sziasztok, valaki tudna nekem segíteni , azzal hogy rendelkezésemre bocsátja az enduro kerékszettjét, ami műszakira is alkalmas? ,mert ma sajnos az enyém mint kiderült fékpadi mérésen nem felel meg mert ütnek a tárcsák pont annyira hogy én eddig nem érzékeltem de át már nem engednék vele. Köszi a segítséget. Nem kívánom ingyen.
Hali!
Valakinek van valamiféle tapasztalata azzal kapcsolatban,hogy E-s drz-hez yoshimura teljes rendszert mennyire nehéz hozzáállítani?
Nagyon tökölős? Előre is köszönöm a választ!
Sziasztok 1 kérdésem lenne. A cimbim jött mögöttem és azt mondja hogy füst szagot érez és cseréljem le az oilt eddig 10w40es volt benne most 300v 15w 50es van benne és még mindig érezni a füstöt de semmi kék nem jön ki belőle mi lehet a gond
Nekem is fent volt a lánc, meg beraktam 1.-be és nyomtuk a féket is a motoron ülve, aztán ütöttem vagy 5 percig de semmi, az anyát vágóval nem akartam elb*ni, mert nincs másik,ezért marad a cső, de légkulcs a legjobb!Nekem még gyári volt, lehet még be is volt ragasztva..
Én tavaly nyáron akartam első lánckereket cserélni,de 1,5m -es csővel sem tudtam meglazítani, inkább a motor mozdult amit ketten fogtak...azt hittem széttörik!
Aztán lementem apósomhoz és egy légkulccsal 5 sec lazítás után megnyílt...
Egyik haveromnak, mikor elfogyott az eredeti első lánckereke, és próbálta otthon levenni az anyát eltört a lánckerék tengelye a fogaskerék és a szimering között. Csak úgy megjegyzem, hogy szalonba vette 0 km-el 2007-es E-s volt.
Én egy hónapja cseréltem kormánycsapágyat az alsó részt szopás lehúzni.Fogd be satuba és egy lapos ütőszerszámmal üsd meg lefele+jó erősen csapkodd meg amit leakarsz húzni.Ha ez sem segít akkor melegítsd meg.
gondoltam, de nem tudom Ti cseréltetek e már kormánycsapágyat, ami alul van a tengelyen azt leverni se lehet mert nicns egy váll amibe beleakassz bármit is... de ha Te ilyennel szedted le akkor egészségedre, én megoldottam józan paraszti ésszel
Sziasztok!
2002-es DRZ 400S-hez keresnék kilóméterspirált meghajtó, a szöghajtást tartalmazó alkatrészt(ami az első kerék tengelyére illeszkedik és egy csigatengely áttéttel megtekeri a spirált), mert nekem elkopott és nem hajtja már a spirált előremenet, csak hátrafele.
(Ha jól tudom ez nem egyezik az "E" DRZ-n lévővel!)
Segítségeteket előre is köszönöm!
A kérdés milyen olajat használtak és milyen sűrűn cserélték ,meg a légszűrőt milyen gyakran tisztították.
Egy rossz,ritkán cserélt olajtól és egy koszos légszűrőtől pár 1000 km alatt elkopik a motor...ez mondjuk a fogaskerék törésre nem lenne válasz,de azt egy rossz állapotú fogaskerék és egy kuplung nélküli váltás előidézheti, bár nem lenne szabad...egy megbízható japán motoron!/Szintén 2007-es S-em van:)/
Kicsit elkezdtem aggódni, hogy így "széthullik" a gép. Amik széthullottak milyen évjáratúak voltak? S vagy E blokk? Karbantartási útmutató alapján el lett rajtuk minden szükséges dolog elvégezve (olaj csere; légszűrő tisztítás, csere; szelephézag állítás stb...)? Lett rajtuk valami buherálva pl.: kipufogó?
Az enyém egy 2007-es S-es teljesen gyári állapotban 13000km-el. Akkor még van hátra 17000 és full generál?
Egy kérdésem lenne. DRZ 400 ason gyárilag milyen karburátor van, és milyen torokátmérővel? fontos lenne köszönöm
Valakinek van valamiféle tapasztalata azzal kapcsolatban,hogy E-s drz-hez yoshimura teljes rendszert mennyire nehéz hozzáállítani?
Nagyon tökölős? Előre is köszönöm a választ!
Aztán lementem apósomhoz és egy légkulccsal 5 sec lazítás után megnyílt...
2002-es DRZ 400S-hez keresnék kilóméterspirált meghajtó, a szöghajtást tartalmazó alkatrészt(ami az első kerék tengelyére illeszkedik és egy csigatengely áttéttel megtekeri a spirált), mert nekem elkopott és nem hajtja már a spirált előremenet, csak hátrafele.
(Ha jól tudom ez nem egyezik az "E" DRZ-n lévővel!)
Segítségeteket előre is köszönöm!
Egy rossz,ritkán cserélt olajtól és egy koszos légszűrőtől pár 1000 km alatt elkopik a motor...ez mondjuk a fogaskerék törésre nem lenne válasz,de azt egy rossz állapotú fogaskerék és egy kuplung nélküli váltás előidézheti, bár nem lenne szabad...egy megbízható japán motoron!/Szintén 2007-es S-em van:)/
Kicsit elkezdtem aggódni, hogy így "széthullik" a gép. Amik széthullottak milyen évjáratúak voltak? S vagy E blokk? Karbantartási útmutató alapján el lett rajtuk minden szükséges dolog elvégezve (olaj csere; légszűrő tisztítás, csere; szelephézag állítás stb...)? Lett rajtuk valami buherálva pl.: kipufogó?
Az enyém egy 2007-es S-es teljesen gyári állapotban 13000km-el. Akkor még van hátra 17000 és full generál?