Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

És Ak val vezethető forgalmiban 25 kw van íratva első forgalomba helyezés óta !
Az enyém eladó igaz nem sm hanem S !
Igazán nincs mit, nekem leégett tekerccsel is ment, csak nem volt semmi töltés és leettea az akkut.
Tekercselek minden típushoz generátort, önindítót!
További részletek itt: http://indukcio.uw.hu
Hívj bátran hétvégén is: 06 30 262 5500
Sziasztok! Vennék "A korl" jogsival vezethető DRZ-t! SM-et inkább, de más is szóba jöhet. Néz(t)em az összes hirdető oldalt, de azért ha ti is tudtok ajánlani valamit, azt megköszönném!
Eladó a képen látható kuplungkosár, feleslegesen lett kicserélve.

11000Ft-
Ez itt a hajtókarom, vagyis ez volt benne.

Meghibásodás oka.: emelt kompressziós dugattyú + gyári hajtókar.
A haversrác nem cserélt kart..
Most olyan csendes a blokk, hogy néha ráindítok, mert azt hiszem nem is jár.
Nyilván függőlegesen álló motornál, nem oldaltámaszon lévőnél!
Annyit töltöttem bele hogy a két jel közti táv feléig, kétharmadáig érjen. Ez olyan 1,3-1,4 litert jelentett az enyémnél.
Hali!
A robbantott rajzokon lévő fogaskerék cikkszámokat írd fel, és hasonlítsd össze, ha valamelyiknek ugyan az a száma, akkor az alkatrész is ugyan az.
Te mennyit raktál bele mikor még meg volt? Neked látszott a blokk oldalán a kis ablaknál az olaj?
Helló.

Tudna nekem valaki abba segíteni, hogy az E, S, SM blokkba lévő áttételek a váltónál ugyan akkorák mindegyik típusnál vagy eltérnek?
iiulaszlo:
Nagyon köszönöm a segítséget, remélem menni fog. A kapcsolók ha jól láttam és fent vannak, akkor mennek rá az akkura, test a testre, a helyzetjelző meg a gyújtáskapcsolóra.
enjoy87:
Igaz, test. (csak a leírásában szerepelt a ground)
Egy hátránya van csak a közös rendelésnek: nagyobb értékű csomagrendelés, nem személyes használatra vásárolt küldemények után vámot, adót, illetéket, kezelési költséget stb. számíthatnak fel. Úgy meg már nem is éri meg az egész. Ha elakadsz bárhol a rendelés folyamán, szívesen segítek. Itthoni kínálatban ezeket találtam
http://universalmotor.hu/shop....
Közben előkerestem a 6/1990. (IV. 12.) KöHÉM rendeletet, és valóban a pirosság a kibocsátott fényre vonatkozik, nem a búrára. (A fehér izzószálas égők miatt kellettek csak régen a színes búrák . A LED színe a félvezető anyag összetételétől függ.)
"föld" de hívjuk jármű testnek, annak megvan a vezetéke a gyári E nek is , kell a ledsorhoz is, az marad...a fix plusz van a gumi sapka alatt és én oda közösítettem a 2db féklámpa kapcsolót.

E-bay en sosem rendeltem, de most hogy halom te ebben jártas vagy, a jövőben lennelehetőség ha többen rendelünk egy helyről hogy Te intézd?
Föld és nemfix+ is a gumisapka alatt lesz? Nem hangzik valami egyszerűen... Mintha az enyémen lenne kapcsoló a féknél - a hátsónál biztos azt már láttam - aztán közösítem a két fékvezetéket?
40 LED Universal Motorcycle Tail Brake Rear Light
Ezt írd az ebay.hu keresési mezőjébe, és listázni fogja a friss ajánlatokat. (Rákérdeztem, hogy E jelölés van-e rajta, most várom a választ. És PayPal számla kell a vásárláshoz, nem nagy ügy.)
nekem fehér búrás indexes léklámpával ment át műszakin, az a lényeg pirosat világítson
Egy éve van szerencsém csak a DRZ-hez, volt rajta működő féklámpa, de itt páran keresnek rá kapcsoló megoldást, így lehet, hogy ki kell építeni a tiéden. Az nem egyszerű feladat. Ha jól emlékszem első féknél olajnyomás kapcsol, hátsó féknél mechanikus. Kábelezést javítanom kellett, de nekem gyárinak tűnt. Ha kell valami segítség, vagy fotók, csak szólj.
Linkeld be légyszi hol lehet ilyet kapni... én a gyári vezetéket bontottam meg az E-n és henger alakú összedugós csatikat raktam fel minden érre(ez a helyzetjelző), a féklámpa meg úgy van megoldva hogy egy fix pluszt kerestem ami végül ha leveszed az ülést a motor jobb oldalán van egy gumi sapkával letakarva, asszem 10 es 6 lapfejű csavar oda kötöttem be. egy 850 ft os simson endurohoz hasonló rugós húzó kapcsoló a fépedálnál, előre meg egy hidraulikus nyomáskapcsoló a fékcsőcsavar helyére a felső munkahengerbe. Így úgy működik a rendszer hogy a féklámpa gyújtás nélkül is megy, a helyzetjelző meg direktbe megy ahogy ráteszed a gyújtást...
Pirosból ezt találtam 7 ezerért.
Tényleg drz400e-n van hozzá előkészítés, vagy hogy a legegyszerűbb rákötni?
az nem baj ha budapesten van, egy telefonszámot adj majd légyszives...ha nem publikus annyira küld el ide: enjoy87@freemail.hu KÖSZI
Levettem az imbusz csavarral feltett krómozott véget, a dobban lévő üreget kitömtem mosogató dörzsivel, 6-8 db aztán a króm végben található szikrafogóba egy hajlított csövet raktam még , a legjobb ha a szikrafogó végét levágod és bemegy a dobüregbe a szikrafogóba illesztett cső, és van benne egy 45 és 90 fok közötti hajlat.
Te hogy oldottad meg a halk dob kérdést?
Akkor ne a színtelen (átlátszó) ledes hátsó idomokat nézegessem? Pedig a CE szabványnak megfelelnek...
Köszi!
Nem tudom, szerintem féklámpa(piros) biztos kell rá.