Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Annyit tölts bele amennyit a gyári adat kér...
Tudna valaki tanácsot adni ezzel kapcsolatban?
sziasztok, valaki tudna nekem segíteni , azzal hogy rendelkezésemre bocsátja az enduro kerékszettjét, ami műszakira is alkalmas? ,mert ma sajnos az enyém mint kiderült fékpadi mérésen nem felel meg mert ütnek a tárcsák pont annyira hogy én eddig nem érzékeltem de át már nem engednék vele. Köszi a segítséget. Nem kívánom ingyen.
Sziasztok!

Egy kérdésem lenne. DRZ 400 ason gyárilag milyen karburátor van, és milyen torokátmérővel? fontos lenne köszönöm
Hali!
Valakinek van valamiféle tapasztalata azzal kapcsolatban,hogy E-s drz-hez yoshimura teljes rendszert mennyire nehéz hozzáállítani?
Nagyon tökölős? Előre is köszönöm a választ!
Sziasztok 1 kérdésem lenne. A cimbim jött mögöttem és azt mondja hogy füst szagot érez és cseréljem le az oilt eddig 10w40es volt benne most 300v 15w 50es van benne és még mindig érezni a füstöt de semmi kék nem jön ki belőle mi lehet a gond
Nekem is fent volt a lánc, meg beraktam 1.-be és nyomtuk a féket is a motoron ülve, aztán ütöttem vagy 5 percig de semmi, az anyát vágóval nem akartam elb*ni, mert nincs másik,ezért marad a cső, de légkulcs a legjobb!Nekem még gyári volt, lehet még be is volt ragasztva..
Én tavaly cseréltem. Első próbára nekem sem moccant meg, de amint az anyát oldalról egy kicsit megütögettem simán lejött.
Szerencsére az anyát én húztam meg, és úgy szoktam meglazítani mikor cserélem a lánckereket hoyg a láncot fenthagyom és abba akasztok be
Én tavaly nyáron akartam első lánckereket cserélni,de 1,5m -es csővel sem tudtam meglazítani, inkább a motor mozdult amit ketten fogtak...azt hittem széttörik!
Aztán lementem apósomhoz és egy légkulccsal 5 sec lazítás után megnyílt...
Jah tényleg ezt elfelejtettem!Fontos!De a szárba nem vágj bele!
Egyik haveromnak, mikor elfogyott az eredeti első lánckereke, és próbálta otthon levenni az anyát eltört a lánckerék tengelye a fogaskerék és a szimering között. Csak úgy megjegyzem, hogy szalonba vette 0 km-el 2007-es E-s volt.
bevágtam félig flexxel, aztán levertem róla a célnak megfelel
Én egy hónapja cseréltem kormánycsapágyat az alsó részt szopás lehúzni.Fogd be satuba és egy lapos ütőszerszámmal üsd meg lefele+jó erősen csapkodd meg amit leakarsz húzni.Ha ez sem segít akkor melegítsd meg.
gondoltam, de nem tudom Ti cseréltetek e már kormánycsapágyat, ami alul van a tengelyen azt leverni se lehet mert nicns egy váll amibe beleakassz bármit is... de ha Te ilyennel szedted le akkor egészségedre, én megoldottam józan paraszti ésszel
Sziasztok!
2002-es DRZ 400S-hez keresnék kilóméterspirált meghajtó, a szöghajtást tartalmazó alkatrészt(ami az első kerék tengelyére illeszkedik és egy csigatengely áttéttel megtekeri a spirált), mert nekem elkopott és nem hajtja már a spirált előremenet, csak hátrafele.
(Ha jól tudom ez nem egyezik az "E" DRZ-n lévővel!)
Segítségeteket előre is köszönöm!
ilyenre gondol:
csapágylehúzóra gondolsz biztos, de ott azzal semmit nem érsz mert nem tudsz alá fogni
csapágy leválasztóról még nem hallottál
beton ,
A kérdés milyen olajat használtak és milyen sűrűn cserélték ,meg a légszűrőt milyen gyakran tisztították.
Egy rossz,ritkán cserélt olajtól és egy koszos légszűrőtől pár 1000 km alatt elkopik a motor...ez mondjuk a fogaskerék törésre nem lenne válasz,de azt egy rossz állapotú fogaskerék és egy kuplung nélküli váltás előidézheti, bár nem lenne szabad...egy megbízható japán motoron!/Szintén 2007-es S-em van:)/
Üdv!

Kicsit elkezdtem aggódni, hogy így "széthullik" a gép. Amik széthullottak milyen évjáratúak voltak? S vagy E blokk? Karbantartási útmutató alapján el lett rajtuk minden szükséges dolog elvégezve (olaj csere; légszűrő tisztítás, csere; szelephézag állítás stb...)? Lett rajtuk valami buherálva pl.: kipufogó?
Az enyém egy 2007-es S-es teljesen gyári állapotban 13000km-el. Akkor még van hátra 17000 és full generál?