadok. előre is köszi
jah, és még mindig nem tudom hogy motor ügyileg mit hozzon a jövő. Mert van a pille projekt amit be szeretnék fejezni, ugyanakkor vonzana egy öreg dr500-dr600 is, és most van egy nagyon szép trx850 jó áron. Amíg nincs állandó meló, addig meg csak egyet lehet, de azt legalább teljes erőbedobással Azt kell eldöntenem, hogy merre, hogyan és miként akarok motorozni.. vannak terveim, de nem kívánják egy ilyen fórum nyilvánosságát.. egyelőre
látod nem tudsz elszökni előlem. Végigolvastam az index-en a drz átalakítási eszmefuttatásait a tapasztalt srácoknak és rengeteget tanultam belőle. Azóta már én is faragom a gépemet,ami ugyan olyan mint a tiéd. Te hogy állsz a felkészítéssel?
Nem öröm ezekkel a motorokkal burkolatlan utakon menni.Volt olyan út amiről vissza is kellett fordulni,mert sérülés nélkül nem bírták volna a motorok . Elragadott minket a kaland ördöge ezért kínoztuk a technikát. A DRZ a tanulópénzből vett nyúzható jármű.Majd felteszem,ha kész .
Feltétlen kíváncsi vagyok rá, majd tegyél fel képeket.
Naked bike-okkal elég érdekes lehetett a terepezés... hogy bírták a masinák? Bár a CB 1300 legendásan strapabíró gép.
Üdv!
Bravó! Ötleteim nekem is vannak.
Minden rendben van szerencsére. Most hétvégén kiderül az egyetemi időbeosztásom is.
Nem hiszem, hogy lenne most ősszel realitása még egy túrának.. de jövőre 5 hosszú hétvége lesz.. így vannak ötleteim.
két hete hívlak sikertelenül,mi van veled?
Folyamatosan "tuningolom" és használom is bőven. Február óta azért csak gurult bele 2000 km (95 %-ban terepen). Szombaton is gurulunk egyet Vác felé
Most itt jár a "tuning":
Nincs valakinek eladó használt féktárcsája hátra (enduróra)?
Esetleg DR-z hátsó kerékagy is érdekelne.
Köszi
TJ
Mikor akarsz indulni Mongóliába? mert február óta nem sok történt a motoron,akkortájt kezdted próbálgatni a DRZ-t.
látod nem tudsz elszökni előlem. Végigolvastam az index-en a drz átalakítási eszmefuttatásait a tapasztalt srácoknak és rengeteget tanultam belőle. Azóta már én is faragom a gépemet,ami ugyan olyan mint a tiéd. Te hogy állsz a felkészítéssel?
Hát itt is összefutunk?
49x60x10
+ ha valaki tudja mekkora a szimering DRZ E-be?
Akkor most hányas legyen?
Feltétlen kíváncsi vagyok rá, majd tegyél fel képeket.
Naked bike-okkal elég érdekes lehetett a terepezés... hogy bírták a masinák? Bár a CB 1300 legendásan strapabíró gép.
Üdv!