több helyen kell leengedni? vázból kicsurgott -blokkból kicsurgott -szűrőből kicsurgott az összes, ennél több helyet nem tudok elképzelni h honnan eresszem még le
Egy cross versenyszerelő szervizelte le azt mondta nem kell mert még jó állapotban van sokat elmegy még meg plusz1-2 lőerőtől nemlesz baja mikor az E 50 le és abban is ugyan olyan van
Nekem olcsóbban voltak cuccok de dugócsere, szerelés, olajcsere, olajszűrő , kuplung bovden tömítés szett jött ki 49 ből,: prox dugó emelt kompressziós, gyári boden, tömítésszett, motul 5100 olaj és olajszűrő nemtudom milyen
de akkor szereléssel max 60 ból kijönne neki
hali, egy kis segítség: van egy drz sm típusú motorom, kétszer cseréltem benne eddig olajat amióta nálam van, és kb 1,8 litert töltöttem bele de a leeresztésnél csak 8 dl jött le, vázból blokkból szűrből összesen, de viszont a gép nem füstől nem csörög zörög nincs olajfolyás sehol........ hova tűnhet el az olaj?
Szevasztok!
Valaki adja már meg egy olyan szerelő elérhetőségét Budapesten ,aki ért a motorhoz,látott már ilyet,nem kezdi azzal,hogy "aha,hát jó,jó,de gyengécske motorok ezek,bezzeg a KTM,meg a Husaberg..."stb.
Ja és érdekelje is amit csinál és ne akarjon fél órás munka ellenértékével a száz leggazdagabb magyar listáján előkelő helyre kerülni.
Szóval ha valaki ismer egy korrekt szerelőt,kérném jelezze!
Köszi.
Szia ! Érdeklődtél a motor után telefonon: 37000 km van benne fel lett teljesen újítva 1000 km -el ezelőtt. emelt kompressziós dugó van benne kb 42 Le, új kuplungbovden 1500 km es pirelli scorpion gumik szép állapotban van a motor. ledes hátsó lámpa, hátul kis indexek de megvan az eredeti mindenből. a motor 25 kw-os papírokkal van mint ahogy azt már mondtam. ha bármi kérdésed van telefonszámom: 0630 20 19 727. Ha esetleg nem érdekel a motor kérlek azt is jelezd akár itt a fórumon
de akkor szereléssel max 60 ból kijönne neki
Beteg a Suzim eszi az olajat és kormos a kipuff!
Szerintetek mi lehet a baja,mibe fog nekem ez fájni?,
Szívesen csatlakoznék!
Valaki adja már meg egy olyan szerelő elérhetőségét Budapesten ,aki ért a motorhoz,látott már ilyet,nem kezdi azzal,hogy "aha,hát jó,jó,de gyengécske motorok ezek,bezzeg a KTM,meg a Husaberg..."stb.
Ja és érdekelje is amit csinál és ne akarjon fél órás munka ellenértékével a száz leggazdagabb magyar listáján előkelő helyre kerülni.
Szóval ha valaki ismer egy korrekt szerelőt,kérném jelezze!
Köszi.